quote:
Op vrijdag 17 september 2004 23:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
reclame gezien?
Het blad waar je elke twee weken een magazine met nieuwe onderdelen krijgt om een RC Nitro Racer te bouwen!
Ik zie nog geen addertjes onder 't gras, het lijkt erg goedkoop en leuk. Een los nummer zal 9,95 euro gaan kosten, alleen het eerste nummer is 3,95. Pas bij nummer 22 komt de motor, dat nummer kost dan 19,95 - waar je een motor bijkrijgt die volgens de site 139 euro waard is, erg geloofwaardig ) |:
hier nog meer geintresseerde?
als eerste het is een grote hobby van me, ik rijd met een HPI (http://www.hpieurope.com/) 1:18 "benzine". Een los blokke kost al snel tegen de 80 a 140 euro, ik weet niet welk blokkie erbij zit, maar die prijs kan wel kloppen hoor.
via zo een stom boekie bouwen, koop dat bij een tent een (b.v) een HPI, helemaal in een keer compleet, met zender, starterskit, "bezine", die vind je al vanaf 250 euro, dan heb je goede garantie, je kan makkelijk ff langslopen als je wat wil weten/ je wat wil afstellen maar je weet niet hoe. Hou er trouwens rekening mee, dat je vaak meer aan het afstellen bent, als dat je aan het rijden bent, en als je ergens eens een stoeprand raakt (doe van mij rijd tegen de 80) je wel snel 30 euro schade hebt he
![]()
oja, mocht er nog andere vragen zijn over RC auto's, je kan me altijd ff adden op msn
droxz at hotmail dot com
oja, hier dan maar wat images
![]()
![]()
![]()