Klopt !quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hmm, de schilder is David Teniers the Younger...., ik kan alleen de titel niet vinden
Dat moet iemand anders dan maar doen...
En mezelf een groot plezier, uiteraard.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zal good old AR eens een pleziertje doen:
Zat je weer aan de alcohol Do2??quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zal good old AR eens een pleziertje doen:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 08:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zat je weer aan de alcohol Do2??![]()
Precies.quote:Je doet me hier inderdaad een plezier mee!! Bedankt!!Basquiat
![]()
Het ziet er zo simpel uit, maar ik zou het dus echt nooit kunnen maken. Not even close...
quote:Oja, je wil natuurlijk de titel weten. Nou die kan ik je helaas niet geven. M'n kabel internet heeft het begeven en ik zit nu ff met een 56k modem te pielen![]()
Plaatjes zoeken is dus echt uitgesloten, want over 19 minuten moet ik naar school toen, en ik moet nog ontbijten
quote:
Maar ik wens iedereen een fijne dag, en tot vanavond![]()
AR, ik hoop op een voorspoedig herstel van jouw kabelverbinding.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 08:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je doet me hier inderdaad een plezier mee!! Bedankt!!Basquiat
![]()
Oja, je wil natuurlijk de titel weten. Nou die kan ik je helaas niet geven. M'n kabel internet heeft het begeven en ik zit nu ff met een 56k modem te pielen![]()
Jij bedoelt toch niet Courtney Love?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
(En de vrouw die de vriendin van Basquiat speelt is helemaal om te..., maar dit terzijde
).
Precies! Die bedoel ik inderdaad nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:27 schreef Gajus het volgende:
[..]
Jij bedoelt toch niet Courtney Love?![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb beide films ook gezien.
Die van Basquiat en Pollock dus.
Tja, daar kan ik niet over oordelen, daar weet ik er helaas te weinig van af. Maar z'n eerste ontmoeting met Warhol schijnt echt zo gebeurd te zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vond ze beide wel aardig,
maar ik denk wel dat de film over Pollock iets dichter bij de waarheid zat dan de film over Basquiat.
Jij bent een man naar m'n hartquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
En voor plaatjes van charmante vrouwen is altijd wel een plekje, AR.
Ja hoor, onder de naam Jackson Pollock gezocht en de titel MaleFemale gevonden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heeft Gajus ondertussen de titel al gevonden??
Dat dacht ik ook!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:56 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ja hoor, onder de naam Jackson Pollock gezocht en de titel MaleFemale gevonden.
BTW: ik begon aan jouw goede smaak te twijfelen toen ik C.L. op het netvlies had. Maar de bedoelde actrice is inderdaad om van te watertanden.![]()
Nou,quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Do2, misschien dat jij dit weet; is er een schilder die vergelijkbaar werk als Basquiat gemaakt heeft?? Ik bedoel niet hetzelfde, maar zover ik weet valt Basquiat niet echt in een kunststroming. Maar als hij al ergens onder valt, is hij dan de enige grote naam van die stroming???
Ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Tja, daar kan ik niet over oordelen, daar weet ik er helaas te weinig van af. Maar z'n eerste ontmoeting met Warhol schijnt echt zo gebeurd te zijn
David Bowie was natuurlijk subliem in die film.quote:Voor mij is Basquait de favoriete film trouwens. Maarja, ik ben dan ook een enorme David Bowie van, en ik vind Warhol wel een interesant persoon. Tja, en als Bowie dan Warhol gaat spelen in een film over Basquiat, dan ben ik verkocht!!
quote:Wist je trouwens dat die echte film waarin Basqiat zelf speelt (voor die beroemd werd natuurlijk) uitgebracht is op dvd. Die zou ik wel heeeel erg graag willen zien/hebben...
Daar over gesproken, hoe is het met je digitale camera????quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar zoals Basquiat zich toentertijd liet inspireren door eigenzinnige schilders als Dubuffet, Twombly , Picasso en Pollock, laten genoeg schilders zich vandaag de dag weer inspireren door Basquiat.
( -Ik ben er zelf één van. - )
Ik zie nu pas dat je een titel gepost hebt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:14 schreef Gajus het volgende:
Maar de associatie tussen de titel en het schilderij ontgaat mij. Ben ik te bevooroordeeld?
Zonder tegenbericht kom ik binnen een kwartier met een klassieker.
Zal ik dan maar eerlijk bekeken dat ik vergeten ben de titel te onthouden, en er maar gewoon van uitging dat Gajus het goed had??quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je een titel gepost hebt.
En ik kan je vermelden dat het niet de juiste is.
Ik zat nog met mijn gedachten bij Basquiat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zal ik dan maar eerlijk bekeken dat ik vergeten ben de titel te onthouden, en er maar gewoon van uitging dat Gajus het goed had??![]()
Gajus plaatst zometeen z'n klassieker en dan is alles weer goed hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik maar er een zootje van vandaag.
Excuses, mensen.
Er staat een s teveel in je titel do2quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik zat nog met mijn gedachten bij Basquiat.
Wat betreft Pollock zat Gajus goed.
Nog even ter informatie:
De titel van dat schilderij van Basquiat luidt: Future Sciences Versus the Man
Zo. We kunnen weer verder.
.
Ga je gang!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's Medussa...als ik me niet vergis.
Daar kunnen we al wat mee.
Hoezo? Waar? Wie? Wat?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Er staat een s teveel in je titel do2
Zo is ie goed:quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Hoezo? Waar? Wie? Wat?
Ook hier staat één S teveel in de titel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's Medussa...als ik me niet vergis.
Daar kunnen we al wat mee.
Die do2 doet het er gewoon om!!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:36 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ook hier staat één S teveel in de titel.![]()
Hmz.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zo is ie goed:
Future Science Versus the Man
Zo krijg ik iig resultaten met google...
Ik verwachtte eigenlijk dat je zou komen met verhalen over nazi's enzo.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:40 schreef zodiakk het volgende:
Het teveel gebruiken van de letter s duidt op een gebrek aan seks. De resulterende frustraties gebruikt De-Oneven-2 voor zijn kunstwerken.
Enorme scheppingsdrang heeft die jongen, moet er allemaal uit.
Ja. Sodemieter!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het is Medusa van Caravaggio volgens mij??
(Als Do2 me niet voor is??)
Je bent een cryptoneonazi met een bevlekte poster van Albert Speer in zijn atelier.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik verwachtte eigenlijk dat je zou komen met verhalen over nazi's enzo.
SSSt!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:45 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Je bent een cryptoneonazi met een bevlekte poster van Albert Speer in zijn atelier.
Nou, laat dat crypto maar weg!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
SSSt!
Nou, vooruit, ik ben in een goeie bui; jij mag de volgende plaatsenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja. Sodemieter!
Het is gewoon mijn dag niet!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |