Wahaha, vanaf je 18e hoef je zelfs helemaal niet meer. Niemand die je dwingen kan (en als ze gaan dreigen, zeg dat op een heel vriendelijke toon: "Dat soort dingen zorgt juist voor een slechte relatie met ouders, dat is een van de redenen waarom ze in het bejaardentehuis zo eenzaam zijn"quote:vnaaf mijn 18e zou ik 1 x in de 2 weken maar hoeven
achterlijk zeg..quote:Op zondag 19 september 2004 18:44 schreef cygnusx het volgende:
ik ben wel gelovig opgevoed, en voor mijzelf weet ik het nog niet , maar 1 keer i nde 2 weken vind ik wel best in principe zeg maar.. maarja dat zul je er niet makkelijk in krijgen bij mij nouders.
b.t.w. toen ik net aan mijn moeder vroeg of ik een pizza mocht klaarmaken in de oven, zij ze: hhh... best... op zoon manier van je bekijkt t maar..
ik ben 16 rememberquote:Op zondag 19 september 2004 18:48 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
achterlijk zeg..
maare als jij 18 bent en je hebt geen zin om naar de kerk te gaan.. ga je mij toch zeker niet vertellen dat je er dan OOK nog naar luisterd he? je bent dan volwassen.. dan hebben ze zeker NIKS meer over je te zeggen!
i know, maar je vertelde net dat ze je verplichten om 1 keer in de 2 weken te gaan als je 18 bentquote:Op zondag 19 september 2004 18:50 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik ben 16 remember
quote:Op zondag 19 september 2004 18:36 schreef Renmaestro het volgende:
Zeg dat je oud genoeg bent om voor jezelf te kunnen zeggen dat je wel of niet naar de kerk wilt.
I f*cking agree with him.quote:Op zondag 19 september 2004 19:05 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Ik ben zelf van mening dat je zelf moet willen geloven en als jij niet naar de kerk wil dan wil jij niet naar de kerk en als je je dan ook niet kan vinden in dat wat zij geloven dan moet je helemaal niet meer gaan.
Je kan altijd nog komen aanzetten met" je hoeft toch niet in de kerk te zitten om je geloof te beleiden, god is overal dus hij hoort me toch wel"
Maar ik vind het altijd de grootste onzin, verplicht naar de kerk, als je zelf die drang voelt moet je gaan, niet omdat je wordt geterroriseert door je ouders.
en maak je gelijk een hoop mensen gelukkigquote:Op zondag 19 september 2004 19:06 schreef Laton het volgende:
Als je die kerk nou in de hens zet hoef je er ook niet meer heen
quote:Op zondag 19 september 2004 18:48 schreef kwib het volgende:
Deel ze maar mede dat de Lieve Heer niet te koop is en het dus niet de bedoeling is dat je wordt omkocht om naar de kerk te gaan.
Of vertel je ouders de waarheid dat religie een vervelende kater is uit de Middeleeuwen. Misschien zien ze eindelijk het licht en ben je van dat gebrainwash verlost![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |