Palm. Maar ook Grolsch. En Heineken!quote:Op zondag 19 september 2004 19:08 schreef Seborik het volgende:
Ik doe mee, RobH! Wat is jouw merk, dan ga ik dat vanaf nu drinken.
Dat is nog eens een goed idee!quote:Op zondag 19 september 2004 19:59 schreef Ayaxola het volgende:
Over een poosje moet je Fok! en je username overal op gaan schrijven!
quote:Op zondag 19 september 2004 19:59 schreef Ayaxola het volgende:
Pleur de naam van FOK! op alles wat maar kanquote:Op zondag 19 september 2004 19:59 schreef Ayaxola het volgende:
Niet in de wet. Wel op het krat zelf.quote:Op zondag 19 september 2004 18:57 schreef robh het volgende:
Het idee is simpel: wanneer jij je kratje bier leeg hebt schrijf je op de zijkant "FOK" en je usernaam. Kom je een kratje tegen waar FOK + een naam opstaat dan mekd je dat hier en weet je wie dat kratje voor je heeft gehad.
Dit is hartstikke legaal, er staat nergens in de wet dat je niet op kratjes mag schrijven.
Veel succes!
geeft alleen al aan hoe koel dit topic isquote:Op zondag 19 september 2004 22:39 schreef Apekoek het volgende:
alleen de kans dat je zo'n krat van een mede fokker tegen komt is uber klein.
laten we zeggen dat er ongeveer 100000 fokkers zijn. waarvan een kleine 1000 fokkers dit topic zien. waarvan 100 reageren, en waarvan 50 het ook echt doen. Dit is 0,0003125% van de nederlandse bevolking. Daarom acht ik dan ook de kans zeer klein dat uberhaupt een andere fokker zo'n kratje tegen komt.
ja maar hier wil ik dus mee aangeven, dat een fokker geen kratje zal ontvangen van een mede fokker, die kans is gewoon te klein. dus geen foto's van kratjes in dit topic vrees ikquote:Op maandag 20 september 2004 10:31 schreef Joz het volgende:
[..]
geeft alleen al aan hoe koel dit topic is
quote:Op maandag 20 september 2004 10:52 schreef Kylee het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vooral doen. Dan kunnen de fabrikanten fok gaan claimen..
Jezus...quote:Op zondag 19 september 2004 22:39 schreef Apekoek het volgende:
laten we zeggen dat er ongeveer 100000 fokkers zijn. waarvan een kleine 1000 fokkers dit topic zien. waarvan 100 reageren, en waarvan 50 het ook echt doen. Dit is 0,0003125% van de nederlandse bevolking. Daarom acht ik dan ook de kans zeer klein dat uberhaupt een andere fokker zo'n kratje tegen komt.
*Met stift magazijn van supermarkt in duiktquote:Op maandag 22 november 2004 16:13 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Jezus...![]()
Maar elke fokker van die 50 zijn natuurlijk hele dope gozers en die drinken gewoon 100 kratjes per weekquote:Op zondag 19 september 2004 22:39 schreef Apekoek het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |