abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22018107
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 14:49 schreef Da_Koen het volgende:
Kan iemand een linkje geven naar de nude-patch, ik kan um namelijk nergens vinden op internet...
Nee, de site waar het op staat is illegaal. Ik wil het wel sturen via mail, is maar 15 kb.
I will serve no false gods!
pi_22018146
Ik had een aantal vraagjes :

1. 2 mensen hebben als verlangen een triootje, maar hoe zorg ik dat dit gebeurd?
2. Hoe kan ik 2 mensen verliefd laten worden? Ik blijf ze laten praten, flirten en zoenen maar het komt er niet van.
pi_22018300
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 14:57 schreef RuudGullit het volgende:
Ik had een aantal vraagjes :

1. 2 mensen hebben als verlangen een triootje, maar hoe zorg ik dat dit gebeurd?
2. Hoe kan ik 2 mensen verliefd laten worden? Ik blijf ze laten praten, flirten en zoenen maar het komt er niet van.
Kun je beter even in R&P vragen denk ik.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_22018316
Mijn man is zwaar depri door ons kind :S
En toen dacht ik oh morgen gaat hij werken... heeft hij vrij
pi_22018372
Kan je eigenlijk bevallen van een tweeling?
pi_22018587
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 14:55 schreef Markster het volgende:

[..]

je kan vechten
Ik zal hem eens uitnodigen voor een gezellig avondje tv kijken om em vervolgens door mn 2 mannelijke sims in elkaar te laten slaan. Helemaal bond en blauw
Jupiler is goed
pi_22018599
Mijn vrouwtje is ook astronaut, en heeft een bonus gekregen van 50.000 dollar! Kon ik mooi allemaal dure shit voor kopen, alleen ik heb een beetje ruimtegebrek. Ga binnenkort maar eens kijken naar een nieuw huisje...

Nog iets bizars trouwens, ik heb een telescoop in de tuin staan om m'n mannelijke sim z'n nodige inzicht punten te geven. Overdag kan ie er ook doorheen kijken, en gaat ie de hele buurt bespieden (te zien aan die wolkjes boven zn hoofd). Af en toe kijkt ie ook naar de buurman. Die buurman komt dan even later keihard aanrennen, om mijn sim te duwen/beledigen! M'n sim gaat dan even zielig in een hoekje huilen, om vervolgens verder te gaan met het bespieden van de buren. Cool...

Het is echt aan te raden om met een platina wensniveau naar werk te gaan trouwens. Mijn sims willen 's ochtends allebei elkaar zoenen/flirten/praten etc., dus ik laat ze gewoon een uur eerder opstaan om elkaar even te plezieren, zodat ze allebei platina zijn. Erg aan te raden, want daardoor heb ik dus die bonus van 50.000 gekregen...
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
pi_22018629
Je kan zeker geen huurmoordenaar worden he. Misschien in een add-on pack.
  vrijdag 17 september 2004 @ 15:27:08 #34
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_22018838
Ik heb met m''n homostel een kind geadopteerd , kinderkamertje gebouwd , maar dat kutkind (tevens de naam van het kind) blijft maar janken , dus heb ik maar de deur en de ramen verwijderd van die kamer , sterf maar kutkind
Ik ben inmiddels overleden
pi_22018994
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 15:16 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Ik zal hem eens uitnodigen voor een gezellig avondje tv kijken om em vervolgens door mn 2 mannelijke sims in elkaar te laten slaan. Helemaal bond en blauw
Shit, je kunt een tiener niet in elkaar meppen als volwassen. Maar goed, ik heb em maar eff laten vernederen door heel de familie (pesten, irriteren, beledigen )
Vooral dat irriteren is lachen. Wijst ie met zo'n vinger op zn borst, en dan kijkt die ene verbaasd naar beneden, en geeft ie em zo'n tik tegen zn kin en ligt vervolgens helemaal dubbel om zn grap
Jupiler is goed
pi_22019012
Steek het in de fik.
pi_22019079
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 15:03 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Kun je beter even in R&P vragen denk ik.
pi_22019112
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om zoveel te verdienen zonder cheaten, je hebt 30 of 29 dagen waarin je volwassen bent. Daarin moet je dus een chick krijgen en een kind voor nageslacht en werken. En voordat je kind zelf volwassen is ben je alweer opa. Maw tijd voor de niet ouder worden cheat
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_22019126
stuur mij ook die nudepatch es wil je
pi_22019145
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 15:39 schreef Epsilux het volgende:
stuur mij ook die nudepatch es wil je
en mij ook Mail staat in profiel!
pi_22019228
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 15:07 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Kan je eigenlijk bevallen van een tweeling?
ja helaas wel

daar heb je dan echt je handen vol aan
pi_22019282
dude i need the nudepatch!! HELP Me!
pi_22019419
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 15:44 schreef Timmai het volgende:

[..]

ja helaas wel

Je hebt je handen al vol aan 1 peuter en 1 kind/tiener dus voortaan 1 voor mij en een kindermeisje. Moet wel een beetje lui leven hebbem
pi_22019532
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 15:44 schreef Timmai het volgende:

[..]

ja helaas wel

Serieus? Oh kut Vond de buik van mijn vrouw erg rond
pi_22019704
Trouwens Sims 2 is verassend populair onder de mannelijke games
pi_22019707
Ik vind het trouwens wel irritant dat de koelkast leeg kan raken. Wil je net weer een heerlijke zalm schotel opdienen aan je hongerige sims, die eigelijk nodig naar bed moeten. Blijkt de koelkast leeg te zijn
Dan liever het betaal per maaltijd systeem van the sims 1
Jupiler is goed
  vrijdag 17 september 2004 @ 16:12:37 #47
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_22019909
op de een of andere manier lukt het me niet om iets te bouwen, als ik bijvoorbeeld een muur wil bouwen klik ik op de muur, maar dan gebeurt er niks....
pi_22019939
Da_Koen en NFSUnderground...ik heb de nudepatch naar jullie gemailed.

Afzender: sjoerdpleysier
  vrijdag 17 september 2004 @ 16:16:11 #49
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_22019993
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:03 schreef Aurelium het volgende:
Ik vind het trouwens wel irritant dat de koelkast leeg kan raken. Wil je net weer een heerlijke zalm schotel opdienen aan je hongerige sims, die eigelijk nodig naar bed moeten. Blijkt de koelkast leeg te zijn
Dan liever het betaal per maaltijd systeem van the sims 1
Dat vond ik nou juist zo handig... is me geld op kennen ze niet eten... nu heb ik teminste nog een volle koelkast... Maar ik heb ook z;n probleem met die no-cd patch want ik wil de sims opstarten en zeiktie over emulatie software dus doe ik er een no-cd patch op maar kannik niet bouwen... heeft er hier al iemand een no-cd patch waarmee je ook kan bouwen...???
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  vrijdag 17 september 2004 @ 16:16:49 #50
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_22020007
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:12 schreef capibar het volgende:
op de een of andere manier lukt het me niet om iets te bouwen, als ik bijvoorbeeld een muur wil bouwen klik ik op de muur, maar dan gebeurt er niks....
komt door je no-cd patch
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')