Waar zit je dan man!quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:32 schreef The_Hives het volgende:
omdat je binnen een uur niet reageert?
nee hoor waarom?quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:36 schreef PLAE@ het volgende:
410
je zou je er bijna voor gaan schamen he![]()
ik heb af en toe een levenquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:33 schreef Bayer het volgende:
[..]
Waar zit je dan man!
welk vak bedoeld hij....quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb af en toe een leven![]()
Ik zit in het 'ouwelullenvak' met mensen die Cruijff nog hebben zien debuteren en allemaal bij Ajax - Liverpool zijn geweest. Heeft wel wat.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:29 schreef methodmich het volgende:
Maar meestal zit ik gewoon in het hasjvak als ik naar Ajax ga.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:33 schreef Bayer het volgende:
[..]
Waar zit je dan man!
ik dacht dat hij gewoon 's avonds bedoeldequote:Op dinsdag 21 september 2004 20:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
welk vak bedoeld hij....
Ik zou er (als ik er een seizoenkaart van had) hartstikke gek van worden, maar voor een keertje...quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:41 schreef The_Hives het volgende:
maar ik sta op 410
Waarom zou je er gek van worden?quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:48 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ik zou er (als ik er een seizoenkaart van had) hartstikke gek van worden, maar voor een keertje...
Wanneer ik op 113 zit is het bereik goedquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Waarom zou je er gek van worden?
Vooral tijdens de Tjempieunsliek is het bomvol, zeker als je laat in het stadion komt. Maar tijdens de competitie kan je prettig staan. Jaar geleden was de trap dan ook helemaal vol, maar dat is niet meer.
Wat ik me eigenlijk wel eens afvraag, is hoe goed we in de rest van het stadion te horen zijn. Volgens mij valt dat nog tegen.
*kuch*quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:40 schreef Bayer het volgende:
Ik zit in het 'ouwelullenvak' met mensen die Cruijff nog hebben zien debuteren en allemaal bij Ajax - Liverpool zijn geweest. Heeft wel wat.
Ik kom voor voetbal en niet voor carnaval. Als mensen dat doen prima, ik doe er niet aan mee, maar ik vind het wel leuk om te zien. Sfeermakers, onmiskenbaar. Ik was ook heel pissed vanwege die (vernielde) vlag vorige week.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:50 schreef The_Hives het volgende:
Waarom zou je er gek van worden?
Nah, ik versta jullie prima, en ik zit echt recht tegenover jullie.quote:Wat ik me eigenlijk wel eens afvraag, is hoe goed we in de rest van het stadion te horen zijn. Volgens mij valt dat nog tegen.
Heb ik je mening ooit in twijfel getrokken? Ik zou met jou ook weleens naar een wedstrijd willen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:54 schreef golfer het volgende:
*kuch*
quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:01 schreef Bayer het volgende:
Heb ik je mening ooit in twijfel getrokken? Ik zou met jou ook weleens naar een wedstrijd willen.
Ik denk dat je me een hoop te vertellen hebt.
Doc, Tong en ik gaan minimaal 1x per jaar samen naar de Arena.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:08 schreef Bayer het volgende:
Wat me trouwens ook eens gaaf lijkt, is met Tong80 op de tribune te zitten.
Volgens mij weet hij ook een hoop.
mwah, echt carnaval is het ook weer niet. Het is een iets actievere manier van supporteren. Ik had eerst een kaart in 403. Als je daar emotie toonde werd je raar aangekeken, dus moest daar snel weg.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:59 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ik kom voor voetbal en niet voor carnaval. Als mensen dat doen prima, ik doe er niet aan mee, maar ik vind het wel leuk om te zien.
Een keertje Golfer, niet iedere fuckin' wedstrijd in polonaise het vak op- en afdalen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:07 schreef golfer het volgende:
Nee, dan ga ik liever op Zuid zitten/staan.
Jahahaha!quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:09 schreef golfer het volgende:
Doc, Tong en ik gaan minimaal 1x per jaar samen naar de Arena.
Geen idee. Nordkaos moet daar maar even opheldering over geven.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:01 schreef JaWi het volgende:
Bayer, is er nog wat overgebleven van dat grote spandoek van woensdag?
Zonde. Was een mooie grote. Die apen uit skybox en wat mensen hoog in de eerste ring konden niets zien, en scheurden het aan fladeren.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:19 schreef Bayer het volgende:
[..]
Geen idee. Nordkaos moet daar maar even opheldering over geven.
volgens mij had ik van hem in het tifo topic gelezen dat het doek nu in de prullenbak (container) lag.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:19 schreef Bayer het volgende:
[..]
Geen idee. Nordkaos moet daar maar even opheldering over geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |