heb je toevallig lang haar, of woon je op de gang met een jongen met lang haar?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:58 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Nee, ik niet en mijn andere persoonlijkheden geloof ik ook niet
Ik heb trouwens ook bijna alleen vrouwen op de gang, we zijn nu met 3 jongens.
om ff duidelijk te zijn--> gang 32
Ovum Novum is ook best leukquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:37 schreef Gutnre het volgende:
Ik zou echt niet bij carolus oid willen, maar een meisje bij mij op de gang zit bij ovum novum en die is verder best normaal. Ze zou zelfs aardig genoemd kunnen worden.
Maar komt er nog iemand naar gang 106 of gaan jullie naar het gangfeest in dat gebouw met die vreemde naam?
nouja, dat valt nogal mee hoor, maar misschien dat je je taalgebruik ook iets formeler kunt maken, want dat komt wel een beetje dommig overquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:25 schreef Just-Little-Me het volgende:
Maar ist ook niej een beetje een kwestie van vooroordelen? Of word ik nu bestempeld als naief en dom?![]()
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:23 schreef Just-Little-Me het volgende:
Whaha lekker boeiend.. we zijn niet allemaal zo formeel als jij..![]()
Verloederdquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:33 schreef Fliepke het volgende:
Dit topic is totaal verloedert
Nope (ik heb ook een fotoboek hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:15 schreef Gutnre het volgende:
[..]
heb je toevallig lang haar, of woon je op de gang met een jongen met lang haar?
Welk team speel jij, of ben je recreatief?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:17 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Nope (ik heb ook een fotoboek hoor)
Ga trouwens naar de feest in Albertinusnogwat, want daar komt geloof ik heel kunde naartoe. Gezellig
Heb trouwens ff 1 dag dit topic niet gevolgd, heeft Stephen het bijna volgeluld
Ja, je hebt echt wat gemist hoor!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:17 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Heb trouwens ff 1 dag dit topic niet gevolgd, heeft Stephen het bijna volgeluld
Kitty ik weet niet wat jij doet, maar topics lurken en dan spelvouten te verbeteren is toch wel heel duf.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:35 schreef Kittyme het volgende:
[..]
Verloederd
Ben trainingslid, maar train op woensdag met de selectie mee (uitzonderingsgeval)quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:38 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Welk team speel jij, of ben je recreatief?
Was je vandaag om 18.00 uur ook trainen?
Ja, ik merk hetquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:39 schreef Just-Little-Me het volgende:
[..]
Ja, je hebt echt wat gemist hoor!![]()
De training van 6 uur was redelijk waardeloos, begreep ik van verscheidene mensen? Het is iig wel een aandachtspuntje voor de volgende BV, de overcapaciteit van leden tijdens de training van 18.00u....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:38 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Welk team speel jij, of ben je recreatief?
Was je vandaag om 18.00 uur ook trainen?
Tja, het is gewoon te druk. We hebben een warming-up gedaan en daarna zijn de recreatieve leden een partij gaan spelen, het 2e en de dames hebben wel een behoorlijke training gehad, wat ik ook wel kan begrijpen. De ledenstop is denk ik toch iets te laat gekomen, helaas. Misschien toch eens een idee om met het USC te overleggen om een extra uur op maandag?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:06 schreef DonStefano het volgende:
[..]
De training van 6 uur was redelijk waardeloos, begreep ik van verscheidene mensen? Het is iig wel een aandachtspuntje voor de volgende BV, de overcapaciteit van leden tijdens de training van 18.00u....
Nah, er zijn er genoeg hier die niet bij FC Kunde zittenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:25 schreef Gutnre het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
Is het zo dat jullie elkaar allemaal kennen en samen op de een of andere sportclub zitten en ik vrolijk berichtjes meeplaats waar niemand verder wat aan heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |