abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 september 2004 @ 10:46:15 #1
103919 Dubs
Rollin On Dubs
pi_22012645
Ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden maar goed.. Hier komt een poging...
Sinds een klein maandje heb ik een nieuwe vriendin... ze is echt geweldig lief en alles en ze ziet er ook nog eens goed uit, kortom... echt iets wat ik zoek. Maar nu heb ik toch iets waar ik echt moeite mee begin te krijgen...
Ze is namelijk nog maagd.. Nou hoor ik jullie denken: hey een maagd, leuk, helemaal naar je vormen en alles.. maar het feit is ze is ook nog eens erg preuts... We zien elkaar regelmatig en zoenen erg veel ,erg verliefd doen enzo... maar zodra ik ook maar met mn hand in de buurt kom van haar riem zeg maar, dan drukt ze mn hand al weg... en dit gaat al een dikke 3 weken zo! Nou ben ik dit helemaal niet gewend dit soort gedrag en weet ook niet of ik dit wel wil..... ik bedoel even wachten voor je sex met elkaar hebt lijkt me vrij normaal en elkaar eerst verkennen lijkt me ook niet meer dan normaal. Maar in het tempo waar in het nu gaat kan ik echt niet aan wennen en het ergste is... ik weet ook niet of ik wel aan dit tempo wil wennen. Nou voel ik wel genoeg voor haar om te zeggen: ik heb respect voor je en wil best wachten... maar in het tempo waarin het nu gaat kan dat nog wel even duren!! En om heel eerlijk te zijn.... zo lang kan ik echt niet zonder sex.... En als ik nu 15/16 was geweest kan ik er nog inkomen.. maar zij is 22... en ik 25
Mijn vraag dus.... Wat zouden jullie in mijn geval doen.. graag alleen serieuze reacties aangezien ik er toch best wel mee zit..
pi_22012732
Je moet er eens met haar over praten ipv met ons.
pi_22012739
Zo, drie weken en ze wil nog niet....Nou zeg, dat is raar. Tuurlijk niet man.....Ik wacht graag minstens een maand en ik ben 25. Kom op zeg, je wilt toch eerst een beetje zekerheid over de relatie voordat je met iemand het bed induikt. En zeker omdat ze nog maagd is. Kan jij haar lekker ontmaagden en dan daarna uitmaken zeker. Zoals ik het nu zie, wil jij alleen maar neuken en begrijp ik haar reactie volkomen!
pi_22012759
Ten eerste gefeliciteerd. Wanneer te beginnen met sex hangt puur van jullie beiden af, maar waarom eigenlijk meteen naar d'r riem grijpen? Als je gewoon bij het zoenen eens begint met het strelen van d'r nek en je werkt langzaam naar beneden naar d'r borsten. Ik zou iig niet meteen naar d'r kruis grijpen in een nieuwe relatie... Bouw het langzaam op, kan soms nog spannend zijn ook!
  vrijdag 17 september 2004 @ 10:50:58 #5
103919 Dubs
Rollin On Dubs
pi_22012761
Ja maar hoe.. ik ben niet zo'n tactisch type... en ben bang dat het heel bot overkomt, ik bedoel, ik wil haar niet afschrikken.
  vrijdag 17 september 2004 @ 10:52:28 #6
103919 Dubs
Rollin On Dubs
pi_22012795
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 10:50 schreef fratsman het volgende:
Ten eerste gefeliciteerd. Wanneer te beginnen met sex hangt puur van jullie beiden af, maar waarom eigenlijk meteen naar d'r riem grijpen? Als je gewoon bij het zoenen eens begint met het strelen van d'r nek en je werkt langzaam naar beneden naar d'r borsten. Ik zou iig niet meteen naar d'r kruis grijpen in een nieuwe relatie... Bouw het langzaam op, kan soms nog spannend zijn ook!
Ja ik weet het.. en de spanning is er ook wel en zo.... en meteen overal bijgrijpen doe ik niet hoor.
Waar het misschien gewoon aan ligt is dat ik normaal makkelijkere meisjes gewend ben.
  vrijdag 17 september 2004 @ 10:52:52 #7
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_22012804
in mn eerste relatie duurde het bijna 3 maanden
Gewoon nog afwachten dude... zulke dingen met je niet haasten
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_22012821
Ik zou er helemaal niet over beginnen zelfs. Als een kerel na drie weken zo aan mijn hoofd zou zeuren dat meneer geen sex in het verschiet ziet, dan zou hij een hele grote bek van me krijgen. Kop op zeg, waar is de tijd gebleven dan men niet meteen met elkaar het bed in dook en even wachtte? Dan is voor mij de spanning er ook meteen vanaf. Alles al gezien in de eerste maand......
pi_22012822
Je moet eerst laten zien dat jij het verdient om haar te ontmaagden. Zij wil zekerheid dat je echt iets voor haar voelt en dat het niet zomaar een tussendoortje is.
Spreek momenteel uit ervaring, mijn vriendin en ik hebben nu 3 maanden iets met elkaar.

Heb wel het voordeel dat ze niet erg preuts is, we doen zo'n beetje alles al met elkaar alleen de laatste stap wil ze nog even mee wachten. Ik geef haar die tijd.
Erover praten is lastig in het begin, maar maakt veel duidelijk en zorgt ervoor dat je er beter over kunt praten in de toekomst.
Honesty may not win friends, but it can touch hearts.
It's not that I hate you, its just.. that I dont like you
pi_22012837
Weet je ook waarom ze nog maagd is? Heeft ze bewust gewacht of is het er gewoon nog niet van gekomen?
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_22012839
Oh ja, je komt ook heel bot over......Dan ga je voortaan toch weer van die makkelijke wijven naaien en laat haar met rust.....
  vrijdag 17 september 2004 @ 10:54:49 #12
103919 Dubs
Rollin On Dubs
pi_22012848
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 10:52 schreef Jumparound het volgende:
Gewoon nog afwachten dude... zulke dingen met je niet haasten
Dat bedoel ik.... ik wil haar echt niet haasten... ik denk ook dat het echt serieus wat kan worden, dus blijft er niks anders over dan wachten.
pi_22012875
Je hebt pas een maand iets met elkaar...Het is heel logisch dat ze wil wachten. En ook zeker omdat ze nog maagd is...
Misschien is ze er over 2 of 3 maanden wel klaar voor, je moet gewoon wat meer geduld met haar hebben. En je zegt dat je genoeg voor haar voelt om te wachten, nou doe dat dan ook!

Als je haar nu gaat pushen om sex met jou te hebben, dan loopt ze dalijk bij je weg omdat ze denkt dat het jou alleen maar om de sex gaat.

Iedereen wil eerst zeker van de relatie zijn voordat ze sex hebben (tenminste, in de meeste relatie's is dat wel zo.) Zij is maagd, dus wil ze nog meer zekerheid hebben dan iemand die al ontmaagd is. Je moet gewoon wat meer geduld met haar hebben en eigenlijk ook geen pogingen doen om haar broek uit te doen o.i.d. Je moet haar het initiatief laten nemen, want dat zal ze echt wel doen als ze daar klaar voor is
pi_22012924
gewoon relaxt doen als zij eraan toe is laat ze je het vast wel merken
  vrijdag 17 september 2004 @ 10:58:21 #15
74075 qizl
--just live --
pi_22012930
Blijkbaar telt zij meer dan alleen sex, daar mag je blij mee zijn. Ikzelf heb ruim half jaar gewacht en langer ook als dat nodig was geweest. Sex is ontzettend tof en ik zou niet zonder kunnen. Een relatie echter is zoveel meer, daar valt sex bij in het niet.
boredom makes one do crazy things, and boy am i ..... !
irony is wasted on the brainless.... let alone sarcasm.
violence aint the answer.... it's the solution !!!
  vrijdag 17 september 2004 @ 10:59:05 #16
103919 Dubs
Rollin On Dubs
pi_22012942
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 10:54 schreef Jo79 het volgende:
Oh ja, je komt ook heel bot over......Dan ga je voortaan toch weer van die makkelijke wijven naaien en laat haar met rust.....
Ja kijk dat bedoel ik.... echt elke vorm van tact ontbeer ik... dus vandaar dat het allemaal wat kort door de bocht overkomt. Echt geloof me ze is echt bijzonder en als ik dat niet had gevonden had ik haar nu toch wel gedumpt of niet? Maar in plaats van dat ik dat doe vraag ik hier eerst om hulp en vraag wat ervaringen van anderen zijn hierin. nogmaals, sorry dat ik erg bot overkom.
  vrijdag 17 september 2004 @ 11:00:29 #17
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_22012966
Pff 1 maandje, en dan al sex verwachten. Toen nog met mijn x had 9mnd gewacht voordat het zover was, echt vrijen begon ook pas na 3,5 mnd.

Tja als jij niet wil langer dan 1 mnd wil wachten dan ben je haar gewoon niet waard simpel as that
stuur haar in dat geval maar naar mij toe
het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
pi_22013043
bij mij was het binnen eigenlijk meteen toen we voor het eerst zoenden haha wat nou maand!!! binnen 5 minuten.

Maar ok hangt van de situatie, meisje en jezelf af maar ja. Jongens (zoals ik en 80% van alle jongens) wil gewoon neuken. En dat moet een meisje gewoon accepteren.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 17 september 2004 @ 11:07:56 #19
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_22013112
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 10:53 schreef Jo79 het volgende:
Ik zou er helemaal niet over beginnen zelfs. Als een kerel na drie weken zo aan mijn hoofd zou zeuren dat meneer geen sex in het verschiet ziet, dan zou hij een hele grote bek van me krijgen. Kop op zeg, waar is de tijd gebleven dan men niet meteen met elkaar het bed in dook en even wachtte? Dan is voor mij de spanning er ook meteen vanaf. Alles al gezien in de eerste maand......
Valt me dan nog mee dat je hem de deur niet wijst
het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
  vrijdag 17 september 2004 @ 11:08:26 #20
101860 Tique
strictly seated concert
pi_22013122
Dan heb ik het wel wat anders:P
K heb nu sinds een maand een vriendin, en ze is ook nog maagd.
Zij is 14 en ik ben 18, maar ze is best volwassen, en ze gaat nou aan de pil
(wel omdat zij dat wil )
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_22013191
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:08 schreef Tique het volgende:
Zij is 14 en ik ben 18, maar ze is best volwassen
[offtopic]Lekker standaard... ze is "volwassen" omdat ze nu stoer is tegenover d'r vriendinnen met een vriend van 18 [/offtopic]

Ontopic:
Als je respect hebt voor die meid dan doe je ff rustig aan... ze wilt waarschijnlijk voorkomen dat jij d'r ontmaagd en dan de relatie afkapt o.i.d.
Scared of my own shadow it's a battle living paranoid..
pi_22013196
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 10:59 schreef Dubs het volgende:

[..]

Ja kijk dat bedoel ik.... echt elke vorm van tact ontbeer ik... dus vandaar dat het allemaal wat kort door de bocht overkomt. Echt geloof me ze is echt bijzonder en als ik dat niet had gevonden had ik haar nu toch wel gedumpt of niet? Maar in plaats van dat ik dat doe vraag ik hier eerst om hulp en vraag wat ervaringen van anderen zijn hierin. nogmaals, sorry dat ik erg bot overkom.
Sorry hoor, maar dat vind ik echt een foute houding. Als een vrouw niet snel genoeg met je het bed wil induiken, dan dump je haar......En deze is toevallig iets meer speciaal dus gebeurd dat nog even niet. Ik hoop voor haar dat je nooit het bed met haar induikt. Zou zonde zijn als jij haar zou ontmaagden. Je komt over als een lul en zij verdient wel beter!
pi_22013283
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:12 schreef Jo79 het volgende:
Ik hoop voor haar dat je nooit het bed met haar induikt. Zou zonde zijn als jij haar zou ontmaagden. Je komt over als een lul en zij verdient wel beter!
Nou nou moet dat nou..??
Ik zou ook even vreemd staan te kijken als ik na drie weken niets anders mocht dan zoenen..
Niet omdat ik dat niet zou respecteren, maar omdat ik anders gewend ben. En ik zou wel even achter mijn oren krabbelen..
  vrijdag 17 september 2004 @ 11:16:13 #24
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22013284
Koop een string met tijgermotief en wacht haar op met alleen die string en een badjas aan.

Succes gegarandeerd
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  vrijdag 17 september 2004 @ 11:16:43 #25
101860 Tique
strictly seated concert
pi_22013299
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:12 schreef 3rdStrike het volgende:

[..]

[offtopic]Lekker standaard... ze is "volwassen" omdat ze nu stoer is tegenover d'r vriendinnen met een vriend van 18 [/offtopic]

Ontopic:
Als je respect hebt voor die meid dan doe je ff rustig aan... ze wilt waarschijnlijk voorkomen dat jij d'r ontmaagd en dan de relatie afkapt o.i.d.
ze is qua gedrag en gedachtengang heel volwassen.
En aan de dingen die ze doet/zegt kan ik wel merken dat ze echt om me geeft duzz
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')