Als er morgen en vrijdag maar geen problemen zijn. Dan moet ik gebruik maken van het OV.quote:Op maandag 20 september 2004 15:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
In Den Haag en Delft is het anders ook feest![]()
volgens het nieuws rijden de treinen weer...quote:Op maandag 20 september 2004 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als er morgen en vrijdag maar geen problemen zijn. Dan moet ik gebruik maken van het OV.
ik maf bij een oefening zelfs mijn tas niet meenemen, terwijl ze het 5 minuten voor de pauze doenquote:Op maandag 20 september 2004 16:13 schreef HomerJ het volgende:
Wij hadden vandaag brand op school
Alleen ik had een T-shirt aan en we mochten onze jassen niet pakken, dus ik had het echt enorm koud, gelukkig was de brand niet héél erg
Verder wel alles okee met haar?quote:Op maandag 20 september 2004 16:21 schreef pkwarts het volgende:
mijn moeder heeft net een operatie ondergaan en ligt nog wel ff in het ziekenhuis. als ze thuiskomt mag ze ook een paar weken niks doen. oftewel: het huishouden is aan ons
kwam vanmiddag al weer thuis. niemand thuis en een giga klerezooi in de keuken
jaquote:Op maandag 20 september 2004 16:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Verder wel alles okee met haar?
dan maar pizza bestellen de rest van die paar weken, hoef je ook niks op te ruimenquote:Op maandag 20 september 2004 16:21 schreef pkwarts het volgende:
mijn moeder heeft net een operatie ondergaan en ligt nog wel ff in het ziekenhuis. als ze thuiskomt mag ze ook een paar weken niks doen. oftewel: het huishouden is aan ons
kwam ik vanmiddag thuis, niemand thuis en een giga klerezooi in de keuken
behalve pizzadozenquote:Op maandag 20 september 2004 16:25 schreef capibar het volgende:
[..]
dan maar pizza bestellen de rest van die paar weken, hoef je ook niks op te ruimen![]()
Ga jij toch ook gewoon wegquote:Op maandag 20 september 2004 16:21 schreef pkwarts het volgende:
kwam ik vanmiddag thuis, niemand thuis en een giga klerezooi in de keuken
dat zijn dan de onderzettersquote:Op maandag 20 september 2004 16:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
behalve pizzadozen
ik bedenk me dat ik nog iets bij een vriend moest doen.......quote:Op maandag 20 september 2004 16:26 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ga jij toch ook gewoon weg
die tief je toch gewoon in de vuilnisbak?quote:Op maandag 20 september 2004 16:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
behalve pizzadozen
Wat had ze dan?quote:Op maandag 20 september 2004 16:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
jatelefoon gehad dat alles naar wens verlopen was (tenzij de doktors erg lugubere wensen hadden
)
tnx for asking
baarmoeder moet eruit. het was een relatief makkelijke operatie.quote:Op maandag 20 september 2004 16:26 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wat had ze dan?
En doe haar maar beterschap van mij
Preventief of niet?quote:Op maandag 20 september 2004 16:29 schreef pkwarts het volgende:
[..]
baarmoeder moet eruit. het was een relatief makkelijke operatie.
zal ik doen
vleesbomen enzoquote:Op maandag 20 september 2004 16:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Preventief of niet?
ik heb echt al eeuwen geen pizza meer gegeten...quote:Op maandag 20 september 2004 16:33 schreef pkwarts het volgende:
ik zie net pizza's in de vriezer liggen
nu nog de rest van de week.......
Ach man, niet zeuren, dat is nu de Nederlandse herfst.quote:Op maandag 20 september 2004 16:33 schreef capibar het volgende:
wat is het toch weer een grafweer *zucht*
ik kan hier echt niet tegen, ik ga op een van de benedenwindseeilanden wonen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |