NIks Noppus Nada daarvan jongeman..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:24 schreef DonStefano het volgende:
En een ander plan voor de Donderdagavond....wat dacht je ervan om voortaan de societeit van de immer gezellige, spontane en vlotte lieden van Carolus Magnus te bezoeken?!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:25 schreef Just-Little-Me het volgende:
[..]
NIks Noppus Nada daarvan jongeman..![]()
Neej hoor, dat voel je denk fout danquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:31 schreef -moi- het volgende:
voel ik daar iets opbloeien![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:35 schreef Just-Little-Me het volgende:
Owowow.. en wat nu als er iemand op dit forum een van de grootste aanhangers van Carolus is? Woeps hè.. niet aanged8![]()
*Voor de duidelijkheid.. Ik = Geen mening over de kwestie Carolus..*
Duss mocht je iemand in elkaar willen slaan, heb je nu een goede reden.. neem hem! DonStefano!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:36 schreef Just-Little-Me het volgende:
[..]
Neej hoor, dat voel je denk fout dan![]()
dat ben ik ja..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:39 schreef Just-Little-Me het volgende:
Oww hoii, heet je Els?
Ja goed hoor! Steeds meer naar mn zin eigenlijk wel..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:43 schreef -moi- het volgende:
ja klopt
hoe bevalt t in nijmegen?
Haha, goed hoor.. maar voor de verandering had dit ook wel wat!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:44 schreef DonStefano het volgende:
Zullen we onze conversaties verder toch maar op MSN vervolgen, Ingrid??
Vrijheid van meningsuitingquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:35 schreef Just-Little-Me het volgende:
Owowow.. en wat nu als er iemand op dit forum een van de grootste aanhangers van Carolus is? Woeps hè.. niet aanged8![]()
*Voor de duidelijkheid.. Ik = Geen mening over de kwestie Carolus..*
Duss mocht je iemand in elkaar willen slaan, heb je nu een goede reden.. neem hem! DonStefano!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |