Ja ik weet het.. en de spanning is er ook wel en zo.... en meteen overal bijgrijpen doe ik niet hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:50 schreef fratsman het volgende:
Ten eerste gefeliciteerd.Wanneer te beginnen met sex hangt puur van jullie beiden af, maar waarom eigenlijk meteen naar d'r riem grijpen? Als je gewoon bij het zoenen eens begint met het strelen van d'r nek en je werkt langzaam naar beneden naar d'r borsten. Ik zou iig niet meteen naar d'r kruis grijpen in een nieuwe relatie...
Bouw het langzaam op, kan soms nog spannend zijn ook!
Dat bedoel ik.... ik wil haar echt niet haasten... ik denk ook dat het echt serieus wat kan worden, dus blijft er niks anders over dan wachten.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:52 schreef Jumparound het volgende:
Gewoon nog afwachten dude... zulke dingen met je niet haasten
Ja kijk dat bedoel ik.... echt elke vorm van tact ontbeer ik... dus vandaar dat het allemaal wat kort door de bocht overkomt. Echt geloof me ze is echt bijzonder en als ik dat niet had gevonden had ik haar nu toch wel gedumpt of niet? Maar in plaats van dat ik dat doe vraag ik hier eerst om hulp en vraag wat ervaringen van anderen zijn hierin. nogmaals, sorry dat ik erg bot overkom.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:54 schreef Jo79 het volgende:
Oh ja, je komt ook heel bot over......Dan ga je voortaan toch weer van die makkelijke wijven naaien en laat haar met rust.....
Valt me dan nog mee dat je hem de deur niet wijstquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:53 schreef Jo79 het volgende:
Ik zou er helemaal niet over beginnen zelfs. Als een kerel na drie weken zo aan mijn hoofd zou zeuren dat meneer geen sex in het verschiet ziet, dan zou hij een hele grote bek van me krijgen. Kop op zeg, waar is de tijd gebleven dan men niet meteen met elkaar het bed in dook en even wachtte? Dan is voor mij de spanning er ook meteen vanaf. Alles al gezien in de eerste maand......
[offtopic]Lekker standaard... ze is "volwassen" omdat ze nu stoer is tegenover d'r vriendinnen met een vriend van 18quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:08 schreef Tique het volgende:
Zij is 14 en ik ben 18, maar ze is best volwassen
Sorry hoor, maar dat vind ik echt een foute houding. Als een vrouw niet snel genoeg met je het bed wil induiken, dan dump je haar......En deze is toevallig iets meer speciaal dus gebeurd dat nog even niet. Ik hoop voor haar dat je nooit het bed met haar induikt. Zou zonde zijn als jij haar zou ontmaagden. Je komt over als een lul en zij verdient wel beter!quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:59 schreef Dubs het volgende:
[..]
Ja kijk dat bedoel ik.... echt elke vorm van tact ontbeer ik... dus vandaar dat het allemaal wat kort door de bocht overkomt. Echt geloof me ze is echt bijzonder en als ik dat niet had gevonden had ik haar nu toch wel gedumpt of niet? Maar in plaats van dat ik dat doe vraag ik hier eerst om hulp en vraag wat ervaringen van anderen zijn hierin. nogmaals, sorry dat ik erg bot overkom.
Nou nou moet dat nou..??quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:12 schreef Jo79 het volgende:
Ik hoop voor haar dat je nooit het bed met haar induikt. Zou zonde zijn als jij haar zou ontmaagden. Je komt over als een lul en zij verdient wel beter!
ze is qua gedrag en gedachtengang heel volwassen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:12 schreef 3rdStrike het volgende:
[..]
[offtopic]Lekker standaard... ze is "volwassen" omdat ze nu stoer is tegenover d'r vriendinnen met een vriend van 18[/offtopic]
Ontopic:
Als je respect hebt voor die meid dan doe je ff rustig aan... ze wilt waarschijnlijk voorkomen dat jij d'r ontmaagd en dan de relatie afkapt o.i.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |