Bedoel je toevallig niet dat debat over de Amerikaanse verkiezingen?quote:Op maandag 20 september 2004 12:57 schreef mark_dabomb het volgende:
Snap er niks vanMaareh, wanneer en waar is dat miljoenennotadebat morgen trouwens?
En wanneer is dat debat dan op de RU?quote:Op maandag 20 september 2004 14:10 schreef DonStefano het volgende:
jep
morgen rond half 1 geloof ik in CC1... tot half 4quote:Op maandag 20 september 2004 14:33 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
En wanneer is dat debat dan op de RU?
mij niet zien he Stephenquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:28 schreef DonStefano het volgende:
Voor de 1stejaars Recht en Management hier, hebben jullie al kennis gemaakt met het fenomeen Kortmann??
jepquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:29 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hey Stephen, weet je al wie de filmpauper is?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:48 schreef -moi- het volgende:
[..]
mij niet zien he Stephen
en ik maar zwaaien :')
Ja vanochtend nog college van gehad, kom daar helemaal brak CC1 in gehaast, is ie nog niet begonnen omdat zijn microfoontje het niet deedquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:28 schreef DonStefano het volgende:
Voor de 1stejaars Recht en Management hier, hebben jullie al kennis gemaakt met het fenomeen Kortmann??
alsof het nooit herrie is bij jou op de kamerquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:21 schreef Fliepke het volgende:
-moi- was het leuk gisteravond?
Ik werd wakker van jullie gepraat rond een uur of 3.
Mooi hequote:Op vrijdag 24 september 2004 17:59 schreef DonStefano het volgende:
ja, 't is ook een brijante kerel!
Moet dat vak inhalen van vorig jaar, maar heb daar op zich geen problemen mee.
Met z'n 65 jaar en z'n wandelstokje ouwehoeren over Breezah's, hoeren, en z'n eigen aanstaande begrafenis....briljant!
awwquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:21 schreef Fliepke het volgende:
-moi- was het leuk gisteravond?
Ik werd wakker van jullie gepraat rond een uur of 3.
nope informatiekunde it is.quote:Op maandag 27 september 2004 21:48 schreef Gutnre het volgende:
ik doe pedagogische wetenschappen. nog iemand?
Slaapt Fliep een keer... om die dag erop om 8:45 op de uni te zijn om gewoon is lekker te studerenquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:23 schreef -moi- het volgende:
[..]
awwsorry!
was wel heel gezellig gister ja.. volgende keer alleen wat rustiger doen snachts
quote:Op maandag 27 september 2004 22:55 schreef wx het volgende:
[..]
Slaapt Fliep een keer... om die dag erop om 8:45 op de uni te zijn om gewoon is lekker te studeren![]()
Maak je hem weer wakker![]()
Hoe was t?quote:Op donderdag 30 september 2004 20:09 schreef -moi- het volgende:academixx vanavond
leuk! hou alleen niet zo van die muziek.. maar was wel leuk sfeertje en leuke mensen enzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:10 schreef wx het volgende:
[..]
Hoe was t?
Ik doe Onderwijskunde...quote:Op maandag 27 september 2004 21:48 schreef Gutnre het volgende:
ik doe pedagogische wetenschappen. nog iemand?
Ik ken jou ook... Joepie...quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:03 schreef Kittyme het volgende:
[..]
Ik doe Onderwijskunde...
En ik ken jou!
welk jaar?quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:29 schreef DonStefano het volgende:
Gutnre, ken je Miranda? Of Pascal? Doen ook pedagogische wetenschappen
nu nog een Back2School feest...quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:36 schreef mark_dabomb het volgende:
Komt allen donderdag naar het Grote Back2SChool feest van Synergy in de Gompie, deuren open vanaf 10 uur!
ehhh....2de en 't 4de jaar ofzoquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:00 schreef Gutnre het volgende:
[..]
welk jaar?
Het is MFVN! En a.s. Woensdag is eerst MFVN-feest, ook een aanrader! En Donderdag kan ik helaas niet, heb dan weer 'n gangfeest op 't Albertinum.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:53 schreef Kopstoot het volgende:
A-feesten?
Leg uit..
21 oktober G-4 feest (Synergie, TFV, NFVM en JFV), in de Matrixx, de LocoLoco discoshow zorgt voor de muziek, maar je zult deze week nog wel geflyerd/gefietsniet worden
Sorry, in mijn agenda had ik 't opgeschreven, maar die ligt in Nijmegenquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:59 schreef DonStefano het volgende:
[..]
..
[..]
Het is MFVN! En a.s. Woensdag is eerst MFVN-feest, ook een aanrader! En Donderdag kan ik helaas niet, heb dan weer 'n gangfeest op 't Albertinum.
hehe....iddquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:01 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Sorry, in mijn agenda had ik 't opgeschreven, maar die ligt in Nijmegen.. Gangfeesten, goedkoop alternatief zo rond de 15e van de maand
![]()
Ja dat zou weleens zo kunnen zijnquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:04 schreef DonStefano het volgende:
[..]
hehe....idd
Btw, n.a.v. je fotoboek....kan het zijn dat ik jou afgelopen Woensdag bij Kunde heb zien trainen??
Tja, voor mij als eerstejaars zijn ze wel nieuwquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:00 schreef DonStefano het volgende:
A-Feesten bestaan al langer hoorBeetje alle Alpha-faculteiten -behalve rechten, die voelen zich er te goed voor- organiseren samen dat feest. Erg leuk!
Wonen jullie niet in dezelfde gangquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:35 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Je bent niet de enige..... mijn gang ook niet
dat moet dan wel hequote:Op maandag 4 oktober 2004 08:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wonen jullie niet in dezelfde gang?
nopequote:Op maandag 4 oktober 2004 08:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat soort misverstanden zou bij mij op de gang zo voor kunnen komenquote:Op maandag 4 oktober 2004 08:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
zou eventueel nog best kunnen ook.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:22 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
nope
jij hebt kei leuke gang he he hequote:Op maandag 4 oktober 2004 14:31 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat soort misverstanden zou bij mij op de gang zo voor kunnen komen.
Ja, het interieur zekerquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:57 schreef -moi- het volgende:
[..]
jij hebt kei leuke gang he he he
ook een hoogevelder?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ja, het interieur zeker.
ja ook kei spraakzame ganggenootjes enzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ja, het interieur zeker.
Vossenveldquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:43 schreef Gutnre het volgende:
[..]
ook een hoogevelder?
Nee, ik niet en mijn andere persoonlijkheden geloof ik ook nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:01 schreef Gutnre het volgende:
[..]
zou eventueel nog best kunnen ook.
Ik heb alleen maar vrouwen op de gang.
Nou ja, twee mannen, eentje uit aruba (das meer een jongetje) en die heeft heel vaak zn hele familie over de vloer, heel grappig. En eentje die altijd dronken is, maar dit jaar istie niet meer altijd dronken dus eigenlijk is dat er niet eentje die altijd dronken is. Hij jaagt wel.
Herken je je in een van deze personen?
We'll livequote:Op woensdag 6 oktober 2004 03:45 schreef -moi- het volgende:
en je was niet eens bij Kunde gaan borrelen in de Fuik gisteren na training?!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:57 schreef Kopstoot het volgende:
Was dat gisteren?
Wij zijn bij het open feest van Ovum geweest, na de rechtenborrelwas ook wel gezellig (beetje te
) en net afkomstig van een of andere borrel bij de studievereniging van geneeskunde, wederom erg gezellig
hehe....sms'je van zn broerquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:04 schreef Kopstoot het volgende:
Kortmann was weer eens hilarisch, met zijn nieuwe mobieltje
hehe, dat was ook de enige reden dat mijn ganggenote het briefje heeft opgehangen op ons bordquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:22 schreef Gutnre het volgende:
Volgende week donderdag (zegmaar, aanstaande donderdag) ben ik eindelijk weer es in nijmegen.
Is er nog ergens een feest ofzo?
Anders denk ik dat ik maar gewoon naar het witte maagden gangfeest (ofzoiets) ga. De jongens die een uitnodiging kwamen geven aan de deur waren wel leul
klopt ja, vriend van mij heeft dat mede georganiseerd. t Is n themafeest met als thema 'hoeren en dominee's'.quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:13 schreef yozd het volgende:
Volgens mij is er donderdag ook een of ander gangfeest in het Albertinum, maar ik weet niet
of dat een "open" feest is...
Heb er nu toch al zo'n halve minuut over nagedacht, en nee: ik snap deze opmerking niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:05 schreef Viking84 het volgende:
RU slowchat? in Groningen?
Rijks universiteit Groningenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:52 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Heb er nu toch al zo'n halve minuut over nagedacht, en nee: ik snap deze opmerking niet.
Ik moet nog even iemand zoeken die met mij meegaat naar dat huisfeest want in je eentje zijn huisfeesten nooit zo leuk.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:34 schreef Lexie het volgende:
[..]
Rijks universiteit Groningen.
Zoals de meeste gangfeesten...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:43 schreef Gutnre het volgende:
enneh: nee, dat feest is donderdag. zoals alle gangfeesten.
NIks Noppus Nada daarvan jongeman..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:24 schreef DonStefano het volgende:
En een ander plan voor de Donderdagavond....wat dacht je ervan om voortaan de societeit van de immer gezellige, spontane en vlotte lieden van Carolus Magnus te bezoeken?!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:25 schreef Just-Little-Me het volgende:
[..]
NIks Noppus Nada daarvan jongeman..![]()
Neej hoor, dat voel je denk fout danquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:31 schreef -moi- het volgende:
voel ik daar iets opbloeien![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:35 schreef Just-Little-Me het volgende:
Owowow.. en wat nu als er iemand op dit forum een van de grootste aanhangers van Carolus is? Woeps hè.. niet aanged8![]()
*Voor de duidelijkheid.. Ik = Geen mening over de kwestie Carolus..*
Duss mocht je iemand in elkaar willen slaan, heb je nu een goede reden.. neem hem! DonStefano!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:36 schreef Just-Little-Me het volgende:
[..]
Neej hoor, dat voel je denk fout dan![]()
dat ben ik ja..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:39 schreef Just-Little-Me het volgende:
Oww hoii, heet je Els?
Ja goed hoor! Steeds meer naar mn zin eigenlijk wel..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:43 schreef -moi- het volgende:
ja klopt
hoe bevalt t in nijmegen?
Haha, goed hoor.. maar voor de verandering had dit ook wel wat!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:44 schreef DonStefano het volgende:
Zullen we onze conversaties verder toch maar op MSN vervolgen, Ingrid??
Vrijheid van meningsuitingquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:35 schreef Just-Little-Me het volgende:
Owowow.. en wat nu als er iemand op dit forum een van de grootste aanhangers van Carolus is? Woeps hè.. niet aanged8![]()
*Voor de duidelijkheid.. Ik = Geen mening over de kwestie Carolus..*
Duss mocht je iemand in elkaar willen slaan, heb je nu een goede reden.. neem hem! DonStefano!!![]()
![]()
Jah, idd.. straks klaag ik je nog aan voor privacyschending DonStefanoquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:45 schreef -moi- het volgende:
hier op fok moet je elkaar natuurlijk wel met fok namen aanspreken he!![]()
heb je toevallig lang haar, of woon je op de gang met een jongen met lang haar?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:58 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Nee, ik niet en mijn andere persoonlijkheden geloof ik ook niet
Ik heb trouwens ook bijna alleen vrouwen op de gang, we zijn nu met 3 jongens.
om ff duidelijk te zijn--> gang 32
Ovum Novum is ook best leukquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:37 schreef Gutnre het volgende:
Ik zou echt niet bij carolus oid willen, maar een meisje bij mij op de gang zit bij ovum novum en die is verder best normaal. Ze zou zelfs aardig genoemd kunnen worden.
Maar komt er nog iemand naar gang 106 of gaan jullie naar het gangfeest in dat gebouw met die vreemde naam?
nouja, dat valt nogal mee hoor, maar misschien dat je je taalgebruik ook iets formeler kunt maken, want dat komt wel een beetje dommig overquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:25 schreef Just-Little-Me het volgende:
Maar ist ook niej een beetje een kwestie van vooroordelen? Of word ik nu bestempeld als naief en dom?![]()
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:23 schreef Just-Little-Me het volgende:
Whaha lekker boeiend.. we zijn niet allemaal zo formeel als jij..![]()
Verloederdquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:33 schreef Fliepke het volgende:
Dit topic is totaal verloedert
Nope (ik heb ook een fotoboek hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:15 schreef Gutnre het volgende:
[..]
heb je toevallig lang haar, of woon je op de gang met een jongen met lang haar?
Welk team speel jij, of ben je recreatief?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:17 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Nope (ik heb ook een fotoboek hoor)
Ga trouwens naar de feest in Albertinusnogwat, want daar komt geloof ik heel kunde naartoe. Gezellig
Heb trouwens ff 1 dag dit topic niet gevolgd, heeft Stephen het bijna volgeluld
Ja, je hebt echt wat gemist hoor!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:17 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Heb trouwens ff 1 dag dit topic niet gevolgd, heeft Stephen het bijna volgeluld
Kitty ik weet niet wat jij doet, maar topics lurken en dan spelvouten te verbeteren is toch wel heel duf.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:35 schreef Kittyme het volgende:
[..]
Verloederd
Ben trainingslid, maar train op woensdag met de selectie mee (uitzonderingsgeval)quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:38 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Welk team speel jij, of ben je recreatief?
Was je vandaag om 18.00 uur ook trainen?
Ja, ik merk hetquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:39 schreef Just-Little-Me het volgende:
[..]
Ja, je hebt echt wat gemist hoor!![]()
De training van 6 uur was redelijk waardeloos, begreep ik van verscheidene mensen? Het is iig wel een aandachtspuntje voor de volgende BV, de overcapaciteit van leden tijdens de training van 18.00u....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:38 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Welk team speel jij, of ben je recreatief?
Was je vandaag om 18.00 uur ook trainen?
Tja, het is gewoon te druk. We hebben een warming-up gedaan en daarna zijn de recreatieve leden een partij gaan spelen, het 2e en de dames hebben wel een behoorlijke training gehad, wat ik ook wel kan begrijpen. De ledenstop is denk ik toch iets te laat gekomen, helaas. Misschien toch eens een idee om met het USC te overleggen om een extra uur op maandag?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:06 schreef DonStefano het volgende:
[..]
De training van 6 uur was redelijk waardeloos, begreep ik van verscheidene mensen? Het is iig wel een aandachtspuntje voor de volgende BV, de overcapaciteit van leden tijdens de training van 18.00u....
Nah, er zijn er genoeg hier die niet bij FC Kunde zittenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:25 schreef Gutnre het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
Is het zo dat jullie elkaar allemaal kennen en samen op de een of andere sportclub zitten en ik vrolijk berichtjes meeplaats waar niemand verder wat aan heeft?
als je het met de y schrijft welquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:31 schreef -moi- het volgende:
ik ga binnekort op joga, is dat ook goed?
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:46 schreef -moi- het volgende:
ik zit ook nie bij FC kunde, ben geen pot
whehe grapje hoor
ik wil eerst nog zelfverdediging doen....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:07 schreef -moi- het volgende:
jep.. kan je weer inschrijven binnekort.. lijkt me wel heel cool![]()
Zijn er hier mensen van plan om donderdag een tochtje naar de Matrixx te maken?quote:G4-feest, “Het Oktoberfest”
Eindelijk is het dan zover: Het Oktoberfest in de Matrixx! Georganiseerd door Synergy, de JFV, de TFV en de MFVN. Met een optreden van de LOCO LOCO Discoshow. Incl. busvervoer van het station naar de Matrixx en weer terug gedurende het hele feest. Kaartverkoop 4 tot en met 21 oktober. Van 12.30 tot 13.30 uur bij de kantine. Leden: ¤ 5,-, Niet leden en aan de deur: ¤ 7,50.
Haha, leuk da jij mij gezien hebt.. maarem heb ik jou dan ook gezien?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 04:12 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hey Just-Little-Me, heb je net live gezienWas best gezellig in Albertinum, alleen beetje vroeg afgelopen. Ze deden om 4 uur het licht aan
Maar dan heb je wel gratis vervoer met de bus vanaf CS naar de matrixx! En een hele gezellige avond!!!! Dusseh, tot donderdagquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:21 schreef -moi- het volgende:
je kan je kaartjes de hele dag op de synergy kamer halen? ik wil wel gaan... maar ben ook een beetje blut, dus 7,50 vind ik wel duur
ja, had ik wel kunnen doen ja. Het was druk en er waren veel bekenden. Zal ik de volgende keer doenquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:03 schreef Just-Little-Me het volgende:
Oww haha, gezellig.. had dan ook ff 'hoi' gezegd johIk bijt niet
Je MSN-naam doet anders vermoeden!quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:03 schreef Just-Little-Me het volgende:
Oww haha, gezellig.. had dan ook ff 'hoi' gezegd johIk bijt niet
Hihi, tsjah..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:10 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Je MSN-naam doet anders vermoeden!![]()
Ik had een zwart hemd aan met schuine streepjes, blauwe spijkerbroek en zwarte schoenen. Owja, ook wel opvallend, ik ben best grootquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:31 schreef Just-Little-Me het volgende:
Haha is goed hoorZit nu echt alle mensen langs te gaan die ik heb gezien daar.. wie jij dan wel niet was.. maargoed
![]()
Stiekem impliceer je nu iets over je overbuurvrouwquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:46 schreef -moi- het volgende:
ik zit ook nie bij FC kunde, ben geen pot
whehe grapje hoor
Feyenoord - Heartsquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:53 schreef DonStefano het volgende:
Ik heb Donderdagavond wel wat beters te doen![]()
Nou ik heb t ff gechecktquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:29 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ik had een zwart hemd aan met schuine streepjes, blauwe spijkerbroek en zwarte schoenen. Owja, ook wel opvallend, ik ben best groot(1,93) Als het je echt dwars zit, ik heb ook een fotoboek
Niet iets om thuis voor te blijven....quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:43 schreef yozd het volgende:
[..]
Feyenoord - Hearts![]()
Om ook maar ff te spammen, zie www.ru.nl/fckundequote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:13 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Over voetbal gesproken, hoe gaat het eigenlijk met FC Kunde, Stephen...?
Soo klinkt goed!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:25 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Om ook maar ff te spammen, zie www.ru.nl/fckundeMaarre....2 punten uit 7 wedstrijden, niet echt briljant dus. Maar we hebben nu een paar Erasmusstudenten uit t buitenland erbij die profvoetbal hebben gespeeld (eentje zelfs bij Lecce in de Serie A ) en als je die ziet spelen verwacht ik dat onze eerste overwinning echt snel aanstaande is!
hmz, thuiswedstrijden door de week komen eigenlijk niet voor, het is zo'n beetje altijd op Zondag. Misschien een keer 'n oefenwedstrijd ofzo. Maar kom anders eens meetrainen met de selectie joh! Dan zie je ook alle "profs", en krijg je meteen 'n keer een fatsoenlijke training!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:29 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Soo klinkt goed!
Wanneer spelen jullie weer een thuiswedstrijd op een doordeweekse dag, dan denk ik dat ik eens kom kijken!
Mmm, die gingen toch niet door dit jaar? Ik dacht namelijk dat deze waren vervallen (hence de vervanger: G4). Hoe weet jij zo zeker dat er 4 november open managemet is?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:12 schreef yozd het volgende:
4 november eerst even open management feest in de Inferno.
Stond op de site http://www.ru.nl/esv , maar die wordt amper bijgewerkt, dus misschien datquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:07 schreef mark_dabomb het volgende:
Mmm, die gingen toch niet door dit jaar? Ik dacht namelijk dat deze waren vervallen (hence de vervanger: G4). Hoe weet jij zo zeker dat er 4 november open managemet is?
Die wil ik ookquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:07 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Mmm, die gingen toch niet door dit jaar? Ik dacht namelijk dat deze waren vervallen (hence de vervanger: G4). Hoe weet jij zo zeker dat er 4 november open managemet is?
En daarnaast....Wie heeft er een goede samenvatting van DAFT voor INLEIDING IN DE BEDRIJFSWETENSCHAPPEN
xcuse het schreeuwen
Klopt, open management feest wordt door anderen w'el georganiseerd! Thema is Moulin Rouge! voorverkoop 1 euro, deur 2 euro.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:38 schreef yozd het volgende:
[..]
Stond op de site http://www.ru.nl/esv , maar die wordt amper bijgewerkt, dus misschien dat
het niet klopt? Op partyrun.nl staat idd ook niks vermeld op 4 nov.
Ok, bedankt voor de info!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:47 schreef mark_dabomb het volgende:
Klopt, open management feest wordt door anderen w'el georganiseerd! Thema is Moulin Rouge! voorverkoop 1 euro, deur 2 euro.
Daft komt tzt nog op internet
Is dat echt gebeurd? Vertel!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:24 schreef DonStefano het volgende:
Overigens hebben die wel wat spektakel gemist hoor! College van Kortmann werd gestaakt omdat er via de ventilatie uit de kelder giftige stoffen de ruimte binnen kwamen...
ja dat is echt gebeurdquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:25 schreef doedelzak13 het volgende:
[..]
Is dat echt gebeurd? Vertel!
hee! hoe istquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:32 schreef SG_Tannus het volgende:
ik vond dat ik mij al ex-nijmeegse student toch weer ff moest melden
quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:11 schreef Gutnre het volgende:
god, ik heb zin in karaoke
Aaaaaarghhhhh...had vandaag zo'n papiertje met aankondiging van het feest aan mn fiets...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:47 schreef mark_dabomb het volgende:
Klopt, open management feest wordt door anderen w'el georganiseerd! Thema is Moulin Rouge! voorverkoop 1 euro, deur 2 euro.
Daft komt tzt nog op internet
@ mark_dabomb:quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:07 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
En daarnaast....Wie heeft er een goede samenvatting van DAFT voor INLEIDING IN DE BEDRIJFSWETENSCHAPPEN
xcuse het schreeuwen
Lid..quote:Op donderdag 4 november 2004 23:36 schreef anoukforza het volgende:
ah, Donstephano is bestuurdlid of niet~!![]()
Ehm Jordy, ik zei toch in de post voor jou ''donstefano is bestuurslid of niet!'' Dus ik had inderdaad al door dat Stephen bestuurslid is..quote:Op vrijdag 5 november 2004 01:26 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Net of je niet weet dat Stephen bestuurslid is Anouk.....
quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:01 schreef Lexie het volgende:
Ik ben iig niks van FC Kunde, een zeer verstandig besluit. Als ik ergens in suck is het wel voetbal
.
Dat lijkt me nou echt een stoer vak/richting! Als Rechten onverhoopt toch niks meer wordt lijkt me dat een bijzonder aardig alternatiefquote:Op zondag 14 november 2004 19:25 schreef Gutnre het volgende:
neuropsychologie (ws wel gehaald).
Mja, niet echt iets voor mij.quote:Op zondag 14 november 2004 19:59 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt een stoer vak/richting! Als Rechten onverhoopt toch niks meer wordt lijkt me dat een bijzonder aardig alternatief
Jep, alleen voor in de Fuik enzo. Met andere woorden, om tussen de regels door te lezen eigenlijk zijn ze dus volstrekt waardeloosquote:Op zondag 14 november 2004 20:03 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Mja, niet echt iets voor mij.
Maar ff iets anders, wat is de bedoeling met die ledenpasjes van Kunde die in de maak zijn, moet je die iedere training meenemen etc.? Of zijn die puur voor de korting inde Fuik en dergelijke acties?
Ik doe gewoon pedagogische wetenschappen hoor, dus het is waarschijnlijk nog niet echt op een hoog niveau, al vond ik het af en toe al aardig ingewikkeld.quote:Op zondag 14 november 2004 19:59 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt een stoer vak/richting! Als Rechten onverhoopt toch niks meer wordt lijkt me dat een bijzonder aardig alternatief
misschien dat ik zoiets wel doe ja. Toch zat tijd over van m'n eigen studie. Heeft alleen totaal geen relevantie met rechten.... majaquote:Op maandag 15 november 2004 20:11 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Ik doe gewoon pedagogische wetenschappen hoor, dus het is waarschijnlijk nog niet echt op een hoog niveau, al vond ik het af en toe al aardig ingewikkeld.
Ik dacht eerst dat het een vreselijk rotvak zou zijn, maar ik vond het echt waanzinnig interessant.
Je kunt er altijd wat van bij volgen toch?
Ook ik moest er aan geloven.. 15 euro armer..quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:00 schreef DonStefano het volgende:
Het was weer een duur edoch geslaagd avondje voor ondergetekende, de rekening:
15,- boete voor geen licht op de fiets
5,50 kosten bowlen
1,30 1x consumptie aldaar
2,50 entree A-Feest
10,40 consumpties A-Feest
1,80 frietje super
36,50 totaal
Misschien toch maar es werk zoeken!
hahahahaha, vette shit manquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:26 schreef DonStefano het volgende:
Ow trouwens, Woensdag 1 December is 't eerste openFC-Kunde feest in de Fuik![]()
Thema was eerst "paupers en arbeiders" maar dat werd niet zo gewaardeerd door de Akku-lobby binnen Kunde. Nu is 't omgedoopt tot "100-ledenfeest" en kost het bier 100 cent![]()
Overigens zal de playlist van die avond bovengemiddeld veel Dune, Party Animals en Charlie Lownoise & Mental Theo bevatten![]()
Ik ben vandaag helemaal niet in het Spinoza geweestquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:55 schreef Gutnre het volgende:
oef.... was echt een keileuke jongen vandaag bij dat psychologisch lab....![]()
hé! eens kijken of ik morgen een gaatje hebquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:55 schreef Gutnre het volgende:
oef.... was echt een keileuke jongen vandaag bij dat psychologisch lab....![]()
Verklaar je nader,quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:47 schreef anoukforza het volgende:
Dusss, alsjeblieft zeg als ik dat teletekst bericht lees!!! Erg!! ''iets van blijdschap gevoeld'''?, wil Wilders dood? tsja vind je het dan gek dat ie straks vermoord is? mijn hemel...
Dat zal ik dan wel zijn, misschien ook niet het juiste forum om dat hier aan te kaarten.quote:Op dinsdag 24 november 2004 00:21 schreef -moi- het volgende:
volgens mij heeft iemand niet goed gelezen
volgens mij ken ik die grappenmaker wel, heeft ook ooit nog wel es meegetraind met Der FCKquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:51 schreef Kopstoot het volgende:
Geen idee, iemand net onze mede-student Abdul-Jabbar van de Ven gezien bij het elfde uur?
Wat een totale weirdo zeg, die man heeft enge gedachten, bah!
Hij wenst nu Geert Wilders dood, maar niet doormiddel van moord door een moslim, als nuance.
http://teletekst.nos.nl/gif/112-01.html
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:28 schreef -moi- het volgende:
zal wel uitpuilen vanavond, de malle babbe..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |