wat was de relatie?quote:Op zondag 19 september 2004 14:02 schreef hawaii het volgende:
me chicky van gister
beginnende sex relatie in z'n proeftijd.. oftewel een one night stand met potentie voor vakerquote:Op zondag 19 september 2004 14:35 schreef dikavi het volgende:
[..]
wat was de relatie?
one night stands met dit soort acties heeft zo zijn nadelen ...
Weet je zeker dat het niet je hondje was?quote:Op zondag 19 september 2004 14:02 schreef hawaii het volgende:
geen verkapt kijk-mij-eens-succesvol-sletten topic
me chicky van gister..
ik ken andere gevallenquote:Op zondag 19 september 2004 14:54 schreef hawaii het volgende:
[..]
beginnende sex relatie in z'n proeftijd.. oftewel een one night stand met potentie voor vaker
had er zelf nie zo veel moeite mee, was lief meisje en kende haar al wel een beetje![]()
Daarom heb ik ooit met mijn ex een bed met spijlen gekocht... aanrader!quote:Probleem is dat ik nergens hier iets heb om iemand aan vast te ketenen. Ik heb een bed zonder ombouw namelijk.
Dat is idd echt een aanrader, tis nog mooi ookquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:42 schreef The_Lord het volgende:
[..]
Daarom heb ik ooit met mijn ex een bed met spijlen gekocht... aanrader!![]()
Mag ik u voorstellen: de Jailhousefuck, met gratis paar handboeien:quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:42 schreef The_Lord het volgende:
Daarom heb ik ooit met mijn ex een bed met spijlen gekocht... aanrader!![]()
Maar ja, wil wie er nou zulke spelletjes spelen met jou ??quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:24 schreef BloodyLotte het volgende:En ik heb er een ideaal bed voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |