Dat lijkt me nou echt een stoer vak/richting! Als Rechten onverhoopt toch niks meer wordt lijkt me dat een bijzonder aardig alternatiefquote:Op zondag 14 november 2004 19:25 schreef Gutnre het volgende:
neuropsychologie (ws wel gehaald).
Mja, niet echt iets voor mij.quote:Op zondag 14 november 2004 19:59 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt een stoer vak/richting! Als Rechten onverhoopt toch niks meer wordt lijkt me dat een bijzonder aardig alternatief
Jep, alleen voor in de Fuik enzo. Met andere woorden, om tussen de regels door te lezen eigenlijk zijn ze dus volstrekt waardeloosquote:Op zondag 14 november 2004 20:03 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Mja, niet echt iets voor mij.
Maar ff iets anders, wat is de bedoeling met die ledenpasjes van Kunde die in de maak zijn, moet je die iedere training meenemen etc.? Of zijn die puur voor de korting inde Fuik en dergelijke acties?
Ik doe gewoon pedagogische wetenschappen hoor, dus het is waarschijnlijk nog niet echt op een hoog niveau, al vond ik het af en toe al aardig ingewikkeld.quote:Op zondag 14 november 2004 19:59 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt een stoer vak/richting! Als Rechten onverhoopt toch niks meer wordt lijkt me dat een bijzonder aardig alternatief
misschien dat ik zoiets wel doe ja. Toch zat tijd over van m'n eigen studie. Heeft alleen totaal geen relevantie met rechten.... majaquote:Op maandag 15 november 2004 20:11 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Ik doe gewoon pedagogische wetenschappen hoor, dus het is waarschijnlijk nog niet echt op een hoog niveau, al vond ik het af en toe al aardig ingewikkeld.
Ik dacht eerst dat het een vreselijk rotvak zou zijn, maar ik vond het echt waanzinnig interessant.
Je kunt er altijd wat van bij volgen toch?
Ook ik moest er aan geloven.. 15 euro armer..quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:00 schreef DonStefano het volgende:
Het was weer een duur edoch geslaagd avondje voor ondergetekende, de rekening:
15,- boete voor geen licht op de fiets
5,50 kosten bowlen
1,30 1x consumptie aldaar
2,50 entree A-Feest
10,40 consumpties A-Feest
1,80 frietje super
36,50 totaal
Misschien toch maar es werk zoeken!
hahahahaha, vette shit manquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:26 schreef DonStefano het volgende:
Ow trouwens, Woensdag 1 December is 't eerste openFC-Kunde feest in de Fuik![]()
Thema was eerst "paupers en arbeiders" maar dat werd niet zo gewaardeerd door de Akku-lobby binnen Kunde. Nu is 't omgedoopt tot "100-ledenfeest" en kost het bier 100 cent![]()
Overigens zal de playlist van die avond bovengemiddeld veel Dune, Party Animals en Charlie Lownoise & Mental Theo bevatten![]()
Ik ben vandaag helemaal niet in het Spinoza geweestquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:55 schreef Gutnre het volgende:
oef.... was echt een keileuke jongen vandaag bij dat psychologisch lab....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |