binnenkort ga ik die meteen halen in boxjequote:Op dinsdag 21 september 2004 16:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je...hebt...the...godfather... niet...gezien?![]()
![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij bent pas 15 dus dat magquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik ook niet
Aah dan heb je nog wat films om over te zeuren tegen mij, tijdens live!quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:53 schreef pkwarts het volgende:
jullie....hebben.....the godfather.....niet.....gezien?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:53 schreef pkwarts het volgende:
![]()
Speel voorlopig geen RS 3 BAquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:58 schreef Tain het volgende:
Best kut moet nu Burnout 3, Rainbow Six3 : BA, Tales of Symphonia, Mark of Kri en binnenkort Star Wars: Battlefront spelen
hij was ooit een keer op tv, maar hij zag er te saai uit om naar te kijken dus ging ik weer verder fokkenquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:53 schreef pkwarts het volgende:
![]()
Volgens mij breek je nu die arme knul zijn hartquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:01 schreef rockstah het volgende:
[..]
hij was ooit een keer op tv, maar hij zag er te saai uit om naar te kijken dus ging ik weer verder fokkenis hij zo goed dan?
*Zich ook daar op beroept*quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij bent pas 15 dus dat mag![]()
Nee jij hebt zo te lezen al een goede smaakquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*Zich ook daar op beroept*
Probleem 2, ik zou mijn god niet weten wanneer ie weer op TV is.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee jij hebt zo te lezen al een goede smaakDus voor jou geldt het niet
![]()
Wat liefquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Windkracht 5 tot 8 hier nu met slagregens. Ik ga maar even een handdoek klaarleggen voor m'n moeder.
omfg!quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:53 schreef pkwarts het volgende:
![]()
Stel je niet aan man, stelletje italianen, ik haat italianen en al helemaal italianen die eigenlijk amerikanen zijn, K*TFILMquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
omfg!![]()
![]()
![]()
![]()
Stelletje bekrompen idioten!
The Godfather! OMFG, zonder The Godfather is de wereld als zonder leven.
Maar ik speel wel HALOquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
omfg!![]()
![]()
![]()
![]()
Stelletje bekrompen idioten!
The Godfather! OMFG, zonder The Godfather is de wereld als zonder leven.
Kijk The Godfather, en speel dan Halo, dan zul je pas écht ownenquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Maar ik speel wel HALO![]()
Ik heb alle boeken van Agatha Christie gelezen (in het Engels)quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kijk The Godfather, en speel dan Halo, dan zul je pas écht ownen
Dat vond mijn laptop nou ookquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:26 schreef mordradead het volgende:
waterkoeling met hete thee is zoiezo geen goed plan
ik heb wel once upon a time in america gezienquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |