wat voor telefoon heb je danquote:Op woensdag 22 september 2004 11:28 schreef brian het volgende:
275 als ik me eigen telefoon verkocht heb, waarschijnlijk wil je daar neit op wachten?
Topquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:00 schreef Timen het volgende:
[..]
U2![]()
No problem!quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:12 schreef zijle het volgende:
[..]
TopIk kan morgen pas eind de middag reageren doordat ik de hele middag weg ben (voetbal).
*mail checkt heeftquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:08 schreef Timen het volgende:
Zijle, you've got mail!
thanks voor je geduldquote:Op maandag 27 september 2004 18:24 schreef Timen het volgende:
Done, en check jouw mail
ik mag mij zo goed als zeker de nieuwe eigenaar noemen, en het lijkt me ook een supertelefoontje!quote:Op woensdag 29 september 2004 15:53 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik wil even iets zeggen. Het is verder compleet offtopic, maargoed, dat zal me jeuken eerlijk gezegd.
Ik heb de E800 nou alweer een tijdje en hij bevalt me meer dan uitstekend.
Hartstikke leuk en handig telefoontje![]()
Suc6 met de verkoop enzo
Gooi maar op slot!quote:Op woensdag 29 september 2004 16:34 schreef ElisaB het volgende:
Goed, kan het topic dicht, of willen jullie nog genieten van deze openbare plek waarop je elkaar kunt vertellen in de mailbox te kijken?
Nou, dat lijkt me wel wat ElisaBquote:Op woensdag 29 september 2004 16:34 schreef ElisaB het volgende:
of willen jullie nog genieten van deze openbare plek waarop je elkaar kunt vertellen in de mailbox te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |