Ja misschien juist wel jaquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:30 schreef JeroenV het volgende:
Maar die gaan toch niet.
Koeman zegt dus dat hij zijn team wel eens bij elkaar zou willen halen, moet je vooral Zlatan verkopen.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:37 schreef VoreG het volgende:
Hooghouden op vanaf de middenlijn tot 16 meter gebied tegen Feyenoord.
Ja, vond ik ook opvallende uitspraak van hem. Volgend seizoen (gelukkig) dus het laatste seizoen met die boer aan het roer.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:30 schreef JeroenV het volgende:
Maar die gaan toch niet.
Koeman zegt dus dat hij zijn team wel eens bij elkaar zou willen halen, moet je vooral Zlatan verkopen.
420.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:55 schreef JaWi het volgende:
Welk vak zit iedereen hier eigenlijk ?
Koeman wilde 'm niet kwijt.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:30 schreef JeroenV het volgende:
Maar die gaan toch niet.
Vak bankquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:55 schreef JaWi het volgende:
Welk vak zit iedereen hier eigenlijk ?
Ja, en hij gaf zelf toestemming voor z'n vertrek.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Koeman wilde 'm niet kwijt.
Canal+ supportersquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:00 schreef gras het volgende:
Veel teletekstsupporters, zo lijkt het...
De Ridder is niet te verhuren totdat 'ie een meerderjarig contract met Ajax aangaat, toch? Maargoed, die vier scharen voordat 'ie gaat lopen verwonderen mij niet, want De Mul is een drama op zich. Dan zijn die vier scharen bij voorbaat tenminste nog iets om naar uit te kijken.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:31 schreef methodmich het volgende:
Niemand anders die het opvallend vindt dat De Mul eerst 4 scharen maakt voor ie gaat lopen?
En De Ridder heeft te veel concurrentie, maar verhuur die jongen dan...
C+ supporter, ik heb helaas niet de mogelijkheden om wedstrijden in de ArenA bij te wonenquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:00 schreef gras het volgende:
Veel teletekstsupporters, zo lijkt het...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |