Whehe, veel plezier.quote:Op maandag 20 september 2004 07:48 schreef rockstah het volgende:
ok, ik heb nu dus 10 minuten om een hoofdstuk scheikunde in te stampen
Je zou gister toch ook live! komenquote:Op maandag 20 september 2004 08:26 schreef Rahl het volgende:
wie doet er nog meer mee met die fok!sims 2 wedstrijd?
quote:Op maandag 20 september 2004 08:47 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb vandaag wiskunde repetitie!
Ik heb 6 uur les. waarvan 2 uur wiskunde! En het is nog klote weer ooK! En dan meot ik naar schooL!quote:Op maandag 20 september 2004 08:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 5 uur les. Geen zin in, gewoon geen zin.
Rustig typen dan breekt het lijntje niet. (M.a.w. niet té snel de SHIFT-toets in gaan drukken.)quote:Op maandag 20 september 2004 09:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb 6 uur les. waarvan 2 uur wiskunde! En het is nog klote weer ooK! En dan meot ik naar schooL!
Okéquote:Op maandag 20 september 2004 09:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Rustig typen dan breekt het lijntje niet. (M.a.w. niet té snel de SHIFT-toets in gaan drukken.)
Aha, dát was het dusquote:Op maandag 20 september 2004 10:42 schreef GinaG het volgende:
Godverdomme het opebaar vervoer is aan het staken hier, ik kan dus niet naar mijn werk![]()
Stond daar godverdomme s'ochtends als een debiel te wachten bij de tramhalte![]()
Gelukkig ik was niet de enige debiel die van niks wistquote:Op maandag 20 september 2004 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aha, dát was het dus![]()
Ik had ook al een uur vertraging met de trein door een seinwisselstoring... En toen kwam ik bij de tram aan, en die reed dus nietquote:Op maandag 20 september 2004 12:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Gelukkig ik was niet de enige debiel die van niks wistEn ik me maar afvragen goh waar is iedereen
![]()
Ik hoop dat mijn trein terug deze week is geen vertraging heeft, vorige week de hele week 5 minuten vertraging gehad waardoor ik mijn trein op duivendrecht net zie weg rijden en dus een half uur later thuis benquote:Op maandag 20 september 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had ook al een uur vertraging met de trein door een seinwisselstoring... En toen kwam ik bij de tram aan, en die reed dus niet
Wacht ie daar niet op danquote:Op maandag 20 september 2004 13:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn trein terug deze week is geen vertraging heeft, vorige week de hele week 5 minuten vertraging gehad waardoor ik mijn trein op duivendrecht net zie weg reden en dus een half uur later thuis ben
nee natuurlijk niet, asociale mensen bij de nsquote:Op maandag 20 september 2004 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht ie daar niet op danIk haal mijn aansluiting in Breda meestal wel, want die trein wacht gewoon tot de Intercity er is gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |