quote:Op maandag 20 september 2004 03:40 schreef Ghost_Viper het volgende:
tjah, 8 delen? Hoe lang wordt elke deel?
Dan start ik een inzamelactie om de borg te betalen.quote:Op maandag 20 september 2004 03:46 schreef Ghost_Viper het volgende:
En stel je voor dat de lokettrut de politie derbij roept, krijgen we dan een extra deel?
Moet je wel een videoverslag van maken....quote:Op maandag 20 september 2004 03:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dan start ik een inzamelactie om de borg te betalen.
quote:Op maandag 20 september 2004 03:46 schreef Ghost_Viper het volgende:
En stel je voor dat de lokettrut de politie derbij roept, krijgen we dan een extra deel?
Dus de politie zijn gewoon vrienden van je. Normaliter zou de politie jou gaan lastig vallen omdat ze zich zitten te vervelen op werk.....quote:Op maandag 20 september 2004 03:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
dan duurt Deel 6 iets langer dan gepland omdat de politie aan de lokettrut moet uitleggen dat alle handelingen van TS helemaal legaal zijn !
quote:Op maandag 20 september 2004 03:55 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Dus de politie zijn gewoon vrienden van je. Normaliter zou de politie jou gaan lastig vallen omdat ze zich zitten te vervelen op werk.....![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 04:21 schreef Ghost_Viper het volgende:
Hey ik wil ook spelen in die videoverslag.....
Wil een nietsvemoedende voorbijganger spelen........
Ok, dan speel ik de nietsvermoedende toerist die een camera heeft.....quote:Op maandag 20 september 2004 04:22 schreef Oversight het volgende:
[..]dat mag !
ik zoek ook nog cameramensen......
quote:Op maandag 20 september 2004 04:26 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Ok, dan speel ik de nietsvermoedende toerist die een camera heeft.....
Moet ik dan een accent gebruiken![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 04:30 schreef Ghost_Viper het volgende:
Reservebelg?? Is dit zo'n comedy over Belgen???![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 04:40 schreef Ghost_Viper het volgende:
Wanneer beginnen de opnames......?
quote:Op maandag 20 september 2004 04:40 schreef Ghost_Viper het volgende:
Is er ook een selectie proces?
Bij welke treinstation begint de opnames?quote:Op maandag 20 september 2004 04:42 schreef Oversight het volgende:
[..]woensdag a.s.
Koffertje met een gat waar de camera achter zit en dat koffertje dan naast je op de balie zettenquote:Op maandag 20 september 2004 04:27 schreef Oversight het volgende:
[..]alleen als je reservebelg bent,.....
het moet wel een beetje ONopvallend gefilmd worden....
quote:Op maandag 20 september 2004 04:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Koffertje met een gat waar de camera achter zit en dat koffertje dan naast je op de balie zetten
quote:Op maandag 20 september 2004 04:43 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Bij welke treinstation begint de opnames?
Mag ik een paar breezer-sletjes meenemen.....Seks verkoopt nu heel goed......kunnen we een hele serie over loketten en treinen maken...............quote:Op maandag 20 september 2004 04:45 schreef Oversight het volgende:
[..]
Rotterdam CS
daar hebben ze meerdere loketten !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |