Waar is de altijd positieve popolonquote:Op zondag 19 september 2004 20:07 schreef popolon het volgende:
Oh Frank, wat zouden we je goed kunnen gebruiken.
Maar ik ben al lang blij met een tweede plek.
De helft van het team heeft nog een fopspeen in de mond als het rust is.
Hij moet volgens mij wel aan zijn conditie werken, hij heeft nog een dikker buikje dan van der vaartquote:Op zondag 19 september 2004 21:02 schreef Leshy het volgende:
We hebben ervaring nodig, en we hebben extra zekerheid nodig in de verdediging.
Op de bank zit ene Ronald K.
Ik zie het probleem niet zo
waarom zou je met zo'n jong elftal geen kampioen kunnen worden?quote:Op zondag 19 september 2004 20:07 schreef popolon het volgende:
Oh Frank, wat zouden we je goed kunnen gebruiken.
Maar ik ben al lang blij met een tweede plek.
De helft van het team heeft nog een fopspeen in de mond als het rust is.
Zet hier een willekeurige naam neer. Het is echt niet alleen maar Sonck. Die gast geeft de bal goed door aan Sneijder, schiet een keer ongelukkig in, zet De Mul alleen voor de goal die de bal vervolgens beschamend slecht op doel schiet en voor de rest heeft 'ie geen kans gehad, omdat ze de bal niet goed bij 'm kregen. De enige kritiek die ik gisteren op 'm heb gehad is dat 'ie gewoon veel te vaak buitenspel loopt, en een opgelegde kans had die erin had gemoeten.quote:Op zondag 19 september 2004 19:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ook maar je hoeft niet veel routine te hebben om sommige grote kansen van Sonck wel binnen te schieten.
Niet zozeer matig, ze hoefde er niks voor te doen.quote:Op maandag 20 september 2004 08:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Terechte overwinning van een matig spelend Ajax.
Ze hoefden er niks voor te doen, dat klopt, maar ze waren toch matig. Als Ajax een voldoende had gescoord in plaats van een matig, hadden ze 0-8 gewonnen. Had Ajax zo gespeeld tegenAZ uit, had het 0 punten gehad.quote:Op maandag 20 september 2004 10:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niet zozeer matig, ze hoefde er niks voor te doen.
En weer geen De Ridder verdomme
Ik ben in ieder geval allang blij dat er weer lekker gewonnen is. En dat er de nul is gehouden. Kan niet wachten tot 24 okt, wordt echt tijd dat er weer eens bij onze eindhovense vrienden gewonnen gaat wordenquote:Op maandag 20 september 2004 10:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ze hoefden er niks voor te doen, dat klopt, maar ze waren toch matig. Als Ajax een voldoende had gescoord in plaats van een matig, hadden ze 0-8 gewonnen. Had Ajax zo gespeeld tegenAZ uit, had het 0 punten gehad.
Maar dat doet natuurlijk niets af aan de overwinning. Zelfs Koeman was rustig.
Wie was trouwens die net gekapte man in driedelig kostuum die alleen maar drinkbekers hoefde aan te geven?
Moet ajax wel beter gaan voetballen, want PSV staat op dit moment terecht op de 1e plaats in de HCE. Als Van der Vaart z'n oude vorm terugkrijgt (en die tekenen laat hij zien) geef ik jullie meer kans.quote:Op maandag 20 september 2004 10:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval allang blij dat er weer lekker gewonnen is. En dat er de nul is gehouden. Kan niet wachten tot 24 okt, wordt echt tijd dat er weer eens bij onze eindhovense vrienden gewonnen gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |