Volgens mij heet die troep bij de Poiesz hier ook zo.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:27 schreef Joachim het volgende:
5.4 ofzoiets, ook zo'n goedkope breezer variant. Verkrijgbaar in de Sanders, maar die supermarkten vind je alleen in het oosten van het land
Die zijn gratis, moet het echt nóg goedkoper?quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:19 schreef piere het volgende:
ik dacht dat dit over vrouwen/meisjes zou gaan
Geen vooroordelen svp.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:44 schreef lenin het volgende:
een student die nog nooit bij de Lidl of de Aldi is geweest? je studeerd zeker op kosten van je pa en je mag zeker met zijn tweede hands mercedes (uit 2003) naar college?
Ik had ooit een kopie van breezer gezien, die heette Splash ofzo.. ook zo'n foute naam gelijk al..quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:43 schreef brainiac11 het volgende:
voor mn studie "commerciele economie" onderzoek ik de markt van licht alcoholische drankjes.
Om een verschil in marketingstrategie te zien, moet ik weten of breezers ook een goedkopere variant hebben, een huismerk of euroshopperachtige variant.
Nou kan ik ze nergens vinden. Bestaan ze echt niet??? dat kan ik me haast niet voorstellen...
kom regelmatig bij de aldi, maar nooit bij het breezergedeeltequote:Op vrijdag 17 september 2004 16:44 schreef lenin het volgende:
een student die nog nooit bij de Lidl of de Aldi is geweest? je studeerd zeker op kosten van je pa en je mag zeker met zijn tweede hands mercedes (uit 2003) naar college?
Wat maakt dat uit dan? Volgens mij kun je dat ook helemaal niet proeven...quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:41 schreef brainiac11 het volgende:
danke allemaal.
sja, het probleem is, al die drankjes lijken zo op elkaar. en ik ga ze niet allemaal proeven om te weten of ze hebben gebrobeerd breezer na te doen of een eigen drankje geproduceerd hebben
quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:49 schreef Fly-or-Die het volgende:
mijn moeder haalt wel eens bacardi breezer imitatie uit duitsland, aldi en lidl. volgens mij is het ook te krijgen bij de gewone supermarkt.
en nee mijn moeder is geen breezah meisje, tis voor mijn broertje die geen bier lust
toevallig ben ik ook nog nooit in de Lidl/Aldi geweest, de 2 dichstbijzijnde supermarkten voor mij zijn 2 Albert Heijn's (2 minuten en 5 minuten lopen). De Aldi is dik 20 minuten fietsen van mij vandaanquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:44 schreef lenin het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |