hehe....iddquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:01 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Sorry, in mijn agenda had ik 't opgeschreven, maar die ligt in Nijmegen.. Gangfeesten, goedkoop alternatief zo rond de 15e van de maand
![]()
Ja dat zou weleens zo kunnen zijnquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:04 schreef DonStefano het volgende:
[..]
hehe....idd
Btw, n.a.v. je fotoboek....kan het zijn dat ik jou afgelopen Woensdag bij Kunde heb zien trainen??
Tja, voor mij als eerstejaars zijn ze wel nieuwquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:00 schreef DonStefano het volgende:
A-Feesten bestaan al langer hoorBeetje alle Alpha-faculteiten -behalve rechten, die voelen zich er te goed voor- organiseren samen dat feest. Erg leuk!
Wonen jullie niet in dezelfde gangquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:35 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Je bent niet de enige..... mijn gang ook niet
dat moet dan wel hequote:Op maandag 4 oktober 2004 08:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wonen jullie niet in dezelfde gang?
nopequote:Op maandag 4 oktober 2004 08:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat soort misverstanden zou bij mij op de gang zo voor kunnen komenquote:Op maandag 4 oktober 2004 08:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
zou eventueel nog best kunnen ook.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:22 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
nope
jij hebt kei leuke gang he he hequote:Op maandag 4 oktober 2004 14:31 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat soort misverstanden zou bij mij op de gang zo voor kunnen komen.
Ja, het interieur zekerquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:57 schreef -moi- het volgende:
[..]
jij hebt kei leuke gang he he he
ook een hoogevelder?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ja, het interieur zeker.
ja ook kei spraakzame ganggenootjes enzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ja, het interieur zeker.
Vossenveldquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:43 schreef Gutnre het volgende:
[..]
ook een hoogevelder?
Nee, ik niet en mijn andere persoonlijkheden geloof ik ook nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:01 schreef Gutnre het volgende:
[..]
zou eventueel nog best kunnen ook.
Ik heb alleen maar vrouwen op de gang.
Nou ja, twee mannen, eentje uit aruba (das meer een jongetje) en die heeft heel vaak zn hele familie over de vloer, heel grappig. En eentje die altijd dronken is, maar dit jaar istie niet meer altijd dronken dus eigenlijk is dat er niet eentje die altijd dronken is. Hij jaagt wel.
Herken je je in een van deze personen?
We'll livequote:Op woensdag 6 oktober 2004 03:45 schreef -moi- het volgende:
en je was niet eens bij Kunde gaan borrelen in de Fuik gisteren na training?!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:57 schreef Kopstoot het volgende:
Was dat gisteren?
Wij zijn bij het open feest van Ovum geweest, na de rechtenborrelwas ook wel gezellig (beetje te
) en net afkomstig van een of andere borrel bij de studievereniging van geneeskunde, wederom erg gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |