hij wil juist weg om zich te bewijzen. op rechtsbuiten heeft hij er 2 voor zich, en rechtshalf nog veel meer. Hij wil speelminuten krijgen, en dan niet in Jong Ajax.quote:Op maandag 20 september 2004 20:46 schreef The_Coach het volgende:
Ik vind het dom van Koeman dat die hem niet meer kansen geeft en dom van de Ridder dat die nu al perse weg wil zonder iets te hebben bewezen.
de meeste sport items kan je wel op at5.nl bekijken.quote:Op maandag 20 september 2004 20:50 schreef S-Two het volgende:
is AT5 trouwens ook via internet te ontvangen (want ik heb het hier in het hoge noorden niet)
Daar valt veel voor te zeggen alleen zijn er veel mislukt nadat ze op vroege leeftijd weggingen, maarjaj de Ridder heeft bij Ajax 0,0 % kans op het moment dus is het misschien wel beter. (alleen jammer )quote:Op maandag 20 september 2004 20:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hij wil juist weg om zich te bewijzen. op rechtsbuiten heeft hij er 2 voor zich, en rechtshalf nog veel meer. Hij wil speelminuten krijgen, en dan niet in Jong Ajax.
Echt onverstandig van Ajax.quote:Op maandag 20 september 2004 21:13 schreef Nashje het volgende:
Heel heel heel erg zonde om een ras Ajacied als Daniel eventueel te verkopen. Echt zonde. Ik zie Daniel liever dan De Mul.
dat lijkt me niet goed voor de mul.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:06 schreef Radegast het volgende:
Volgende thuiswedstrijd gewoon continu De Ridder z'n naam scanderen als De Mul aan de bal komt en zo Koeman proberen te dwingen hem speeltijd te geven.
Zou z'n tere zieltje daar niet tegen kunnen?quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat lijkt me niet goed voor de mul.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:25 schreef Radegast het volgende:
Ik zie daar liever Daniel spelen dan Tommie.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:32 schreef Dylan Dog het volgende:
De Ridder naar PSV Feyenoord?
Veel plezier ermee, De Ridder is geen kwalitatieve verbetering voor PSV.quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De Mul lijkt me ook niet goed genoeg voor Ajax1quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat lijkt me niet goed voor de mul.
Nou als we die beredenering doortrekken naar de Mul dan moet hij hele fantastische trainingen afgewerkt hebbenquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:37 schreef Suijk het volgende:
Ga nu alsjeblieft niet doen alsof de Ridder de redder van Ajax kan worden. Als ie echt zo goed was, had ie dat wel laten zien aan de technische staf, op de training, in het tweede en dat heeft ie blijkbaar nog niet goed genoeg gedaan om een plekje bij de selectie op te eisen.
Zijn instelling valt te prijzen en dat het een echte Ajacied is, prima, maar daar win je ook geen prijzen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |