Raar, in de samenvatting van SS viel hij vooral op door verprutste doelpogingen.quote:Op maandag 20 september 2004 11:35 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Op teletekst stond zelfs zoiets als: "Ajax verpletterde Den Bosch aan de hand van de jonge Tom de Mul"
ik vond hem juist opvallen door gevaarlijke acties aan de buitenkantquote:Op maandag 20 september 2004 11:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Raar, in de samenvatting van SS viel hij vooral op door verprutste doelpogingen.
Ja, Sonck was weer een drama. Maar zolang de anderen scoren is er niets aan de hand, zoals Koeman ook zei.quote:Op maandag 20 september 2004 13:13 schreef DivineJester het volgende:
Het gebrek aan een goede spits gaat jullie nog wel opbreken denk ik, maar verder mag je niet al teveel waarde hechten aan deze wedstrijd. Veredeld trainingspartijtje. Wel leuk voor je doelsaldo natuurlijk.
Helemaal als 1 van de andere concurenten er 3 tegen krijgt.quote:Op maandag 20 september 2004 13:13 schreef DivineJester het volgende:
Wel leuk voor je doelsaldo natuurlijk.
He, da's niet grappig.quote:Op maandag 20 september 2004 13:24 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Helemaal als 1 van de andere concurenten er 3 tegen krijgt.
Denk alleen dat bij betere tegenstanders de anderen geen kansen krijgen, en als je dan geen killer-spits hebt.....quote:Op maandag 20 september 2004 13:17 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, Sonck was weer een drama. Maar zolang de anderen scoren is er niets aan de hand, zoals Koeman ook zei.
Rivaal bedoel je. PSV is de concurrent dat werd toch wel duidelijk gister in de Kuip.quote:Op maandag 20 september 2004 13:24 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Helemaal als 1 van de andere concurenten er 3 tegen krijgt.
De goals vielen vooral uit de zogenaamde standaardsituaties. Die krijg je bij de betere tegenstanders ook, desondanks zie ik in de winterstop graag een nieuwe spits komen.quote:Op maandag 20 september 2004 13:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Denk alleen dat bij betere tegenstanders de anderen geen kansen krijgen, en als je dan geen killer-spits hebt.....
Op de KNVB site niet.quote:Op maandag 20 september 2004 11:21 schreef Schanulleke het volgende:Op Vi.nl staan ze voor de zondag ingeroosterd.
Bij Ajax is het juist zo dat bijna iedereen doelpunten maakt.....hoelang is het wel niet geleden dat Ajax de topscoorder leverde over een heel seizoen? Kluivert, Bergkamp.....of toch Machlasquote:Op maandag 20 september 2004 13:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Denk alleen dat bij betere tegenstanders de anderen geen kansen krijgen, en als je dan geen killer-spits hebt.....
De Mul hoeft niet te scoren, maar mag inderdaad wel wat oefenen op schieten.quote:Op maandag 20 september 2004 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
De Mul vond ik gisteren wel erg slecht in de afronding. Hij probeert maar wat zonder dat daar een idee achter zit. Dat moet echt anders.
Arveladze was de laatste die er meer dan twintig maakte...quote:Op maandag 20 september 2004 13:46 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Bij Ajax is het juist zo dat bijna iedereen doelpunten maakt.....hoelang is het wel niet geleden dat Ajax de topscoorder leverde over een heel seizoen? Kluivert, Bergkamp.....of toch Machlas
Feyenoord verliest als het slecht speelt (zoals het hoort).quote:Op maandag 20 september 2004 13:29 schreef gras het volgende:
[..]
Rivaal bedoel je. PSV is de concurrent dat werd toch wel duidelijk gister in de Kuip.
Ja, die fabeltjes kennen we nu onderhand wel.quote:Op maandag 20 september 2004 13:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Feyenoord verliest als het slecht speelt (zoals het hoort).
Ajax heeft dan helaas altijd het geluk toch te winnen (de Ajax-manier).
Niet op reagerenquote:Op maandag 20 september 2004 13:52 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, die fabeltjes kennen we nu onderhand wel.
Is geen fabeltje.quote:Op maandag 20 september 2004 13:52 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, die fabeltjes kennen we nu onderhand wel.
Okee, in het vervolg zal ik hem in die waan laten.quote:Op maandag 20 september 2004 13:54 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Niet op reageren
quote:Op maandag 20 september 2004 14:03 schreef gras het volgende:
[..]
Okee, in het vervolg zal ik hem in die waan laten.
quote:Op maandag 20 september 2004 13:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is geen fabeltje.
Ik overdrijf het nu natuurlijk wel; Ajax wint niet altijd bij slecht spel en Feyenoord verliest niet altijd (en omgekeerd), maar Ajax heeft op de een of andere manier gewoon meer geluk dan de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |