Dat is goed. Of Bupa.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:39 schreef gfree het volgende:
[..]
Ik noem je vanaf nu wel gewoon BP, ok bupahitihtihti?
Whahah, grapjas.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:30 schreef Knut het volgende:
[..]![]()
ok.quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:39 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dr zijn er 4 hoor.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whahah, grapjas.
ONZIN TopTipTopic!
Hij heeft het er in gezet
kloterige flubbels?????????quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:42 schreef Bosbeetle het volgende:
kan deze : Whahahaha stelletje sufbubbels ! verandert worden in "het grote irritante kloterige flubbel topic "
Neen! Eerder in: "Het lauwe flubbel-vs-sufbubbel-topic"!quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:42 schreef Bosbeetle het volgende:
kan deze : Whahahaha stelletje sufbubbels ! verandert worden in "het grote irritante kloterige flubbel topic "
Ik stel een oprechte vraag, die je kun je dan toch wel beantwoorden? Ik snap gewoon niet wat het verschil is tussen mij en sommige anderen. Of is het gewoon persoonlijk en probeer je me te pakken op iets om mij te kunnen weren?quote:Op zondag 26 september 2004 01:37 schreef Insomaniac het volgende:
Je snapt me wel en ik ben je zat.
Nee, ik ga Danny niet mailen. Waarom? Het is volkomen duidelijk hoor. Ik ben het met je eens. Het ging mij alleen om de rechtvaardigheid. Maar oke, je zegt nu zelf dat Dirkh terecht gewezen is. Bedankt.quote:Op zondag 26 september 2004 01:44 schreef Insomaniac het volgende:
Ga Danny maar mailen. Ik heb Dirkh ook zojuist verteld dat hij niet uit zn slof mocht schieten.
Wahahahahaha je meent het nog serieus ookquote:Op zondag 26 september 2004 01:47 schreef zoalshetis het volgende:
ronduit belachelijk en bijna ongelooflijk dat mijn "hoe laat is het nu" topic dichtgaat in onz. mods beginnen steeds meer te luisteren naar de reacties inplaats van de ts. jammer, maar het zal jullie opbreken. sterker nog, hoe komt het dat fok de laatste tijd zo fokking stil is?
zielige piemel, nu moet je bijna alle topics sluiten vanwege je uiterst irritante argumentatiequote:Op zondag 26 september 2004 01:49 schreef Insomaniac het volgende:
Je hoelaatishet topic is bagger. Daarom gaat het dicht. En als zelfs baggerusers je vertellen dat het bagger is, moet je je toch echt even achter de oren krabben.. En het is alleen maar goed dat modjes naar users luisteren, want daar zijn ze voor.
.
En het is stil omdat het tegen 2.00 's nachts is.
Je voelt je zeker gewenst nu?quote:Op zondag 26 september 2004 01:53 schreef FuifDuif het volgende:
De baggeruser is een aanwinst, dat wordt wel weer bewezen zo.
helaas voor jou is hij het wel. en jij bent juist ongewenst.quote:Op zondag 26 september 2004 01:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je voelt je zeker gewenst nu?
Helaas voor je, dat is niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |