quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:13 schreef jochem8 het volgende:
Een vriend van me werkt bij Renault. Heb hem even gecontacteerd vanwege dit geweldige plan. Hij kan tegen flinke kortingen aan extra lichte knipperlichthendels komen.
Er bestaan wel pick-up's!!quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Laten we een Cabrio Express bouwen! Om onze club te promoten
aanmelden kan binnenkort op:quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:13 schreef jochem8 het volgende:
Heb hem weer even gebeld. Die ultralichte ventieldoppen worden niet door Reno zelf geleverd, maar hij wist wel een adresje. Hij vroeg aan me waar ie lid kon worden (aanmelden ergens?), en ik wil ook!
Geinig, ik vind m echt wel wat hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:25 schreef johanclio het volgende:
nog een mooie express:
[afbeelding]
niet van mij helasch.
quote:Op woensdag 22 september 2004 17:18 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben hierbij bereid om met mijn skill's wel de aerodynamische ventieldoppen te vervaardigen, als het moment daar is dat we nieuwe gaan bouwen
zo duur is de CRE ook weer niet, het is echt de bodemprijs voor mij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:Ik had bijna de CRE gekocht
Maar ik ben te arm
Stomme regering... Waarom denken ze dat je te rijk bent voor een WW uitkering als je met twee personen van 700 euro in de maand rond moet komen?
*boos is*
spotgoedkoop ook weer niet, die dingen zijn de helft waard geworden sinds hetquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, hij is zelfs spotgoedkoop.. daarom bala ik er ook van dat ik m niet kan kopen...
Mijne is wel in een prima technische staatquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zag er vandaag een bij de plaatselijke autoboer, ik dacht, even kijken of het wat is.. Maar een stuk folie met ducktape zie ik niet als volwaardig achterraam, en ik durf te betwijfelen of de achterdeuren ooit nog open kunnen
Nee, dat hoort bij de CREquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Daarom.. En MET laminaat
Kun je die laminaatvloer er niet uit halen, dat ie rechtstreeks in de mijne kan als ik het financieel wat ruimer heb?
De Express een rip-off??? De Express is de enige echtequote:Op maandag 11 oktober 2004 10:35 schreef BroesWillems het volgende:
*cough*caddy*cough*rip-*cough*off*cough*
quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:35 schreef BroesWillems het volgende:
quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:35 schreef BroesWillems het volgende:
Het is bij ingewijden bekend dat de Express zeer veelzijdig isquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:14 schreef Dabenzo het volgende:
Volgens mij heeft Renault dat expres gedaan. JE zou er ook een Expresso apparaat in kenne bouwen
WHAHAHHA LOLquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:49 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Het is bij ingewijden bekend dat de Express zeer veelzijdig is![]()
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |