Een echte Achterhoeker gaat niet naar Vitesse.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:23 schreef pum het volgende:
Vertel... waarom niet?
Nee vandaar dat Van Beukering bij de Graafschap speelt en Fränkel bij Vitesse.....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een echte Achterhoeker gaat niet naar Vitesse.
dat laatste ja, 't is net zoiets als in Amsterdam wonen, je hele familie is voor Ajax, Ajax wil je hebben maar je gaat bij Feyenoord spelen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:31 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee vandaar dat Van Beukering bij de Graafschap speelt en Fränkel bij Vitesse.....
of bedoel je geboren Achterhoekers?
Het klinkt raar, maar ik denk dat hij naar Feyenoord vertrekt nadat Kuyt vertrokken is. Ook al heeft hij bij PSV in de jeugd gebald. Hij zal het als een volgende stap zien.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:59 schreef methodmich het volgende:
Waar moet ie komen van jou Vaduz?
Als Ajax aan de poort rammelt, gaat ie naar Ajax, dat is zonneklaar. Hij voelt zich zwaar genaaid door PSV en hij heeft daar ook wel gelijk aan.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het klinkt raar, maar ik denk dat hij naar Feyenoord vertrekt nadat Kuyt vertrokken is. Ook al heeft hij bij PSV in de jeugd gebald. Hij zal het als een volgende stap zien.
Haha en anders moet ie maar ff met Sikora spreken. Die weet hoe het is om bij Ajax te voetballen en niet te kunnen slagen (mede door een blessure).quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
Ik denk toch niet dat de eventuele Ajax-voorkeur van KJ hem zal belemmeren voor PSV te tekenen hoor.
Je mag Sonck ook voor niks hebben. Met Soetaers. Twee niksnutten halen, noppes betalen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:30 schreef cultheld het volgende:
't blijft een debiele beslissing van Hiddink, net als dat ik niet begrijp dat een Fehér wordt aangetrokken en Takak wordt verhuurd. What's next: Een ruil van Vonlanthen tegen Sonck? Dit is echt kapitaalvernietiging
Zat er wel in dat ze voor Klaas-Jan kwamen. Als het een verdediger was had ie allang bij Oranje gezeten. Nu heeft ie o.a. Pi-Air, Ruud, Dirk en Roy nog voor zich, dus zal ie moeten wachten tot zijn tijd komt...quote:Op zondag 7 november 2004 20:46 schreef SCH het volgende:
van: www.heerenveen.org
Marco volgt Klaas Jan
zondag 7 november 2004 18:04
Volgens het sportprogramma van de NPS, Holland Sport, zat bondscoach Marco van Basten gisteravond op de tribune in Waalwijk. En hij kwam voor Klaas Jan.
De speler zelf zei van niets te weten toen Wilfried de Jong en Mathijs van Nieuwkerk de spits met het verhaal confronteerde. ,,Dit hoor ik voor het eerst nu. Maar het vleit me wel."
Huntelaar kwam gisteren overigens niet tot scoren, getuige de 0-0 eindstand. De Hummeloër blijft daardoor op 8 doelpunten in 11 wedstrijden staan.
Gelukkig maar, ik zou het ook nog veel te vroeg vinden.quote:Op zondag 7 november 2004 20:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zat er wel in dat ze voor Klaas-Jan kwamen. Als het een verdediger was had ie allang bij Oranje gezeten. Nu heeft ie o.a. Pi-Air, Ruud, Dirk en Roy nog voor zich, dus zal ie moeten wachten tot zijn tijd komt...
Aha. Ik schakelde pas later in.quote:Op zondag 7 november 2004 21:32 schreef One_conundrum het volgende:
21; zoals hij zelf al zei bij HS...
Hij doet me altijd een beetje aan jou denken. Eerlijk waar.quote:Op zondag 7 november 2004 21:31 schreef zjroentje het volgende:
Hoe oud is die jongen nou?
Als ik hem vanmiddag aan de picknicktafel zag zitten bij HS, lijkt hij maar 18 ofzo te zijn.
Nu wordt het eng.quote:Op zondag 7 november 2004 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij doet me altijd een beetje aan jou denken. Eerlijk waar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |