hehe....sms'je van zn broerquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:04 schreef Kopstoot het volgende:
Kortmann was weer eens hilarisch, met zijn nieuwe mobieltje
hehe, dat was ook de enige reden dat mijn ganggenote het briefje heeft opgehangen op ons bordquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:22 schreef Gutnre het volgende:
Volgende week donderdag (zegmaar, aanstaande donderdag) ben ik eindelijk weer es in nijmegen.
Is er nog ergens een feest ofzo?
Anders denk ik dat ik maar gewoon naar het witte maagden gangfeest (ofzoiets) ga. De jongens die een uitnodiging kwamen geven aan de deur waren wel leul
klopt ja, vriend van mij heeft dat mede georganiseerd. t Is n themafeest met als thema 'hoeren en dominee's'.quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:13 schreef yozd het volgende:
Volgens mij is er donderdag ook een of ander gangfeest in het Albertinum, maar ik weet niet
of dat een "open" feest is...
Heb er nu toch al zo'n halve minuut over nagedacht, en nee: ik snap deze opmerking niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:05 schreef Viking84 het volgende:
RU slowchat? in Groningen?
Rijks universiteit Groningenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:52 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Heb er nu toch al zo'n halve minuut over nagedacht, en nee: ik snap deze opmerking niet.
Ik moet nog even iemand zoeken die met mij meegaat naar dat huisfeest want in je eentje zijn huisfeesten nooit zo leuk.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:34 schreef Lexie het volgende:
[..]
Rijks universiteit Groningen.
Zoals de meeste gangfeesten...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:43 schreef Gutnre het volgende:
enneh: nee, dat feest is donderdag. zoals alle gangfeesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |