Nee, de site waar het op staat is illegaal. Ik wil het wel sturen via mail, is maar 15 kb.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:49 schreef Da_Koen het volgende:
Kan iemand een linkje geven naar de nude-patch, ik kan um namelijk nergens vinden op internet...
Kun je beter even in R&P vragen denk ik.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:57 schreef RuudGullit het volgende:
Ik had een aantal vraagjes :
1. 2 mensen hebben als verlangen een triootje, maar hoe zorg ik dat dit gebeurd?
2. Hoe kan ik 2 mensen verliefd laten worden? Ik blijf ze laten praten, flirten en zoenen maar het komt er niet van.
Ik zal hem eens uitnodigen voor een gezellig avondje tv kijken om em vervolgens door mn 2 mannelijke sims in elkaar te laten slaan. Helemaal bond en blauwquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:55 schreef Markster het volgende:
[..]
je kan vechten
Shit, je kunt een tiener niet in elkaar meppen als volwassen. Maar goed, ik heb em maar eff laten vernederen door heel de familie (pesten, irriteren, beledigenquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:16 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik zal hem eens uitnodigen voor een gezellig avondje tv kijken om em vervolgens door mn 2 mannelijke sims in elkaar te laten slaan. Helemaal bond en blauw
quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:03 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Kun je beter even in R&P vragen denk ik.
en mij ookquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:39 schreef Epsilux het volgende:
stuur mij ook die nudepatch es wil je
ja helaas welquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:07 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Kan je eigenlijk bevallen van een tweeling?
Je hebt je handen al vol aan 1 peuter en 1 kind/tiener dus voortaan 1 voor mij en een kindermeisje. Moet wel een beetje lui leven hebbemquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:44 schreef Timmai het volgende:
[..]
ja helaas wel
daar heb je dan echt je handen vol aan![]()
Serieus? Oh kutquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:44 schreef Timmai het volgende:
[..]
ja helaas wel
daar heb je dan echt je handen vol aan![]()
Dat vond ik nou juist zo handig... is me geld op kennen ze niet eten... nu heb ik teminste nog een volle koelkast... Maar ik heb ook z;n probleem met die no-cd patch want ik wil de sims opstarten en zeiktie over emulatie software dus doe ik er een no-cd patch op maar kannik niet bouwen... heeft er hier al iemand een no-cd patch waarmee je ook kan bouwen...???quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:03 schreef Aurelium het volgende:
Ik vind het trouwens wel irritant dat de koelkast leeg kan raken. Wil je net weer een heerlijke zalm schotel opdienen aan je hongerige sims, die eigelijk nodig naar bed moeten. Blijkt de koelkast leeg te zijn
Dan liever het betaal per maaltijd systeem van the sims 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |