abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 00:26:14 #126
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_22924343
Ik denk dat hij best gewild had hoor
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_22924420
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 00:23 schreef pum het volgende:
Vertel... waarom niet?
Een echte Achterhoeker gaat niet naar Vitesse.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 00:31:36 #128
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_22924472
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 00:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Een echte Achterhoeker gaat niet naar Vitesse.
Nee vandaar dat Van Beukering bij de Graafschap speelt en Fränkel bij Vitesse.....

of bedoel je geboren Achterhoekers?
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_22924603
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 00:31 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Nee vandaar dat Van Beukering bij de Graafschap speelt en Fränkel bij Vitesse.....

of bedoel je geboren Achterhoekers?
dat laatste ja, 't is net zoiets als in Amsterdam wonen, je hele familie is voor Ajax, Ajax wil je hebben maar je gaat bij Feyenoord spelen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22933458
Heb zelf de eerste 10 jaar van mijn leven in de achterhoek gewoond en ben nu Vitesse-fan

De volgende keer dat ik daar weer langskom zal ik wel ff peilen of de haat tegenover Vitesse echt zo groot is... Maar dat zou Vitesse niet hebben moeten tegenhouden om iig te proberen Huntelaar vast te leggen. Voor zover ik weet hebben ze dat niet geprobeerd. Beter een getalenteerde Gelderlander, dan een Servier op z'n retour. En een achterhoeker uit Gelderland, is toch ook een Gelderlander...
pi_22935818
Klaas-Jan doet het erg goed! Presteert op dit niveau boven mijn verwachtingen.

Maar zondag even niet aub .
pi_22943345
Klaas Jan komt er nog wel!
That's all folks!
pi_22955323
Waar moet ie komen van jou Vaduz?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22985534
Dat waren er al acht
pi_22986783
kut-huntelaar .
pi_22987574
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 15:59 schreef methodmich het volgende:
Waar moet ie komen van jou Vaduz?
Het klinkt raar, maar ik denk dat hij naar Feyenoord vertrekt nadat Kuyt vertrokken is. Ook al heeft hij bij PSV in de jeugd gebald. Hij zal het als een volgende stap zien.
That's all folks!
pi_22987746
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Het klinkt raar, maar ik denk dat hij naar Feyenoord vertrekt nadat Kuyt vertrokken is. Ook al heeft hij bij PSV in de jeugd gebald. Hij zal het als een volgende stap zien.
Als Ajax aan de poort rammelt, gaat ie naar Ajax, dat is zonneklaar. Hij voelt zich zwaar genaaid door PSV en hij heeft daar ook wel gelijk aan.
pi_22987783
Klopt, hij gaat keihard terugslaan!
That's all folks!
pi_22987812
't blijft een debiele beslissing van Hiddink, net als dat ik niet begrijp dat een Fehér wordt aangetrokken en Takak wordt verhuurd. What's next: Een ruil van Vonlanthen tegen Sonck? Dit is echt kapitaalvernietiging
pi_22989144
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
Ik denk toch niet dat de eventuele Ajax-voorkeur van KJ hem zal belemmeren voor PSV te tekenen hoor.
Haha en anders moet ie maar ff met Sikora spreken. Die weet hoe het is om bij Ajax te voetballen en niet te kunnen slagen (mede door een blessure).

We zullen wel zien wat het wordt met Klaas Jan, laat hem eerst nog maar rustig doorgroeien bij Heerenveen.
  maandag 1 november 2004 @ 00:52:52 #141
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22989435
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 23:30 schreef cultheld het volgende:
't blijft een debiele beslissing van Hiddink, net als dat ik niet begrijp dat een Fehér wordt aangetrokken en Takak wordt verhuurd. What's next: Een ruil van Vonlanthen tegen Sonck? Dit is echt kapitaalvernietiging
Je mag Sonck ook voor niks hebben. Met Soetaers. Twee niksnutten halen, noppes betalen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_23149372
van: www.heerenveen.org

Marco volgt Klaas Jan
zondag 7 november 2004 18:04

Volgens het sportprogramma van de NPS, Holland Sport, zat bondscoach Marco van Basten gisteravond op de tribune in Waalwijk. En hij kwam voor Klaas Jan.

De speler zelf zei van niets te weten toen Wilfried de Jong en Mathijs van Nieuwkerk de spits met het verhaal confronteerde. ,,Dit hoor ik voor het eerst nu. Maar het vleit me wel."

Huntelaar kwam gisteren overigens niet tot scoren, getuige de 0-0 eindstand. De Hummeloër blijft daardoor op 8 doelpunten in 11 wedstrijden staan.
pi_23149568
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:46 schreef SCH het volgende:
van: www.heerenveen.org

Marco volgt Klaas Jan
zondag 7 november 2004 18:04

Volgens het sportprogramma van de NPS, Holland Sport, zat bondscoach Marco van Basten gisteravond op de tribune in Waalwijk. En hij kwam voor Klaas Jan.

De speler zelf zei van niets te weten toen Wilfried de Jong en Mathijs van Nieuwkerk de spits met het verhaal confronteerde. ,,Dit hoor ik voor het eerst nu. Maar het vleit me wel."

Huntelaar kwam gisteren overigens niet tot scoren, getuige de 0-0 eindstand. De Hummeloër blijft daardoor op 8 doelpunten in 11 wedstrijden staan.
Zat er wel in dat ze voor Klaas-Jan kwamen. Als het een verdediger was had ie allang bij Oranje gezeten. Nu heeft ie o.a. Pi-Air, Ruud, Dirk en Roy nog voor zich, dus zal ie moeten wachten tot zijn tijd komt...
pi_23149624
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:52 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Zat er wel in dat ze voor Klaas-Jan kwamen. Als het een verdediger was had ie allang bij Oranje gezeten. Nu heeft ie o.a. Pi-Air, Ruud, Dirk en Roy nog voor zich, dus zal ie moeten wachten tot zijn tijd komt...
Gelukkig maar, ik zou het ook nog veel te vroeg vinden.

Kijken mag maar aankomen niet
pi_23150739
Hoe oud is die jongen nou?

Als ik hem vanmiddag aan de picknicktafel zag zitten bij HS, lijkt hij maar 18 ofzo te zijn.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 7 november 2004 @ 21:32:55 #146
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_23150789
21; zoals hij zelf al zei bij HS...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_23150857
Qua uiterlijk zou ik hem niet ouder schatten dan zestien. Maar hij doet het erg goed voorlopig. Als Marco afgaat op dit weekend komt hij zeker niet in Oranje. Ik denk dat dat niet zo is, maar sowieso zal het nog wel even duren door de zware concurrentie.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23150879
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:32 schreef One_conundrum het volgende:
21; zoals hij zelf al zei bij HS...
Aha. Ik schakelde pas later in.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_23151345
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:31 schreef zjroentje het volgende:
Hoe oud is die jongen nou?

Als ik hem vanmiddag aan de picknicktafel zag zitten bij HS, lijkt hij maar 18 ofzo te zijn.
Hij doet me altijd een beetje aan jou denken. Eerlijk waar.
pi_23151457
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij doet me altijd een beetje aan jou denken. Eerlijk waar.
Nu wordt het eng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')