en dat is 3quote:Op donderdag 23 september 2004 22:34 schreef Bupatih het volgende:.
Niet te voorbarig zijnquote:Op donderdag 23 september 2004 22:35 schreef Chirma het volgende:
[..]
en dat is 3![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 22:38 schreef Chirma het volgende:
*voorbarig is*
Geen idee, in Vlaanderen zouden ze zeggen 'gerecycleerde slogans', dat weet ik weer wel.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:53 schreef Bupatih het volgende:
Tokay, klopt mijn topictitel trouwens?
Ik heet geen Tokay, maar volgens mij is het zo goed hoor.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:53 schreef Bupatih het volgende:
Tokay, klopt mijn topictitel trouwens?
Dr zijn er 4 hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:38 schreef Conflict het volgende:
Ik kom niet zo veel meer op Fok! de laatste tijd maar ik vraag me af waarom er maar 1 onzin mod is.
Omdat er ook maar 1 echte baggeraar is.quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:38 schreef Conflict het volgende:
Ik kom niet zo veel meer op Fok! de laatste tijd maar ik vraag me af waarom er maar 1 onzin mod is.
Alee zeg, maar natuurlijk nietquote:Op donderdag 23 september 2004 23:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Geen idee, in Vlaanderen zouden ze zeggen 'gerecycleerde slogans', dat weet ik weer wel.
Maar ja, we zitten hier niet in Bels hè?
Alles in orde; gerecyclede is correct Nederlands.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:44 schreef Bupatih het volgende:
Alee zeg, maar natuurlijk niet
Je bent toch journalist, sapperdefluitjes?
Dan mag ik er toch wel van uit gaan dat je het weet, hè?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:52 schreef Knut het volgende:
Zie je nou wel, dat de integratiecurcus zijn vruchten afwerpt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Alles in orde; gerecyclede is correct Nederlands.
Uw toegenegen corrector.![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:09 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk dat ik om een naamsverandering ga vragen bij Danny.
Gaat het bij jou ook zó vaak fout.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:11 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik ook.
Ach, het punt is: mensen doen zo gek met die streepjes. Ik krijg vaak dingen als p-e-t-r-a, p-etra, petr-a, petra met de streepjes et cetera. Ik hecht niet zo veel waarde aan de streepjes (helemaal niet zelfs), maar de versies anders dan p-etr-a vind ik al helemaal niet mooi. Met jouw naam snap ik het niet zo goed, er staat toch gewoon Bupatih. Voor mij is die niet lastig ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gaat het bij jou ook zó vaak fout.
VAC noemde me laatst ook al Butapih ofzo
Bupitah, Bupatuh, Bupatah, Butapih, Butipah... '(
Precies....En toch weten ze mijn naam elke keer weer te verkrachten.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:16 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ach, het punt is: mensen doen zo gek met die streepjes. Ik krijg vaak dingen als p-e-t-r-a, p-etra, petr-a, petra met de streepjes et cetera. Ik hecht niet zo veel waarde aan de streepjes (helemaal niet zelfs), maar de versies anders dan p-etr-a vind ik al helemaal niet mooi. Met jouw naam snap ik het niet zo goed, er staat toch gewoon Bupatih. Voor mij is die niet lastig ofzo
quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:09 schreef Bupatih het volgende:
P.S.
Ik denk dat ik om een naamsverandering ga vragen bij Danny.
Dit is nu de 5.263de keer dat mijn naam verkeerd word gespeeld.
Hoogachtend,
BUPATIH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |