O was jij die HOMO die achter al die kerels aan zat, mijn vrouw zei nog: "Ik heb niks tegen homo's maar dat lijkt wel een hoer!"quote:Op zondag 19 september 2004 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat was juist het probleem
PWned!!!!quote:Op zondag 19 september 2004 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat was juist het probleem
nee, dat was ik niet.quote:Op maandag 20 september 2004 09:25 schreef more het volgende:
[..]
O was jij die HOMO die achter al die kerels aan zat, mijn vrouw zei nog: "Ik heb niks tegen homo's maar dat lijkt wel een hoer!"
quote:Op maandag 20 september 2004 10:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, dat was ik niet.![]()
Je vrouw zei tegen mij iets heeeeeeeel anders![]()
![]()
Cker's, ik heb dat nog tijden lang lopen beramen alleen gebrek aan geld en schuur hield me tegen...quote:Op maandag 20 september 2004 15:47 schreef yup het volgende:
Een express is alleen leuk als je er een Renault 5 turbo blok erin kan lepelen. En dat kan![]()
Idd. een gelimiteerde seriequote:Op maandag 20 september 2004 18:29 schreef Sjoewe het volgende:
Custom striping, zwarte accenten, dirtlook rims, dat moet het executive model zijn geweest?
Dat heb ik ook uitgebreid lopen uitpluizen, zou de afgrijselijke wegligging misschien ook beter makenquote:Op maandag 20 september 2004 19:19 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou 'm midengine converten en een Superduperturbocharchede V8 achter me leggen.
eerst maar sparen voor het monster zelf
En zelfs dat heb ik overwogen, ach ja, je moet wat als je werktuigbouwkunde studeert en een express hebtquote:Op maandag 20 september 2004 19:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Of een 2JZ-GTE op de achterwielen, en de diesel houden als je even relaxe low-rpm wilt cruisen
Laat die godsgeweldige beresterke 1.9D inzitten, daarmee is Reno Express dé monarch in het universum van koppelbazen.quote:Op maandag 20 september 2004 19:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Of een 2JZ-GTE op de achterwielen, en de diesel houden als je even relaxe low-rpm wilt cruisen
Ik vind de wegligging, zeker voor een bestelvoiture uitstekend!quote:Op maandag 20 september 2004 19:28 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
zou de afgrijselijke wegligging misschien ook beter maken
Ja die laat ik er dan inzitten.. en schroef dan die 2JZ-GTE achterin, om net dat extra pk'tje meer te hebbenquote:Op maandag 20 september 2004 19:52 schreef operator82 het volgende:
[..]
Laat die godsgeweldige beresterke 1.9D inzitten, daarmee is Reno Express dé monarch in het universum van koppelbazen.De auto die alle Bugatti's, Skylines, Ferrari's uittrekt, met zijn aandrijving en tractiecontrole. Reno Express.
zit jij mij te pesten?quote:Op maandag 20 september 2004 20:31 schreef kirpeknots het volgende:
Ik denk dat zon snelle tor erg goed bij je laminaatvloertje past. Een sublieme combinatie.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:07 schreef kirpeknots het volgende:
Neej joh. Dat meen ik. Echt vet tof dat vloertje. Ik baal dat ik geen vlakke bodem in mijn auto heb. Anders had ik ook zon vloertje gemaakt. Maar dan van kersenhout lookalike. Of wortelnotehout.
Nobelprijsquote:Op maandag 20 september 2004 18:36 schreef Scheepschroef het volgende:
Express powerrrrrrrr!
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |