alsof het nooit herrie is bij jou op de kamerquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:21 schreef Fliepke het volgende:
-moi- was het leuk gisteravond?
Ik werd wakker van jullie gepraat rond een uur of 3.
Mooi hequote:Op vrijdag 24 september 2004 17:59 schreef DonStefano het volgende:
ja, 't is ook een brijante kerel!
Moet dat vak inhalen van vorig jaar, maar heb daar op zich geen problemen mee.
Met z'n 65 jaar en z'n wandelstokje ouwehoeren over Breezah's, hoeren, en z'n eigen aanstaande begrafenis....briljant!
awwquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:21 schreef Fliepke het volgende:
-moi- was het leuk gisteravond?
Ik werd wakker van jullie gepraat rond een uur of 3.
nope informatiekunde it is.quote:Op maandag 27 september 2004 21:48 schreef Gutnre het volgende:
ik doe pedagogische wetenschappen. nog iemand?
Slaapt Fliep een keer... om die dag erop om 8:45 op de uni te zijn om gewoon is lekker te studerenquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:23 schreef -moi- het volgende:
[..]
awwsorry!
was wel heel gezellig gister ja.. volgende keer alleen wat rustiger doen snachts
quote:Op maandag 27 september 2004 22:55 schreef wx het volgende:
[..]
Slaapt Fliep een keer... om die dag erop om 8:45 op de uni te zijn om gewoon is lekker te studeren![]()
Maak je hem weer wakker![]()
Hoe was t?quote:Op donderdag 30 september 2004 20:09 schreef -moi- het volgende:academixx vanavond
leuk! hou alleen niet zo van die muziek.. maar was wel leuk sfeertje en leuke mensen enzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:10 schreef wx het volgende:
[..]
Hoe was t?
Ik doe Onderwijskunde...quote:Op maandag 27 september 2004 21:48 schreef Gutnre het volgende:
ik doe pedagogische wetenschappen. nog iemand?
Ik ken jou ook... Joepie...quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:03 schreef Kittyme het volgende:
[..]
Ik doe Onderwijskunde...
En ik ken jou!
welk jaar?quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:29 schreef DonStefano het volgende:
Gutnre, ken je Miranda? Of Pascal? Doen ook pedagogische wetenschappen
nu nog een Back2School feest...quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:36 schreef mark_dabomb het volgende:
Komt allen donderdag naar het Grote Back2SChool feest van Synergy in de Gompie, deuren open vanaf 10 uur!
ehhh....2de en 't 4de jaar ofzoquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:00 schreef Gutnre het volgende:
[..]
welk jaar?
Het is MFVN! En a.s. Woensdag is eerst MFVN-feest, ook een aanrader! En Donderdag kan ik helaas niet, heb dan weer 'n gangfeest op 't Albertinum.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:53 schreef Kopstoot het volgende:
A-feesten?
Leg uit..
21 oktober G-4 feest (Synergie, TFV, NFVM en JFV), in de Matrixx, de LocoLoco discoshow zorgt voor de muziek, maar je zult deze week nog wel geflyerd/gefietsniet worden
Sorry, in mijn agenda had ik 't opgeschreven, maar die ligt in Nijmegenquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:59 schreef DonStefano het volgende:
[..]
..
[..]
Het is MFVN! En a.s. Woensdag is eerst MFVN-feest, ook een aanrader! En Donderdag kan ik helaas niet, heb dan weer 'n gangfeest op 't Albertinum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |