Hey, dat is erg cool!quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:30 schreef Wazaa het volgende:
Je kunt ook een foto/plaatje op internet laten bewerken, zodat je er een grote wandposter van kunt maken. Je krijgt dan een PDF-document met allemaal A4-tjes die je uit kunt printen.
Voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kunt deze posters gratis laten maken op:
http://homokaasu.org/rasterbator/
Heb jij dat rode in de woon of slaapkamer?quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:30 schreef Wazaa het volgende:
Je kunt ook een foto/plaatje op internet laten bewerken, zodat je er een grote wandposter van kunt maken. Je krijgt dan een PDF-document met allemaal A4-tjes die je uit kunt printen.
Voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kunt deze posters gratis laten maken op:
http://homokaasu.org/rasterbator/
wat een enorm leuk idee!quote:Op dinsdag 2 november 2004 02:38 schreef Seb22 het volgende:
Koop een paar potjes verf bij een willekeurige doe het zelf zaak, of bij de hema voor mijn part... Leef je uit! Laat jezelf eens van je kunstzinnigste kant zien. En, geen gehannes met haakjes, plakband, of punaises.
Ikzelf heb pasgeleden een woning toegewezen gekregen, met heel veel grote witte muur... En ik loop met ideeen om dagelijkse dingen heel groot op de muur te schilderen, zonder het te laten overheersen. Denk aan een streepjescode van vloer tot plafond... en daarbij de cijfers van de code ook inschilderen... Alledaags, en toch ook niet... En wat kost een potje zwarte verf?
Of neem een foto, en bewerk deze zo, dat je er nog wel in herkent wat het moet voorstellen, maar dat het eenvoudig te schilderen is, ook op een goter vlak. Het werken met rasters is hierbij erg handig. Bewerk de foto bijvoorbeeld zo, dat er slechts zwart wit is, en dat de lijnen eenvoudig zijn over te nemen. Maak een print, teken deze over met behulp van rasters, en inkleuren maar. Lijkt me duidelijk.
Je moet er maar op komen, en houd het gewoon eenvoudig, dan kost het ook het minst...
is dit met de rasterbator gedaan?quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:48 schreef Openminded het volgende:
Dit is de mijne
Je kan met verf ook "stencilen". Zo kan je foto's met behulp van zelfgemaakte sjablonen op een muur of op canvas kan verven, erg cool effect.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:11 schreef wasda het volgende:
Je kan een pot schoolbordverf kopen, een deel muur/deur verven en je kan daar op gaan tekenen met krijt![]()
Je hebt ook schoolbordverf met een kleurtje las ik laatst, dus niks saai zwart/groen schoolbordverf!
Yep, mooi geworden hè?quote:Op woensdag 10 november 2004 11:43 schreef Polleke83 het volgende:
Op dinsdag 21 september 2004 13:48 schreef Openminded het volgende:
Dit is de mijne
is dit met de rasterbator gedaan?
Zeker!quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:53 schreef Openminded het volgende:
Yep, mooi geworden hè?
Die stippies zie je niet van veraf.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:42 schreef Polleke83 het volgende:
[..]
Zeker!
(maare, hoe heb je dat gedaan, zonder die stipjes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |