wie is de gelukkige??quote:Op zondag 19 september 2004 11:31 schreef BVO het volgende:
Goeiemorgen![]()
.
* niksan heeft een kater..
Was wel érg leuk..
Ik weet het allemaal niet meer.quote:Op zondag 19 september 2004 11:50 schreef niksan het volgende:
[..]
wie is de gelukkige??
ah! daarom vond je het zo leukquote:Op zondag 19 september 2004 11:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer..
Heb echt iets teveel gedronken.![]()
.
Player.quote:Op zondag 19 september 2004 11:54 schreef BVO het volgende:
Ik weet het allemaal niet meer..
Heb echt iets teveel gedronken.![]()
.
Het gedeelte met haar weet ik nog alles vanquote:Op zondag 19 september 2004 11:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Player..
Je hebt toch niet met H. gezoend he?.
Als je drinkt vind je alles leuk.quote:Op zondag 19 september 2004 11:54 schreef niksan het volgende:
[..]
ah! daarom vond je het zo leuk
Heb je je mobiel al gecontroleerd op vreemde namen en nummers?quote:Op zondag 19 september 2004 11:57 schreef BVO het volgende:
Het gedeelte met haar weet ik nog alles van![]()
![]()
.
Nog niks opgemerkt iigquote:Op zondag 19 september 2004 12:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heb je je mobiel al gecontroleerd op vreemde namen en nummers?.
Hoe deed H. het? Het zingen dus..
Behoorlijk ja.quote:Op zondag 19 september 2004 12:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Was Kim-Lian weer zo hyper als altijd?
Kim-Lian en Hind...quote:Op zondag 19 september 2004 12:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heb je je mobiel al gecontroleerd op vreemde namen en nummers?.
Hoe deed H. het? Het zingen dus..
Ben eerst bij een feest geweest waar zij optraden (toen had ik nog bijna niks gedronkenquote:Op zondag 19 september 2004 13:16 schreef niksan het volgende:
[..]
Kim-Lian en Hind........ waar ben jij geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |