Haar ego kan haar volgens mij niet vaak genoeg gestreeld worden.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:03 schreef Tania18 het volgende:Ja, Hind misschien![]()
quote:Ik ga trouwens maar, de katten moeten nog eten en die gedragen zich alsof ze al een jaar niet gegeten hebben![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja maar............................ het is hier saaaaaaaaaaaai
quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Heeee BVO, hoe is het met Leonie? Is ze een leuke klasgenoot? Is het gezellig? Kan je goed bij haar afkijken? Zit ze al op Fok!?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:08 schreef BVO het volgende:
[..]. Jij bent leuker
.
Maar verder is het erg leuk bij mij op school hoor.. Weinig vrouwen alleen, elke vrouw heeft 3 mannen.
.
Ik had psychologie moeten gaan studeren.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
ja dat heb je als vrouw op een economische opleiding, ik ken het probleem
![]()
Of de Paboquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had psychologie moeten gaan studeren.. Al hadden ze me dan ongetwijfeld voor homo aangezien.
.
Ga je trouwens met de metro naar die InHolland? Heb je er nog nooit gezien in ieder geval.
Ja, ik ga met de bus van huis naar Zuidplein, en dan met de metro van Zuidplein naar Beurs..quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Of de Pabo
Jaa, ik ga altijd met de metro vanaf centraal, jij gaat volgens mij precies de andere richting uit (Zuidplein?) maar nu dus niet want ik loop stage in Rijswijk.
Ja, ik ga dus met de trein naar Rotterdam (langs Barendrechtquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik ga met de bus van huis naar Zuidplein, en dan met de metro van Zuidplein naar Beurs..
Daar dan weer overstappen, en dan bij Kralingse Zoom eruit.
Maar duurt maar 40 minuutjes ofzo hoor.
Pabo lijkt me niks, al die rotkinderen..
Hoe lang moet je nog?quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:20 schreef ZOWIEE het volgende:
maar eerst die stage afmaken![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tot half januari, ik ben pas 3 weken bezig. Ik krijg volgende week mn eerste loon
Bevalt de opleiding je tot nu toe?
Ja lang he...quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:25 schreef BVO het volgende:
[..]. Dat is wel lang. Maar het werk en de collega's zijn wel leuk?
Ja, heb het goed naar m'n zin.. Leuke mensen, vrij leuke lessen ook wel (beter dan op de middelbare iig) en ook veel meer vrijheid enzo.. op de middelbare werd alles voor je geregeld, hier ben je volkomen vrij
.
Ja, daarom ben ik nog wel blij met school, van 9 tot 5 lijkt me echt niks.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja lang he...maar op zich is het werk wel leuk, ik vind alleen de dagen zo lang
Maar ja, HBO is beter he (of deed je universiteit?) nou ja hoger onderwijs in het algemeen, het interesseert die leraren totaal niet wat je doetmaar ja wel opletten dan dat je niet te ver gaat, want dan verpest je het tot zover de wijze les van vandaag
![]()
Svurno!quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:33 schreef Svensational het volgende:
Hoi
quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:37 schreef ZOWIEE het volgende:
Truste!
Ja, dat lees ik nu ookquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat zei ik tegen BVO![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |