Dat hoesten zal denk ik wel lukken, die spier zal genoeg getraind zijn, maar zijn eigen broek is misschien makkelijker.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik vind dat SCH jouw eens even goed in je broek moet hoesten. De jaloezie druipt van elke post van jou. Terecht overigens.
Wat een kapitaalverliesquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Toch knap hoe hij zich ontwikkeld. Als hij nog 2 jaar rijpt en dan door PSV voor een miljoentje of 8 wordt teruggehaald is iedereen weer tevreden. Op de een of andere manier staat hij vaak op de juiste plek en hij heeft techniek. Dat zie je toch niet bijzonder vaak
Wie is er boven?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:08 schreef Nyluzzz het volgende:
Volgens mij kan ik de competitie beinvloeden. Sinds ik Klaas Jan in mij team heb heeft hij niet meer gescoord. En het gebeurde ook met F1; toen ik voor het eerst geld inzette op Schumacher verloor hij prompte n hij heeft sindsdien ook niet meer gewonnen.
Maar Klaas Jan, die komt er wel. Ik blijf in hem geloven.
Geloof je nou echt dat ie nog terug komt bij PSV? Die gozer is fanatiek Ajax supporter en heeft een bloedhekel aan het PSV bestuur gekregen vanwege hun verhuurbeleid.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Toch knap hoe hij zich ontwikkeld. Als hij nog 2 jaar rijpt en dan door PSV voor een miljoentje of 8 wordt teruggehaald is iedereen weer tevreden. Op de een of andere manier staat hij vaak op de juiste plek en hij heeft techniek. Dat zie je toch niet bijzonder vaak
Domste zet van Hiddink ooit. Huntelaar ruilen tegen Sibon. Huntelaar zal excelleren bij Heerenveen en na een paar jaar haalt Ajax 'm binnenquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:35 schreef SCH het volgende:
Hartstikke mooi dat ie er weer een paar inlegt, goed voor het zelfvertrouwen.
Om vervolgens Sibon weer achterna te gaanquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Domste zet van Hiddink ooit. Huntelaar ruilen tegen Sibon. Huntelaar zal excelleren bij Heerenveen en na een paar jaar haalt Ajax 'm binnen
quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
Hij gaat nu wel vrij rap naar de 15. Zou ie dan toch.... ?
Zat bij z'n broertje in de klas afgelopen jaar in havo 5, hij vroeg aan mij voor welke club ben je eigenlijk? Ik zeg: PSV. Hij zo: PSV, daar snap ik nou niks van, wat brengen die nou. Dus ik zeg zo: Je broer staat er toch onder contract? Hij zo: "Nog wel ja, hij is net als ik voor Ajax hoor en Arnesen (toen nog werkzaam voor PSV) belde hem op en zei, als je zo lekker blijft draaien als je nu doet bij AGOVV dan mag je misschien wel terugkomen naar PSV volgend seizoen, waarop mijn broer voor de gein antwoordde: Ik ga mooi naar Manchester United. Arnesen kon er niet om lachen"quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:14 schreef anoukforza het volgende:
Huh, Klaas jan een Ajax fan? waar heb je die wijsheid vandaan![]()
Jij denkt dat ie naar Vitesse zou willen?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 15:02 schreef pum het volgende:
Vites was zo mooi geweest voor Klaas Jan![]()
Maar dan haal je een Gluscevic... wanbeleid![]()
Een echte Achterhoeker gaat niet naar Vitesse.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:23 schreef pum het volgende:
Vertel... waarom niet?
Nee vandaar dat Van Beukering bij de Graafschap speelt en Fränkel bij Vitesse.....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een echte Achterhoeker gaat niet naar Vitesse.
dat laatste ja, 't is net zoiets als in Amsterdam wonen, je hele familie is voor Ajax, Ajax wil je hebben maar je gaat bij Feyenoord spelen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:31 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee vandaar dat Van Beukering bij de Graafschap speelt en Fränkel bij Vitesse.....
of bedoel je geboren Achterhoekers?
Het klinkt raar, maar ik denk dat hij naar Feyenoord vertrekt nadat Kuyt vertrokken is. Ook al heeft hij bij PSV in de jeugd gebald. Hij zal het als een volgende stap zien.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:59 schreef methodmich het volgende:
Waar moet ie komen van jou Vaduz?
Als Ajax aan de poort rammelt, gaat ie naar Ajax, dat is zonneklaar. Hij voelt zich zwaar genaaid door PSV en hij heeft daar ook wel gelijk aan.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het klinkt raar, maar ik denk dat hij naar Feyenoord vertrekt nadat Kuyt vertrokken is. Ook al heeft hij bij PSV in de jeugd gebald. Hij zal het als een volgende stap zien.
Haha en anders moet ie maar ff met Sikora spreken. Die weet hoe het is om bij Ajax te voetballen en niet te kunnen slagen (mede door een blessure).quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
Ik denk toch niet dat de eventuele Ajax-voorkeur van KJ hem zal belemmeren voor PSV te tekenen hoor.
Je mag Sonck ook voor niks hebben. Met Soetaers. Twee niksnutten halen, noppes betalen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:30 schreef cultheld het volgende:
't blijft een debiele beslissing van Hiddink, net als dat ik niet begrijp dat een Fehér wordt aangetrokken en Takak wordt verhuurd. What's next: Een ruil van Vonlanthen tegen Sonck? Dit is echt kapitaalvernietiging
Zat er wel in dat ze voor Klaas-Jan kwamen. Als het een verdediger was had ie allang bij Oranje gezeten. Nu heeft ie o.a. Pi-Air, Ruud, Dirk en Roy nog voor zich, dus zal ie moeten wachten tot zijn tijd komt...quote:Op zondag 7 november 2004 20:46 schreef SCH het volgende:
van: www.heerenveen.org
Marco volgt Klaas Jan
zondag 7 november 2004 18:04
Volgens het sportprogramma van de NPS, Holland Sport, zat bondscoach Marco van Basten gisteravond op de tribune in Waalwijk. En hij kwam voor Klaas Jan.
De speler zelf zei van niets te weten toen Wilfried de Jong en Mathijs van Nieuwkerk de spits met het verhaal confronteerde. ,,Dit hoor ik voor het eerst nu. Maar het vleit me wel."
Huntelaar kwam gisteren overigens niet tot scoren, getuige de 0-0 eindstand. De Hummeloër blijft daardoor op 8 doelpunten in 11 wedstrijden staan.
Gelukkig maar, ik zou het ook nog veel te vroeg vinden.quote:Op zondag 7 november 2004 20:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zat er wel in dat ze voor Klaas-Jan kwamen. Als het een verdediger was had ie allang bij Oranje gezeten. Nu heeft ie o.a. Pi-Air, Ruud, Dirk en Roy nog voor zich, dus zal ie moeten wachten tot zijn tijd komt...
Aha. Ik schakelde pas later in.quote:Op zondag 7 november 2004 21:32 schreef One_conundrum het volgende:
21; zoals hij zelf al zei bij HS...
Hij doet me altijd een beetje aan jou denken. Eerlijk waar.quote:Op zondag 7 november 2004 21:31 schreef zjroentje het volgende:
Hoe oud is die jongen nou?
Als ik hem vanmiddag aan de picknicktafel zag zitten bij HS, lijkt hij maar 18 ofzo te zijn.
Nu wordt het eng.quote:Op zondag 7 november 2004 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij doet me altijd een beetje aan jou denken. Eerlijk waar.![]()
Was een complimentje hoor.quote:Op zondag 7 november 2004 21:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nu wordt het eng.
Marco is niet dom en gaat heus niet op een wedstrijd af. En je moet niet gek opkijken als hij er ineens een keer bij zit. Dat gebeurde Denneboom ook, en Klaas Jan vind zichzelf beter dan Denneboom ( en dat is ie natuurlijk ook).quote:Op zondag 7 november 2004 21:35 schreef heiden6 het volgende:
Qua uiterlijk zou ik hem niet ouder schatten dan zestien. Maar hij doet het erg goed voorlopig. Als Marco afgaat op dit weekend komt hij zeker niet in Oranje. Ik denk dat dat niet zo is, maar sowieso zal het nog wel even duren door de zware concurrentie.
Er zijn grote problemen met de provider - te ingewikkeld en oninteressant om helemaal uit te leggen. De site zou alweer in de lucht moeten zijn maar we stappen nu over naar een andere provider en het is nog even onduidelijk wanneer dat gaat gebeuren. De site leeft dus nog steeds en is nog te bezoeken via www.heerenveen.org maar de update is nu even erg mager en het forum ligt dus ook plat.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:25 schreef anoukforza het volgende:
Ehm, weet iemand wat er met zowel de site, sc.heerenveen.org, als het forum van die site gebeurd is?:(
Samen met Tsigalko en To Madeira de beste spitsen van het spelquote:Op donderdag 18 november 2004 17:28 schreef 9christensen het volgende:
Dat was zeker een goeie bij cm. Klaas Jan Stuntelaar noemde ik m altijd
Grappig, ik kijk soms bij aankopen ook even bij CM hoe goed ie daar is. Maar zeker enkele jaren terug was de CM-database toch niet echt betrouwbaar te noemen. Posities van spelers verkeerd etc. etc. De editors vullen ook maar potential 1 of 2 is als ze in de krant lezen dat ie er veel inschiet in de jeugdcompetitie.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:27 schreef Dos37 het volgende:
Klaas Janzal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat die weer bij PSV voetbalt bij CM 01/02 was het al een topper
Jij presenteert je mening als feit. Dat is niet zo prettig discussieren vaak. Staat overigens ook al eerder in dit topic.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:55 schreef methodmich het volgende:
Ach, je kan beter een mening hebben en er soms naast zitten, dan altijd genuanceerd afwachten toch? Wie weet wordt Klaas nog wel een international, wie weet ook niet. De tijd zal het leren.
Toni vertrekt absoluut niet uit Florence. Dan breekt er weer een revolutie uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:41 schreef cultheld het volgende:
Fiorentina gaat zich in de winterstop voor Huntelaar melden omdat Fiorentina ervan uitgaat dat Toni vertrekt.
quote:Heerenveen pokert met KJ
16/11 SC Heerenveen wil het contract van Klaas Jan Huntelaar tussentijds openbreken en laat hem anders in de zomer van 2007 mogelijk transfervrij vertrekken.
SC Heerenveen heeft volgens het Algemeen Dagblad de strategie enigszins aangepast. ,,De club staat op het punt om zowel qua stadiongrootte als qua budget door te groeien naar de Nederlandse top'', schrijft de krant woensdag. ,,In die fase kan een speler als Huntelaar erg belangrijk zijn, zo is nogmaals bepaald.'' De club is daarom van plan het contract van de spits tussentijds open te breken en met twee jaar te verlengen. ,,Is dat niet mogelijk, dan is de kans reëel dat Heerenveen de speler uit zijn contract laat lopen en nog een jaar profiteert van zijn fenomenale talent'', aldus het AD.
De kans op een vertrek naar het buitenland is sowieso nihil, bevestigt zaakwaarnemer Arnold Oosterveer. Huntelaar zelf vindt het nog te vroeg voor een transfer naar een club buiten Nederland. Daardoor blijven alleen Feyenoord, Ajax en AZ als kanshebbers over.
Alsof Hveen op korte termijn een topclub wordt....quote:Op woensdag 16 november 2005 09:33 schreef MaxPower het volgende:
Dat kan ook met Heerenveen.
AZ was drie jaar geleden ook nergens, en nu worden ze als kampioenskandidaat beschouwd. Het kan snel gaan, zeker als men nog een topverdediger erbij kan halen (Stam...?) en de rest van de groep intact houdt.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Alsof Hveen op korte termijn een topclub wordt....
uiteraard.quote:Dit is gewoon een onderdeel van het onderhandelingsspelletje.
Dat is de korte termijn ja. AZ wordt niet als structurele topper gezien; als een speler naar een van de top drie kan zal hij dat nog steeds als verbetering zien...quote:Op woensdag 16 november 2005 13:26 schreef MaxPower het volgende:
[..]
AZ was drie jaar geleden ook nergens, en nu worden ze als kampioenskandidaat beschouwd. Het kan snel gaan, zeker als men nog een topverdediger erbij kan halen (Stam...?) en de rest van de groep intact houdt.
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar feit blijft dat als een topclub aan de deur klopt (Ajax kan hem wel betalen), de speler weg zal willen. Dan kan je hem aan zijn contract willen houden, maar dan zit je met een ontevreden speler en laat je hem uiteindelijk toch maar gaan. Dus ik denk dat het niet veel verschil zal maken. Misschien een wat hogere transfesom, maar dat is dan ook alles.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:40 schreef MaxPower het volgende:
Er zal inderdaad altijd een bepaald verloop in spelers zijn. Maar Heerenveen is inmiddels van het beleid afgestapt om spelers een mooie transfer te 'gunnen'. Er zijn diverse spelers voor een appel en een ei naar de top drie gegaan omdat Riemer ze zo'n transfer niet wilde ontnemen. Inmiddels hoeft Heerenveen geen spelers meer te verkopen om de begroting rond te krijgen, en heeft Riemer in de media al aangegeven dat er bepaalde clubs naar Huntelaar hengelen die hem helemaal niet kunnen betalen. (Feyenoord dus). Dat is al een stap in de goede richting.
Na de missers in de wedstrijd in Slovenie sta je gewoon op het oude bedragquote:Op woensdag 16 november 2005 23:02 schreef MaxPower het volgende:
Weer een half miljoen bij de vraagprijs op na vanavond
quote:SC Heerenveen heeft een bod van Ajax op aanvaller Klaas Jan Huntelaar afgewezen. Het Amsterdamse bod was volgens VI zes miljoen euro.
Dat is op zijn minst een beetje opvallend, omdat zes miljoen euro afgelopen zomer nog de vraagprijs was. Zaakwaarnemer Arnold Oosterveer vond dat absurd hoog en protesteerde. Minder dan een half jaar later is de marktwaarde van de Heerenveen-spits blijkbaar nog behoorlijk opgeschroefd. Het is niet bekend of ook andere clubs een bod hebben uitgebracht.
Feyenoord leek te zijn afgehaakt in de race om het grootste spitsentalent van Nederland, maar doet mogelijk toch nog mee. Volgens het Algemeen Dagblad is er geen sprake van dat de Rotterdammers hun interesse op een laag pitje hebben gezet. Woensdag meldden diverse media dat Chelsea 18 miljoen euro heeft geboden voor Feyenoord-aanvaller Dirk Kuijt. In dat geval zouden de Kuip-bewoners binnenkort voldoende middelen moeten hebben om voorzitter Riemer van der Velde tevreden te stellen.
bron: Voetbal International, Algemeen Dagblad, abelenstra.com
Van Kluivert weet je dat hij kan ernderen in het systeem;quote:Op donderdag 17 november 2005 10:55 schreef Gunner het volgende:
Kluivert is vergane glorie
KJH niet
Trouwens, afschrijving op een speler van 29 is bij een investering van 6 miljoen toch een stukje groter.
Bij KJH is de kans groot dat je er nog meer voor gaat vangen bij verkoop, bij Kluivert weet je dat je er geen cent meer van terugziet.
Ik zou het wel weten als ik voorzitter van een club was....
Absoluut, en daar moet maar eens verandering in komen. De recente uitspraken van van Geel duiden erop dat men misschien eens van de gemaakte fouten gaat leren.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:55 schreef Gunner het volgende:
Ik zie vaak dat zakelijke aspect wel terugkomen (zeker bij Ajax)
4 wedstrijdjes.quote:Op zondag 20 november 2005 19:08 schreef DutchGooner het volgende:
En dat gaat een schorsing worden voor KJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |