Nou heb ik ´em vanochtend voor het eerst opgezet en ben tot nr. 9 gekomen, toen moest ik weg. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een puik plaatje vind!quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:17 schreef hellmondunited het volgende:
Die CD is zoooooooooooooooooooo vet
voor als je nog meer verkocht bent: Bryan Adams geeft extra concert!quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou heb ik ´em vanochtend voor het eerst opgezet en ben tot nr. 9 gekomen, toen moest ik weg. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een puik plaatje vind!
5 december... Dan kan ik niet! Wel balen, want op 22-9 kon ik ook al niet. Ik zal het met de herinneringen aan Den Bosch, Nijmegen, de Kuip en Ahoy (96 ofzo) moeten doen...quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:10 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
voor als je nog meer verkocht bent: Bryan Adams geeft extra concert!
ik heb met 2 andere fokkers vandaag kaart nr 1762, 62 en 64 besteldnog rond de 5000 kaarten dus, aanradertje
dat probleem had ik ook steeds haha nu ben ik er eindelijk een keer op tijd bijquote:Op zondag 26 september 2004 22:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
5 december... Dan kan ik niet! Wel balen, want op 22-9 kon ik ook al niet. Ik zal het met de herinneringen aan Den Bosch, Nijmegen, de Kuip en Ahoy (96 ofzo) moeten doen...
Waarom kan Bryan niet gewoon voordat ie z´n tourschema maakt mij ff bellen?! Hij komt de afgelopen jaren telkens op een datum waarop ik absoluut niet in de gelegenheid ben om heen te gaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |