Komt ie, knul:quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:22 schreef OllieA het volgende:
[..]
Toe maar jochie![]()
Kan ik mij niet herinneren. Sorry voor het dupliceren.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:16 schreef Callas het volgende:
Meneer de Kunstkennert... Ik heb in Beeld van de dag I: Hylas gepost en deze heb jij hierboven in twee vormen gepost.
Schallekie.quote:Maar toch herkende jij niet "The Lady of Shalott " , laat staan de woordspeling huis in het water niet. Hoe driedubbel Gajus?!
Welterusten kunstminnares.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:36 schreef Callas het volgende:
Ik weet het niet. Welterusten voor straks..
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:30 schreef Gajus het volgende:
[..]
Kan ik mij niet herinneren. Sorry voor het dupliceren.![]()
[..]
Schattig. Bijna.quote:Schallekie.![]()
Da's alvast 1 punt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:37 schreef Gajus het volgende:
[..]
Gokje ... Cobra-adept.![]()
Besmettelijke ziekte die ik in het verleden opgelopen heb. Gaat vanzelf weer over.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:43 schreef Callas het volgende:
Gajus, je bent een grote grapjas.
Verrek, wat ben jij alert.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:47 schreef OllieA het volgende:
Dat vergemakkelijkt het aanzienlijk:
Eugène Brands
Dubbelportret van een zwangere vrouw. 1951
En Ollie strijkt met de eer.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:47 schreef OllieA het volgende:
Dat vergemakkelijkt het aanzienlijk:
Eugène Brands
Dubbelportret van een zwangere vrouw. 1951
Tja ... geen kunst zonder erotiek misschien zelfs: geen erotiek zonder kunst.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:05 schreef OllieA het volgende:
Onder het motto "Meer lekkere wijven in dit topic":
Danae, seemingly underwater, thighs drawn up. Gold and silver seminal flow rising between her legs. Very erotic.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:21 schreef Gajus het volgende:
[..]
Tja ... geen kunst zonder erotiek misschien zelfs: geen erotiek zonder kunst.![]()
Toen was Klimt al twee jaar dood, helaas, Holmes.quote:Ik tast in het duister, maar zie wel aan de huidverkleuring van deze uitnodigende dame dat zij een bikini anno 1970 draagt. Het lijkt mij van de hand van een hitsige vijftiger. Ergo, de schilder is geboren omstreeks 1920. Goed geschat, dear Watson?![]()
Bekend Thahitiaans tafereel van die Franse (post-) impressionist.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Onder het motto "Tieten! Tieten!" :
[afbeelding]
Dat jij Klimt niet direct herkent verbaast me wel een beetje.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:29 schreef Gajus het volgende:
Oh, oh, ... ik zat in een compleet ander tijdsperiode.
Maar Gustav Klimt was 47 jaar toen hij het schepte. Dat had ik wel weer goed ingeschat.
Maar die modellen uit 1909 droegen toch geen bikini´s?![]()
U mag door!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:31 schreef OllieA het volgende:
Wat een fijn motto!
Gauguin, met de kersenmeisjes.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:38 schreef Gajus het volgende:
Schilderij 'Les Seins aux fleurs rouges' van Paul Gaugin.
Die dekselse OllieA.
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Naar mijn weten luidt de officiele titel wel degelijk "Les Seins aux fleurs rouges".
Klopt helemaal. Afgeleid van het Griekse hetaere, ofwel hoer voor de betere stand.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat dat een Picasso is zien wij heus wel.
Titel wordt lastiger.
L'Hetaire?
Waar haal je die titel zo snel vandaan?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat dat een Picasso is zien wij heus wel.
Titel wordt lastiger.
L'Hetaire?
Ja, ik ken dit beeld, maar moet even in mijn electronisch geheugen spitten.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 02:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou 'm graag 'n keer in het echt zien:
[afbeelding]
Moet te doen zijn.
Niet?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 02:02 schreef OllieA het volgende:
[..]
Waar haal je die titel zo snel vandaan?Ik heb er al zo'n 300 bekeken.
![]()
Ik weet 't.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 02:14 schreef Gajus het volgende:
Te zien in Chicago. Dat is niet naast de deur, Do2.![]()
Jah... Jammer hoor....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wanneer de klok twaalf slaat en de maan ons toelacht komen wij pas echt tot leven, AR.
Hmm, de schilder is David Teniers the Younger...., ik kan alleen de titel niet vindenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:51 schreef Gajus het volgende:
Jullie hebben nog wat van mij tegoed.
maar ik kom pas later op de avond (eerst mijn huishoudelijke verplichtingen nakomen)
[afbeelding]
Dit schilderij is gemaakt door de Vlaming D.T. die leefde van 1610 tot 1690.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |