hier ook geen last, maar goed, dit topic gaat op deze manier weer de warez-richting opquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:12 schreef Markster het volgende:
Ik snap niet wat iedereen bedoelt met "je kan niet bouwen als je een gedowlaode versie hebt"
Mijne is ook gedownload, maar ik kan toch echt alles, heb ook geen fixed exe nodig![]()
Owhjaquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:14 schreef Timmai het volgende:
[..]
hier ook geen last, maar goed, dit topic gaat op deze manier weer de warez-richting op![]()
Dat is wel het gevalquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:29 schreef DePresident het volgende:
Je kunt in de sims 2 dus ook naar je werk gaan? En dan werk je dus ook? Het is niet zo dat je sim in de auto weggaat en dat de tijd sneller gaat en dat hij dan weer terug is?
helemaal correct.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:38 schreef woutabest het volgende:
jammer...
Maar je krijgt dus balkjes met een verhaaltje waarbij je keuzes moet maken ofzo?
Soms...quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:38 schreef woutabest het volgende:
jammer...
Maar je krijgt dus balkjes met een verhaaltje waarbij je keuzes moet maken ofzo?
Cool, ik ben wel goed!quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:40 schreef Markster het volgende:
[..]
helemaal correct.
Is ie bij Doom3 dan ook zoquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:00 schreef DePresident het volgende:
[..]
He zo hoog zat het bij mij ook!
Het minimum-pc gehalte veranderd altijd...quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:00 schreef DePresident het volgende:
[..]
He zo hoog zat het bij mij ook!
Hehe, goed dat ik weet dat dat kan gebeuren, voordat ik een atechnische sim de tv laat repareren. Maar tot nu toe is ie nog niet stuk gegaan.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:07 schreef Freezor het volgende:
Mijn eerste sim is al geëlectrocuteerd toen ze de televisie wou reperen zonder enige ervaring
Haar huisgenoot is er kapot van en heeft een wens op haar geest te zien (voor veel punten).
Weet iemand hoe je dat kan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |