ik zou het ook niet kunnen weerstaan... als hij op je staat te wachten in de garage om even lekker losgelaten te worden!!!quote:Op zondag 19 september 2004 13:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik rij er stiekem ook wel eens mee doordeweek.. maar ik probeer het binnen de perken te houden.. maar ja het bloed kruipt waar het niet gaan kan he, zeggen ze altijd..
quote:Op zondag 19 september 2004 13:43 schreef BoJo het volgende:
wat een beest is het![]()
zeker.. ik heb natuurlijk een D55 maar met het nieuwe inlegfilter, speciale Diesel racing oil en het Reno oliefilter is dat al opgelopen naar 57,5 pk.. en een onwijs koppel.. dat gevoel en gepruttel als deze F8Q Dieselmotor aanslaat (met 1 kapotte gloeispiraal) is echt onweerstaanbaar!!quote:Op zondag 19 september 2004 13:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik zou het ook niet kunnen weerstaan... als hij op je staat te wachten in de garage om even lekker losgelaten te worden!!!
Dat is zo typerend, ze kopen wel zo'n geweldige Reno maar hebben het geld niet om zo'n bolide fatsoenlijk te onderhoudenquote:Op zondag 19 september 2004 13:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
dat gevoel en gepruttel als deze F8Q Dieselmotor aanslaat (met 1 kapotte gloeispiraal) is echt onweerstaanbaar!!
oeh... 1 kapotte gloeispiraal is zoooo 2005quote:Op zondag 19 september 2004 13:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zeker.. ik heb natuurlijk een D55 maar met het nieuwe inlegfilter, speciale Diesel racing oil en het Reno oliefilter is dat al opgelopen naar 57,5 pk.. en een onwijs koppel.. dat gevoel en gepruttel als deze F8Q Dieselmotor aanslaat (met 1 kapotte gloeispiraal) is echt onweerstaanbaar!!
je hebt het fout..quote:Op zondag 19 september 2004 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zo typerend, ze kopen wel zo'n geweldige Reno maar hebben het geld niet om zo'n bolide fatsoenlijk te onderhouden
maar deze zijn heel speciaal oke.. je weet eigenlijk al te veel nuquote:Op zondag 19 september 2004 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat motorontwikkelingsprocesstabiliteitsprogramma hebben ze al lang onder de knie. In een villawijk vlakbij waar ik woon is ook iemand met een Reno Express en die heeft al lang racespiralen in z'n blok hangen. Dat kost wel wat, maar dan heb je ook wat!
Jij kunt alleen nog maar dromen ooit zo'n mooie wagen te kunnen rijdenquote:Op zondag 19 september 2004 14:02 schreef yup het volgende:
OMG, jullie menen het niet echt hoop ik
quote:Op zondag 19 september 2004 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij kunt alleen nog maar dromen ooit zo'n mooie wagen te kunnen rijden
1.9 Diesel gaat aardig vooruit hoorquote:Op zondag 19 september 2004 14:02 schreef yup het volgende:
Verder is zo'n express een trage kutkar wedde dat onze L400 sneller is![]()
hij heet niet voor niets "Rapid" in Francequote:Op zondag 19 september 2004 14:02 schreef yup het volgende:
Verder is zo'n express een trage kutkar wedde dat onze L400 sneller is![]()
wauw.. een echte kenner.. hij heet alleen Rapid in Duitsland(en nog een paar landen).. maar goed.. wil jij mij helpen met het verder tunen van de CrazyExpress, ik heb het id dat je echt gek van deze voiture bent!quote:Op zondag 19 september 2004 14:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij heet niet voor niets "Rapid" in France![]()
oh ja heel graag, dat zou ik zo een enorm geweldige eer vinden. superr!!!quote:Op zondag 19 september 2004 14:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wauw.. een echte kenner.. hij heet alleen Rapid in Duitsland(en nog een paar landen).. maar goed.. wil jij mij helpen met het verder tunen van de CrazyExpress, ik heb het id dat je echt gek van deze voiture bent!
ik ben er gisteren nog door zoekgeredenquote:Op zondag 19 september 2004 14:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
1.9 Diesel gaat aardig vooruit hoor
hahaquote:Op zondag 19 september 2004 13:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@ more, jaloerse bal die zijn penis compenseert met een te grote, zuipende, kut amerikaan
tijdje terugquote:Op zondag 19 september 2004 23:19 schreef more het volgende:
[..]
(Wanneer heb je mijn penis trouwens gezien????????)
kon jij hem zien dan?quote:Op zondag 19 september 2004 23:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
tijdje terug
dat was juist het probleemquote:Op zondag 19 september 2004 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kon jij hem zien dan?![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat was juist het probleem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |