En dan nog, dan ga ik me nog niet lopen verdedigen waarom ik niet in 't stadion zit, dat kinderachtige gedoe altijd.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:33 schreef VoreG het volgende:
C+ supporter, ik heb helaas niet de mogelijkheden om wedstrijden in de ArenA bij te wonen.
Zaterdag? Maak daar maar gerust van dat hij voorlopig definitief op wedstrijd dagen dicht is.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:04 schreef gras het volgende:
Het supportershome zou overigens zaterdag dicht zijn ivm met die relletjes tegen Juve...
Welnee, lijkt me best geinig om een keer tussen te zitten.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:36 schreef PLAE@ het volgende:
je zou je er bijna voor gaan schamen he![]()
401quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:55 schreef JaWi het volgende:
Welk vak zit iedereen hier eigenlijk ?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:05 schreef methodmich het volgende:
de Skybox.
Daar heb je iig de ruimtequote:Op dinsdag 21 september 2004 20:16 schreef methodmich het volgende:
Perstribune is ook best leuk, maar moeilijk op te komen.
Af en toe een beetje eng, want de ballen vliegen om je oren.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:17 schreef methodmich het volgende:
Is dat nog wat?
Daar was ik dus bij (thuis tegen Rosenborg). Maar ik was begeleider van een rolstoeler, een vriend van me zit er nl. in. Maar dat was van een tehuis waar hij zat, wat ook gesponsord werd door een aantal spelers en we mochten dus gratis kijken.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:19 schreef JaWi het volgende:
Vak 402 is het kindervak. Een kaartje in het kindervak kost ¤ 11.50.
Rolstoelvakken zijn trouwens 212, 216, 225 en 229. Bovenaan 2e ring. Uitzicht lijkt me nou niet echt denderend. Bij CL zijn er meestal ook plaatsen achter de goals, en die mensen krijgen dan ook koffie enz. Weet niet hoe dat zit.
Dat heb ik op uitnodiging van een klant ook eens mogen beleven. Ik vond er geen reet aan. Mjah, de meet & greet daarna was wel leuk, maar je ziet en merkt gewoon aan die gasten dat het moet. "sponsorverplichtingen". Logisch dat ze er niks aan vinden. Ik kon vanuit de box wel naar mijn vader en broer zwaaien.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:05 schreef methodmich het volgende:
de Skybox.
Skybox toch ook.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:16 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar ik ga dan niet in pak hoor.
Perstribune is ook best leuk, maar moeilijk op te komen.
omdat je binnen een uur niet reageert?quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:00 schreef gras het volgende:
Veel teletekstsupporters, zo lijkt het...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |