quote:Aangeboden: Nintendo 64
Prijs: ¤ 100,00
Beschrijving: Te koop nintendo 64 met spelletje van super64mario +1 joystick erbij is nog zo goed als nieuw bijna niet gebruikt reargeer snel want weg=weg
Ook zoietsquote:Aangeboden: Apart Of Samen
Prijs: ¤ 60,00
Beschrijving: Ideaal Sinterklaascadeau
DTM Racedriver 2 ¤ 30
Bruteforce ¤ 30
Of samen voor ¤ 60
Welk een achterstandsgeval dít heeft getyptquote:Aangeboden: Nitendo 64
Prijs: Bieden
Beschrijving: hallo allemaal
ik heb een hele goede nitendo64
ik heb alle kabels dat nodig is er is ....
1 nitendo64
4 controllers
1 transfer pak
en nog iets maar ik weet niet hoe dat heet ...
16 spelletjes de namen zijn ....
POKENMON SNAP
BANJO TOOIE
MARIO TENNIS
SNOWBOARD KIDS
PERFECT DARK
3D HOCKEY
2 KEER HEB IK DIE SPEL RIDGE RACER 64
EEN ANDERE BANJO TOOIE
DONKEY KONG 64
2 KEER HEB IK DIE SPEL MARIO KART64
2KEER HEB IK POKEMON STADIUM
FIFA 98
RACE WORD OF ZO IETS
ik wil wel een goeie bod
ik rejegeer overal wel op maar niet te laag
GROETJES BRIGITTE
Wat is hier mis mee? Hij wilt:quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:35 schreef Thunk het volgende:
Gezocht: Keyboard gezocht
Prijs: ¤ 50,00
Beschrijving: Ik zoek een keyboard
die nog goed werkt
en het mag geen kleuterspeeltje zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!want ik ben al ouder dan 50
Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 24-10-2004, 17:08
Gezien: 92 keer bekeken.
alsof je leeftijd uitmaakt of je wel of niet keyboard kun bespelenquote:en het mag geen kleuterspeeltje zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!want ik ben al ouder dan 50
laatst zag ik zoiets:quote:Op donderdag 4 november 2004 15:53 schreef Wrinex het volgende:
Aangeboden: Te koop supernintendo 64
Prijs: ¤ 75,00
Beschrijving: Te koop supernintendo 64 met twee controllers en 4 spellen 2 verschillende zelda en mario kart en super mario
ja hier op fok worden er dingen voor heel lage prijzen verkochtquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:54 schreef Viking84 het volgende:
Die mensen zetten hun spullen op marktplaats, omdat daar genoeg dom volk is dat het aangebodene voor een veel te hoge prijs koopt.
Doe ik ook. Voor heel duur aanbieden en dan raak ik het toch wel kwijt aan iemand die wanhopig is ofzo(maar niet al te slim).
Hoef ik op Fok! niet te proberen. Jullie zijn hier veel te slim en kieskeurigIk zou direct uitgefloten worden
ga eens weg hierzo, beetje mensen voor t blok zettenquote:[b]Op zaterdag 6 november 2004 14:28 schreef Skv het volgende:
kutpost
* enlightenedwizza heeft een niNtendoquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:04 schreef DarkWolf88 het volgende:
Prijs: ¤ 20,00
Beschrijving: Hallo mensen ik hoop dat iemand dit leest als u een nitendo te koop heeft en hij is niet meer dan euro 20,00 denk dan effe aan mijn
en stuur het effe door naar het email aders
mijn dank aan u
Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 12-09-2004, 02:45
Gezien: 327 keer bekeken.
En ja, gevonden op 'nitendo'...
quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:37 schreef CosmoNut het volgende:
Ik heb wel eens een hamburger te koop gezetvers van de mac
![]()
lekker overtuigendquote:Gezocht: Computer heb er een nodig is heel erg sloom die van mij
Prijs: Gratis
Beschrijving: Ik zoek een computertje die het doet het liefs een pentium 2of 3 waar best wel wat op kan en ik ben pas twaalf en heb het best nodig voor school als u er een heb dan hoor ik het graag maar die computer hoef nie persee gratis te zijn ik wil er best wel geld voor geven groetjes christiaan
Totdat er een gehandicapte jongen voor je neus staat ala "southpark Timmy".quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:49 schreef moonraker het volgende:
[..]
lekker overtuigend![]()
Tim-Timmy!, Timmmeeeeehhh!!!quote:Op zondag 7 november 2004 00:10 schreef Daklem het volgende:
[..]
Totdat er een gehandicapte jongen voor je neus staat ala "southpark Timmy".![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |