SHIT! nu ben ik ook op die site geweestquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:03 schreef GinaG het volgende:
Ooh God waarom moest ik zonodig naar de site van Waterman surfenIk moet deze pen hebben
![]()
Moet je maar geen illegale versie draaien...quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:09 schreef gamecube_master het volgende:
Wiieeeee, en er is weer een pc dood door service pack 2
trouwens, je pc krijgt er wel een goede beveiliging door als je hem niet eens meer kan opstarten. Je hebt nergens last van
* RaymanNL doet onopvallendquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Moet je maar geen illegale versie draaien...
ik nietquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Overigens heb ik de illegale versie ook wel inmiddels aan de praat gekregenquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
ik keek net op je forum (don't ask) en vind je de harry potter films echt 1 van de beste films ooit?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:39 schreef RaymanNL het volgende:
Zater dag 22.00 Jeepers Creepers YOrin, voor diegene die er belang bij heeft
Mja, ik vond ze wel leuk. Maar ik kon zo snel niks anders bedenkenquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik keek net op je forum (don't ask) en vind je de harry potter films echt 1 van de beste films ooit?![]()
(net zoals die andere gast: pirates of the caribean en troy.....)
Hey Harry Potter 3 is ook de bomquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik keek net op je forum (don't ask) en vind je de harry potter films echt 1 van de beste films ooit?![]()
(net zoals die andere gast: pirates of the caribean en troy.....)
quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey Harry Potter 3 is ook de bommaar hij kan nog steeds niet tippen aan Road Trip
![]()
Ik vond dat best wel een enge film moet ik zeggenquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey Harry Potter 3 is ook de bommaar hij kan nog steeds niet tippen aan Road Trip
![]()
ahhh maakt niet uit hoor! En jeepers Creepers vond je om te lachen? Hij kreeg in veronica Magazien **** (4 sterren dus)quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik vond dat best wel een enge film moet ik zeggen![]()
Lijkt mij als ik waarschuwingen van m'n moeder (systeembeheerder) krijg, dat ik daar me maar beter aan kan houden. Legale XP pro hier overigens.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wouldn't do it if I were you.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:09 schreef -Mzraki- het volgende:
moet ik SP2 downloaden en installeren? Heb home edition, 100% legaal.
Leg dat vage berichtje in mijn inbox nog es uitquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:13 schreef taart het volgende:
[..]
zijn dat geen mooie films dan
quote:Je bestelling staat momenteel langer dan 10 dagen open en wij hebben zojuist (opnieuw) een bestelling geplaatst bij onze leveranciers en verwachten je alsnog binnen maximaal 7 werkdagen te kunnen leveren. Uiteraard onze welgemeende excuses voor deze vertraging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |