quote:Op maandag 20 september 2004 23:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik ga slapen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]ik begon het al saai te vinden
Topickillerquote:Op dinsdag 21 september 2004 00:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik ga slapen.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 07:05 schreef Rahl het volgende:
goddamn kranten in de stortregen
als ik die baan dan nog hebquote:Op dinsdag 21 september 2004 07:06 schreef Tain het volgende:
[..]
over paar maandjes weer die nieuwjaars kaartjes moet je maar weer denken![]()
er was niemand livequote:Op maandag 20 september 2004 22:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Waarom was je zo snel weg![]()
![]()
Het slaat ook nergens op, in het ene topic zeggen dat ie nooit spelletjes speelt en in de game topics stoer lopen blaten dat ie het spel al heeftquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:09 schreef Rahl het volgende:
Tain, ik erger me ook al maanden dood aan dat geblaat van die American_Nightmare
@ Fable topic
tis gewoon een idiootquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op, in het ene topic zeggen dat ie nooit spelletjes speelt en in de game topics stoer lopen blaten dat ie het spel al heeft
quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:18 schreef Rahl het volgende:
[..]
tis gewoon een idioot![]()
Hallo ik moest eerst een reddingsactie doen om mijn laptop in leven te houdenquote:Op dinsdag 21 september 2004 08:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
er was niemand live
wat is nou belangerijker, gamen of thee rotzooi opruimen van je laptopquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hallo ik moest eerst een reddingsactie doen om mijn laptop in leven te houden![]()
goedemorgen mevrouw de vrolijkheidzelvequote:Op dinsdag 21 september 2004 09:24 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen![]()
Als mijn laptop het niet doet, kan ik niet gamen hequote:Op dinsdag 21 september 2004 09:26 schreef Tain het volgende:
[..]
wat is nou belangerijker, gamen of thee rotzooi opruimen van je laptop
quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:26 schreef Tain het volgende:
[..]
goedemorgen mevrouw de vrolijkheidzelve
gaat jou laptop meteen uit van een beetje water?quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als mijn laptop het niet doet, kan ik niet gamen heIk moest namelijk weer zonodig een USB modem hebben
![]()
Ik had gister mijn mok (formaat halve emmer) vol met hete thee omver geduwd met mijn elleboog, terwijl ik aan het bellen was (ja alweerquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:33 schreef Tain het volgende:
[..]
gaat jou laptop meteen uit van een beetje water?
dus jij nam waterkoeling wel een beetje verkeerd opquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik had gister mijn mok (formaat halve emmer) vol met hete thee omver geduwd met mijn elleboog, terwijl ik aan het bellen was (ja alweer) Ik kreeg ook wat thee over me heen dus ik eerst omkleden enzo... Daarna keek ik pas naar mijn laptop, dat ding dreef in de hete thee
Dat gloeiend hete water is waarschijnlijk via de onderkant/zijkant gezellig naar binnen gedrongen
![]()
Kan natuurlijk ookzijn dat mijn laptop rooibos thee met groene appelsmaak niet lekker vindt![]()
Nee ik dacht sociaal te zijnquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
dus jij nam waterkoeling wel een beetje verkeerd op
heeft je laptop al een huwelijksaanzoek aan je gedaanquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee ik dacht sociaal te zijnIk heb al mijn thee aan mijn laptop afgestaan
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |