WHEHEHEquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:15 schreef Cerbie het volgende:
Het vriendje van mijn sim jat alle tuinkabouters weg die ik neerzet
http://members.lycos.nl/luukwel/movie000.avi
wat een baggerkwaliteit, die ingame filmpjesmaker
*edit: st**f Lycos
Dat vraag ik me dus ook af. Via google uiterst weinig antwoordenquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:16 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hoe kan ik MP3'tjes afluisteren op een radio (sims 2)
Waarom zie jij wel beeld en ik niet?quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:18 schreef Aurelium het volgende:
[..]
WHEHEHEdat lachje als ie die tuinkabouter ript
Ja inderdaad. Met de sims 1 kon het welquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Via google uiterst weinig antwoorden
Weet ik veelquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:19 schreef woutabest het volgende:
[..]
Waarom zie jij wel beeld en ik niet?
ja toen was het ook vrij gemakkelijk. Ik zou het vreemd vinden als het nu niet kan. Want die standaard muziek op de radio is te erg. Als ze de radio aanzetten, laat ik hem meteen weer uitzettenquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:20 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Met de sims 1 kon het wel
http://luuk.tweaking.nl/movie000.aviquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:19 schreef woutabest het volgende:
[..]
Waarom zie jij wel beeld en ik niet?
Klopt.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
ja toen was het ook vrij gemakkelijk. Ik zou het vreemd vinden als het nu niet kan. Want die standaard muziek op de radio is te erg. Als ze de radio aanzetten, laat ik hem meteen weer uitzetten
Geef em gewoon een pak slaagquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://luuk.tweaking.nl/movie000.avi
Nu doet ie het wel
Ik ben inmiddels al vijf tuinkabouters kwijt. En hij jat ook alleen maar tuinkabouters. Nu eens proberen of zij hem kan betrappen![]()
Nietes...quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://luuk.tweaking.nl/movie000.avi
Nu doet ie het wel
Ik heb ff gekeken in de sim dir maar kan niet 1,2,3 een map vinden waarbij je denkt daar moeten de mp3 files inquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:25 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Klopt.
Is het niet meer zo dan, dat je de mp3tjes in een radio zender map moet zetten?
Als hij er niet tussenstaat dan nietquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:27 schreef Georges het volgende:
Is er eigenlijk ook een station met klassieke muziek, kan 'm niet vinden namelijk.
Zat wel in Sims 1.
Zeikerd!quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:27 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ahhhh huilie
Ik heb hem aanstaan omdat ik op sommige sims echt niet wil letten...quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:31 schreef Aurelium het volgende:
Eff een vraagje
>knip<
Ik zelf heb het uit staan, omdat mn sims gewoon te domme dingen doen (zoals om de 5 minuten de koelkast plunderen) maar als je het wel hebt aan staan levert het natuurlijk wel weer leukere situaties op.
Dat heeft op zich niks met je grafische kaart te maken.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:31 schreef daeri het volgende:
Hey, als ik al mn grafische opties nou hoog zet, wordt mn pc dan trager of maakt het geen reet uit met de sims2? want als ik het nu speel zit ik soms 5 min te wachten tot mn huis geladen is..
Okay, dan zet ik em de volgende keer als ik afsluit ff aan... ook weerspiegeling enzo, want jullie screens zijn echt veel mooier dan mijn beeld dat ik heb in het spel..quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:33 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Dat heeft op zich niks met je grafische kaart te maken.
Wat wel eventueel zou kunnen is dat als je graphics hoog staan, hij beter kwaliteit textures in het geheugen moet laden. Maar volgens mij is dat verschil minimaal.
Hekken haal je weg op dezelfde manier als dat je muren weghaalt.quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:09 schreef SuperUli het volgende:
[..]
En dan zeg je er even bij hoe je muren weg haaltquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Hekken haal je weg op dezelfde manier als dat je muren weghaalt.
(blz 35 kun je het vinden.) Grond: Naar bouwen gaan dan naar dat icoontje van die spade. Dan klik je op iets wat op gras moet lijken en dan kun je je gras weer groen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |