ik loop ook nog gewoon in een t-shirtjequote:Op maandag 20 september 2004 19:43 schreef Tain het volgende:
[..]
vandaag op mijn werk ook, loopt er 1 rond in een trui, t-shirt eronder, lange broek en dan het koud hebben dus meteen verwarming aan, terwijl ik het dus warm had en in een t-shirt met lange broek rondliepvrouwen....
Ik ga in de winter nog altijd steevast lange broek -> t-shirt.quote:Op maandag 20 september 2004 20:13 schreef capibar het volgende:
[..]
ik loop ook nog gewoon in een t-shirtje![]()
ik vind het altijd zo vaag dat als het winter is ze bij mij op school de verwarming altijd op moeten stoken tot 30 graden, terwijl iedereen daar met een trui aanzit![]()
Ik zit te etenquote:Op maandag 20 september 2004 20:30 schreef Roi het volgende:
Nieuwe ava![]()
welkom in de wondere wereld der kwaliteitsgamesquote:Op maandag 20 september 2004 20:38 schreef RaymanNL het volgende:
Whoow, heb net weer een nieuwe move ontdekt bij POP, tegen een muur sprengen en dan slaan. Da's pas tof, Dan springt hij tegen de morgen en vliegt hij met z'n zwaard door de vijand heen. Direct dood. Het spel word alleen maar leuker!
quote:Op maandag 20 september 2004 20:43 schreef Rahl het volgende:
[..]
welkom in de wondere wereld der kwaliteitsgames
Ga is GTA spelenquote:Op maandag 20 september 2004 20:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]jep, ze zijn gewoon in één keer dood! ALs je er door heen ''vliegt''
wat homer zegtquote:Op maandag 20 september 2004 20:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]jep, ze zijn gewoon in één keer dood! ALs je er door heen ''vliegt''
even lelijk als de vorigequote:Op maandag 20 september 2004 21:12 schreef RaymanNL het volgende:
<- nieuwe avatar
ik kom..quote:Op maandag 20 september 2004 21:12 schreef HomerJ het volgende:
Taart doe je ook eff mee met Black arrow? Pkwarts en Roy ik kom eraan
Heh, shit!quote:Op maandag 20 september 2004 21:19 schreef taart het volgende:
dat maakt hem niet mooier hoor
neem een camera avatar, dat vind iedereen leukquote:Op maandag 20 september 2004 21:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heh, shit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |