Ja sorry hoor, maar klagen (dit is een klaagforum) dat je iets te duur vindt op Marktplaats vind ik weer maf...quote:Op donderdag 4 november 2004 00:26 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
saaie kneuzenreactie
wat is zn mail adres?quote:Op dinsdag 21 september 2004 01:37 schreef Briefcase het volgende:
marktplaats is een theekransje van debielen lijkt het wel.
Ik was een tijdje geleden op zoek naar een versterker voor mijn auto. Dus ik had een leuke caliber op het oog en maar 10 KM hiervandaan. Dus ik dacht bingo. Lekker ophalen geen gezeik met betaling.
Mijn mail:
"Hallo, kan ik op korte termijn een keer komen kijken naar je versterker ? Groeten enz
Reply:
"Maar ik ben niet gediend van een bezoekje. Ik stuur hem alleen op, verder niets . punt."
Maar het werd nog erger toen hij me 3 dagen later mailde met de vraag waarom ik niet meer antwoorde![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 00:59 schreef Beroepsgokker het volgende:
hehe. Ik ben op marktplaats hevig aan het zoeken naar een nieuwe telefoon. Bij sommige advertenties moet ik wel lachen hoor..
Zoals eentje van Mohammed die 2x moest melden dat het toestel niet gejat was. Nou dan weet ik wel hoe laat het is..
Maar dit is ook duidelijk een grappenmaker die zich voordoet als een of andere stomme buitenlander.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:42 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
Ik had laatst mijn gameboy advance te koop staan op marktplaats staan, kreeg ik de volgende mail:
[..]
toen ik antwoordde dat ik het een te laag bod vond, kreeg ik het volgende mailtje toegestuurd:
[..]
Daarna heb ik niks meer gehoord...
quote:Aangeboden: Internetten Op Compaq
Prijs: ¤ 99,00
Beschrijving: Compaq Presario Intel Pentium 4500
Compleet Met Toetsenbord, Muis En 1525 Beeldscherm.
Ingang Floppy En Cd
Windows 98
goh kun je die ook al krijgen op marktplaats?quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:48 schreef MouseOver het volgende:
"Liefhebber" zou sowieso al alarmbellen moeten laten rinkelen
hahaha leuk topic, aangezien de stroom achterlijkheid van die site niet ophoudtquote:Op donderdag 4 november 2004 16:24 schreef SynXteR het volgende:
Zeer Snelle Systeemkast ¤ 150,-
http://www.marktplaats.nl/markt/hardware/amd/29727.htm
met windows XP :')quote:Op donderdag 4 november 2004 16:24 schreef SynXteR het volgende:
Zeer Snelle Systeemkast ¤ 150,-
http://www.marktplaats.nl/markt/hardware/amd/29727.htm
Als je kijkt naar de titel wel, maar dat van die zak op dat wijf dr kop was alleen maar lachen; de dingen die hier staan zijn vnl beklagenswaardig.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:44 schreef OreO het volgende:
kwam ook van marktplaats... dus hoort bij marktplaats sukkels vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |