Waarom mag je niks verkopen dat gratis was?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:13 schreef lenin het volgende:
Wat ik altijd mooi vind is van die mensen die dingen gaan aanbieden die ze zelf gratis hebben gehad. Om maar een willekeurig voorbeeld te noemen: De postbank Siemens MC 60. Gratis van onze blauwe vrienden en (als echte nederlanders) meteen markplaats op met die dingen:
zoals deze:
iedereen kent hem wel, de gratis camera van de postbank met camera. de nieuw waarde staat op 150,- maar ik heb ook al gezien dat hij voor 250,- is.
wie o wie wou graag deze telefoon maar kon niet sparen, of heeft geen rekening bij de postbank? wij sparen automatische dus vandaar dat ik deze over heb en tekoop zet.
hij is nog nooit gebruikt, alleen in elkaar gezet om te controleren of alles wel klopte en of hij zou werken. Als test heb ik mijn eigen sim kaart gebruikt.
http://www.marktplaats.nl(...)3Fq%3Dsiemens%2Bmc60
tuurlijk

Als je weet dat je er niks mee gaat doen doe dan ook niet mee met de actie dan kunnen mensen die er wel heel graag eente willen wel een krijgen. die nederlandse handelsgeest stoort me een beetjequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarom mag je niks verkopen dat gratis was?

Linkje.quote:Bij deze te koop aangeboden:
Een Palm m100.
Deze palm m100 heb ik sinds anderhalf jaar, maar ik heb hem nauwelijks gebruikt. Daarom wil ik hem graag verkopen. Toentertijd heb ik er 145 euro voor betaald.
De (ook Nederlandstalige) handleiding, originele cd en hotsync-cable zitten er natuurlijk ook bij. Met deze kabel kun is het mogelijk om gegevens vanaf uw m100 naar uw pc te kopiëren, zodat u zeker bent om ze niet kwijt te raken mocht er onverhoopt iets gebeuren.
Alle spullen zijn nog als nieuw. Het apparaat is handig klein en heeft een backlight om het ook te kunnen gebruiken in het donker. Het RAM is 2 Megabyte groot, en het apparaat draait Palm OS 3.5. Het touch screen wordt bediend met een 'stylus', deze is uiteraard ook aanwezig.
Verder bevat het de volgende software: AvantGo Web Channel Manager, Palm Desktop Software, Agenda, Chapura Pocket Mirror, Tareas, Direcciones, Bloc de notas, HotSync, Calculadora, Reloj, Notas. Op internet is daarnaast een hele hoop gratis te vinden (niet illegaal, gewoon gratis).
------------------
Graag snel reageren, het liefst per mail. Als er meerdere mensen reageren telt het hoogste bod. Het apparaat is af te halen in Rotterdam.
De foto is genomen met een webcam. Hierop de m100, kabel, cd, het originele registratieformulier en de handleiding.
M.v.g.,
Dennis

Ja, inderdaad, dat was bij mij ook zo'n beetje het scenario.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:42 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
Ik had laatst mijn gameboy advance te koop staan op marktplaats staan, kreeg ik de volgende mail:
[..]
toen ik antwoordde dat ik het een te laag bod vond, kreeg ik het volgende mailtje toegestuurd:
[..]
Daarna heb ik niks meer gehoord...

Toevallig in mijn active topics.... Verder nog niet naar gekeken.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:03 schreef SwiffMeister het volgende:
staat er ook een Nes op met duckhunt en "lichtpistool" voor rond de 15 euro in de buurt van tilburg ?
zoek er nog eentje namelijk. Of een Snes met zelda a link to the past, mario kart, 2 controllers, super gameboy, supermario bros...
Ja ik ben een retro gamer. Er is niks mis met die advertenties hoor.

http://marktplaats.nl/markt/kleding/carnavalskleding/19323.htmquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:52 schreef deedeetee het volgende:
IK vind het pas écht leuk om bij "kleding" te kijken
Daar zie je pas treurige zaken, sommige mensen schamen zich nergens voor
Nope, maar ik ken ze welquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:28 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
jij bend zeekr ook een van die agterlijkte gaste

Doe mij maar * merkkleding *quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://marktplaats.nl/markt/kleding/carnavalskleding/19323.htm

Deze kwam nogal arrogant over in haar zoektocht naar een gozer. Ze had een foto van haar opgemaakte oog geplaatst en wilde eerst een foto voor ze meer zou laten zien. Hoe hooghartig kun je zijn. :quote:Waar heb je dat oog vandaan?
Dit jonkie had een foto uit een tijdschrift van zo'n siliconendoos geplaatst. Triest hoor.quote:Hoi,
Ik houd niet zo van blond, is dat je echte foto?
Ze wilde niets vastst maar alleen maar lol hebben. En wat ik daar omschrijf stond dus in de advertentie. Creatief maar eigenlijk ook wel triest als je dat jezelf wijsmaakt.quote:Je bent 35 en je vindt mannen van je eigen leeftijd maar niets, en dus zoek je jongere mannen. Tja, creatief omschreven hoor. Als ik 35 ben en ik ben op zoek zet ik ook zo'n advertentie.
Groetjes!
Deze had erin gezet dat 'ze niet wanhopig was ofzo'. Heel fout, en sneu.quote:Wat bedoel je precies met 'ik ben niet wanhopig'? Want zo komt het dan juist wel weer over als je het zo neerzet.
Deze noemde zichzelf heel erg intelligent en bijzonder aantrekkelijk, of iets met die strekking.quote:Wat ben jij heerlijk bescheiden zeg!
Deze had een dom verhaal over geen onzekere figuren willen en nogal sneu taalgebruik. Vervolgens zei ze dat ze dacht dat niemand haar durfde te bellen en zet ze haar nummer er niet bij. Doos.quote:Volgens mij ben je zelf nogal onzeker, als je jezelf dikke kimberly noemt, en je je telefoonnummer niet in de advertentie durft te zetten.
De groetjes

waar slaat dit op, miereneter? Iemand van 35 kan toch wel op jongere mannen vallen?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:57 schreef heiden6 het volgende:[..]
Ze wilde niets vastst maar alleen maar lol hebben. En wat ik daar omschrijf stond dus in de advertentie. Creatief maar eigenlijk ook wel triest als je dat jezelf wijsmaakt.

Zou je me ff gewoon willen aanspreken vanaf nu? Ik kan echt wel tegen een geintje ik vind het een beetje triest worden.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:56 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
[..]
waar slaat dit op, miereneter? Iemand van 35 kan toch wel op jongere mannen vallen?

Iddquote:Op zondag 19 september 2004 15:48 schreef T1andonly het volgende:
Zul je altijd zien hoor...
ook zo met computers, veel "ouderen" denken dat die altijd hun waarde houden, maar als ik zeg dat je zo'n knommel beter uit het raam kan gooien snappen die niet dat door de ontwikkelingen in de markt het product nu zo veranderd is dat hun goede product van toen niets meer in de pap te brokellen heeft.

quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Idd
Met tante heeft ook ergens een pc staan pentium 2 of zo
laatst vroeg ik wat ze er voor wilde
minimaal 400 zei ze![]()

Laat me raden een 400 mhz geval ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Idd
Met tante heeft ook ergens een pc staan pentium 2 of zo
laatst vroeg ik wat ze er voor wilde
minimaal 400 zei ze![]()

oeh oeh...ik heb nog een router...helaas zonder lan aansluitenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:13 schreef dujour het volgende:
Gezocht: Router gezocht
Prijs: T.e.a.b.
Beschrijving: Ik zoek een router met een lan aansluiting......omg eindh.
Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 27-10-2004, 14:14
Gezien: 12 keer bekeken.![]()

ik heb nog invites.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:51 schreef Maraca het volgende:
Mensen raken die juist aan de straatstenen niet kwijt

ik ben zelf ook niet zo, maar vind ik wel slim eigenlijk, zeker waar het een telefoon betreft.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:13 schreef lenin het volgende:
Wat ik altijd mooi vind is van die mensen die dingen gaan aanbieden die ze zelf gratis hebben gehad.

Inderdaad. Invite kopen? Vers van de pers.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:51 schreef Maraca het volgende:
Mensen raken die juist aan de straatstenen niet kwijt

wat is de grapquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:46 schreef GizartFRL het volgende:
Gezocht: Kaartjes Spaanse Rijschool FEC
Prijs: N.o.t.k
Beschrijving: Ik zoek 2 eerste rang kaartjes voor de spaanse rijschool uit Wenen op 17 of 18 november.
Datum: 18-10-2004, 22:10
Gezien: 53 keer bekeken.

http://www.wenen.nl/main.php?id=1:108quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:10 schreef Geqxon het volgende:
Wenen ligt toch niet in spanje?

quote:¤ 10,00
Beschrijving: Ik zoek gamaboy advance spellen
want in de winkel zijn ze te duur

halo ik biet 200 euronej doe maar 260quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:42 schreef Crover het volgende:
Hmmmm..... Ik heb al zo'n idee waar ik de oude maar werkende computer van m'n moeder (aan) kwijt kanIemand interesse in een Pentuim 1, 166 MHz, 2,5 Gb HD en 64 Mb Ram?
![]()

Het is wat aan de lage kant, maar ok. Omdat jij 't bentquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:39 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
halo ik biet 200 euronej doe maar 260
groetuh,
sAmAnThAtJuH

blehehe ja.... hoewel er heel veel opstaat (denk dat dit de grootste site van nederland is) lijkt die site soms echt een verzamelplaats van mongolenquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:47 schreef snug het volgende:
Waar erger ik me aan..stel je struint rond op marktplaats en dan zie je iets wat je wilt hebben en kijk je naar de vraagprijs en wil je beginnen met bieden ver onder de vraagprijs natuurlijk, en dus scroll je naar beneden en zie je dat een of andere dwazige gladiool al de vraagprijs heeft geboden als eerste bod!!
Soms heb je ook eikels die als eerste bod meer bieden dan de vraagprijs!!

saaie kneuzenreactiequote:Op woensdag 3 november 2004 23:49 schreef LennyKravitz het volgende:
Dan koop je het toch niet (of ergens anders), of doe je een lager bod... simpel...
What's the problem...

De constatering dat mensen zo debiel kunnen zijn is gewoon lachwekkend.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:49 schreef LennyKravitz het volgende:
Dan koop je het toch niet (of ergens anders), of doe je een lager bod... simpel...
What's the problem...

Ja sorry hoor, maar klagen (dit is een klaagforum) dat je iets te duur vindt op Marktplaats vind ik weer maf...quote:Op donderdag 4 november 2004 00:26 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
saaie kneuzenreactie

wat is zn mail adres?quote:Op dinsdag 21 september 2004 01:37 schreef Briefcase het volgende:
marktplaats is een theekransje van debielen lijkt het wel.
Ik was een tijdje geleden op zoek naar een versterker voor mijn auto. Dus ik had een leuke caliber op het oog en maar 10 KM hiervandaan. Dus ik dacht bingo. Lekker ophalen geen gezeik met betaling.
Mijn mail:
"Hallo, kan ik op korte termijn een keer komen kijken naar je versterker ? Groeten enz
Reply:
"Maar ik ben niet gediend van een bezoekje. Ik stuur hem alleen op, verder niets . punt."
Maar het werd nog erger toen hij me 3 dagen later mailde met de vraag waarom ik niet meer antwoorde![]()

quote:Op donderdag 4 november 2004 00:59 schreef Beroepsgokker het volgende:
hehe. Ik ben op marktplaats hevig aan het zoeken naar een nieuwe telefoon. Bij sommige advertenties moet ik wel lachen hoor..
Zoals eentje van Mohammed die 2x moest melden dat het toestel niet gejat was. Nou dan weet ik wel hoe laat het is..

Maar dit is ook duidelijk een grappenmaker die zich voordoet als een of andere stomme buitenlander.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:42 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
Ik had laatst mijn gameboy advance te koop staan op marktplaats staan, kreeg ik de volgende mail:
[..]
toen ik antwoordde dat ik het een te laag bod vond, kreeg ik het volgende mailtje toegestuurd:
[..]
Daarna heb ik niks meer gehoord...

quote:Aangeboden: Internetten Op Compaq
Prijs: ¤ 99,00
Beschrijving: Compaq Presario Intel Pentium 4500
Compleet Met Toetsenbord, Muis En 1525 Beeldscherm.
Ingang Floppy En Cd
Windows 98

goh kun je die ook al krijgen op marktplaats?quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:48 schreef MouseOver het volgende:
"Liefhebber" zou sowieso al alarmbellen moeten laten rinkelen

hahaha leuk topic, aangezien de stroom achterlijkheid van die site niet ophoudtquote:Op donderdag 4 november 2004 16:24 schreef SynXteR het volgende:
Zeer Snelle Systeemkast ¤ 150,-
http://www.marktplaats.nl/markt/hardware/amd/29727.htm

met windows XP :')quote:Op donderdag 4 november 2004 16:24 schreef SynXteR het volgende:
Zeer Snelle Systeemkast ¤ 150,-
http://www.marktplaats.nl/markt/hardware/amd/29727.htm

Als je kijkt naar de titel wel, maar dat van die zak op dat wijf dr kop was alleen maar lachen; de dingen die hier staan zijn vnl beklagenswaardig.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:44 schreef OreO het volgende:
kwam ook van marktplaats... dus hoort bij marktplaats sukkels vind ik

quote:Aangeboden: Nintendo 64
Prijs: ¤ 100,00
Beschrijving: Te koop nintendo 64 met spelletje van super64mario +1 joystick erbij is nog zo goed als nieuw bijna niet gebruikt reargeer snel want weg=weg
Ook zoietsquote:Aangeboden: Apart Of Samen
Prijs: ¤ 60,00
Beschrijving: Ideaal Sinterklaascadeau
DTM Racedriver 2 ¤ 30
Bruteforce ¤ 30
Of samen voor ¤ 60
Welk een achterstandsgeval dít heeft getyptquote:Aangeboden: Nitendo 64
Prijs: Bieden
Beschrijving: hallo allemaal
ik heb een hele goede nitendo64
ik heb alle kabels dat nodig is er is ....
1 nitendo64
4 controllers
1 transfer pak
en nog iets maar ik weet niet hoe dat heet ...
16 spelletjes de namen zijn ....
POKENMON SNAP
BANJO TOOIE
MARIO TENNIS
SNOWBOARD KIDS
PERFECT DARK
3D HOCKEY
2 KEER HEB IK DIE SPEL RIDGE RACER 64
EEN ANDERE BANJO TOOIE
DONKEY KONG 64
2 KEER HEB IK DIE SPEL MARIO KART64
2KEER HEB IK POKEMON STADIUM
FIFA 98
RACE WORD OF ZO IETS
ik wil wel een goeie bod
ik rejegeer overal wel op maar niet te laag
GROETJES BRIGITTE

Wat is hier mis mee? Hij wilt:quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:35 schreef Thunk het volgende:
Gezocht: Keyboard gezocht
Prijs: ¤ 50,00
Beschrijving: Ik zoek een keyboard
die nog goed werkt
en het mag geen kleuterspeeltje zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!want ik ben al ouder dan 50
Datum: 24-10-2004, 17:08
Gezien: 92 keer bekeken.

alsof je leeftijd uitmaakt of je wel of niet keyboard kun bespelenquote:en het mag geen kleuterspeeltje zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!want ik ben al ouder dan 50

laatst zag ik zoiets:quote:Op donderdag 4 november 2004 15:53 schreef Wrinex het volgende:
Aangeboden: Te koop supernintendo 64
Prijs: ¤ 75,00
Beschrijving: Te koop supernintendo 64 met twee controllers en 4 spellen 2 verschillende zelda en mario kart en super mario

ja hier op fok worden er dingen voor heel lage prijzen verkochtquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:54 schreef Viking84 het volgende:
Die mensen zetten hun spullen op marktplaats, omdat daar genoeg dom volk is dat het aangebodene voor een veel te hoge prijs koopt.
Doe ik ook. Voor heel duur aanbieden en dan raak ik het toch wel kwijt aan iemand die wanhopig is ofzo(maar niet al te slim).
Hoef ik op Fok! niet te proberen. Jullie zijn hier veel te slim en kieskeurigIk zou direct uitgefloten worden

ga eens weg hierzo, beetje mensen voor t blok zettenquote:[b]Op zaterdag 6 november 2004 14:28 schreef Skv het volgende:
kutpost

* enlightenedwizza heeft een niNtendoquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:04 schreef DarkWolf88 het volgende:
Prijs: ¤ 20,00
Beschrijving: Hallo mensen ik hoop dat iemand dit leest als u een nitendo te koop heeft en hij is niet meer dan euro 20,00 denk dan effe aan mijn
en stuur het effe door naar het email aders
mijn dank aan u
Datum: 12-09-2004, 02:45
Gezien: 327 keer bekeken.
En ja, gevonden op 'nitendo'...

quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:37 schreef CosmoNut het volgende:
Ik heb wel eens een hamburger te koop gezetvers van de mac
![]()

lekker overtuigendquote:Gezocht: Computer heb er een nodig is heel erg sloom die van mij
Prijs: Gratis
Beschrijving: Ik zoek een computertje die het doet het liefs een pentium 2of 3 waar best wel wat op kan en ik ben pas twaalf en heb het best nodig voor school als u er een heb dan hoor ik het graag maar die computer hoef nie persee gratis te zijn ik wil er best wel geld voor geven groetjes christiaan

Totdat er een gehandicapte jongen voor je neus staat ala "southpark Timmy".quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:49 schreef moonraker het volgende:
[..]
lekker overtuigend![]()

Tim-Timmy!, Timmmeeeeehhh!!!quote:Op zondag 7 november 2004 00:10 schreef Daklem het volgende:
[..]
Totdat er een gehandicapte jongen voor je neus staat ala "southpark Timmy".![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |