abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22993613
Heej heeeel cool die rasterbator!
Maar heeft iemand nog andere ideeen om je kamer op te fleuren, aan te kleden, te restylen (wat bij mij hard nodig is)??

3 jaar geleden heb ik door de buurvrouw zo'n tribal op de muur laten schilderen..wat toen super mooi maar daar ben ik nu redelijk op uitgekeken. Ik zal binnenkort een fotootje daar van posten.

Jullie hebben vast nog wel toffe ideeen!!
  maandag 1 november 2004 @ 11:22:52 #177
67122 miesjuh
Pure passie
pi_22993928
Koop een stuk of 10 goedkope fotolijstjes(simpel, houten frame)... Je kan de frame's zelf kleuren en hang ze op aan de muur! Je kan er gewoon een gekleurd papiertje indoen(geeft een apart effect), of foto's, kaarten en dergelijke! Kan je voor 10 euro klaar zijn hoor!
pi_23006588
zo'n fotolijstje van hout is heel makkelijk zelf te maken. bij de bouwmarkt (gamma praxis enz enz) hebben ze plinten in allerlei verschillende vormen en patronen. omdat het de bedoeling is die dingen op de vloer te leggen, zijn ze in groote lengtes te krijgen (2/3 meter)

daar kan je een aantal lijstjes uit halen!
"Dude.. they can't get any better than that"
  maandag 1 november 2004 @ 22:49:43 #179
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_23010385
Waarom de moeite doen... voor 1,50 heb al 2 houtenlijstjes van Ikea, iets groter als een normale foto...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  dinsdag 2 november 2004 @ 02:38:25 #180
107022 Seb22
Dusss... Dááárom...
pi_23014258
Koop een paar potjes verf bij een willekeurige doe het zelf zaak, of bij de hema voor mijn part... Leef je uit! Laat jezelf eens van je kunstzinnigste kant zien. En, geen gehannes met haakjes, plakband, of punaises.

Ikzelf heb pasgeleden een woning toegewezen gekregen, met heel veel grote witte muur... En ik loop met ideeen om dagelijkse dingen heel groot op de muur te schilderen, zonder het te laten overheersen. Denk aan een streepjescode van vloer tot plafond... en daarbij de cijfers van de code ook inschilderen... Alledaags, en toch ook niet... En wat kost een potje zwarte verf?

Of neem een foto, en bewerk deze zo, dat je er nog wel in herkent wat het moet voorstellen, maar dat het eenvoudig te schilderen is, ook op een goter vlak. Het werken met rasters is hierbij erg handig. Bewerk de foto bijvoorbeeld zo, dat er slechts zwart wit is, en dat de lijnen eenvoudig zijn over te nemen. Maak een print, teken deze over met behulp van rasters, en inkleuren maar. Lijkt me duidelijk.

Je moet er maar op komen, en houd het gewoon eenvoudig, dan kost het ook het minst...
Reik niet naar de hemel, maar haal hem naar je toe
pi_23014312
sloeber-tvp

ikzelf neus vaak rond tussen het grof vuil, daar heb ik een speciale lamp voor gekocht. Hoe geodkoop wil je het hebben? Maar wat ik daar vind is meestal voro outdoor-use
  dinsdag 2 november 2004 @ 03:06:10 #182
107022 Seb22
Dusss... Dááárom...
pi_23014456
gorfvuil idd... ook een idee... Heb pasgeleden 2 zgan tafelpoten weggepakt... Die moest ik nog hebben. Nieuw zijn ze 15 euro p/s Nu heb ik er 2 voor niets! De prijsstickers zaten er nog op...
Reik niet naar de hemel, maar haal hem naar je toe
pi_23019497
mijn lijstje grof vuil:
*kattenbak
*krabpaal voor de katten
*fietstassen
*mandje voor op het stuur van de fiets
*wasrek
*tuinstoelen
*stuk hout voor onder in het buitenhok van de cavia's
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:32:03 #184
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_23020627
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:30 schreef Wazaa het volgende:
Je kunt ook een foto/plaatje op internet laten bewerken, zodat je er een grote wandposter van kunt maken. Je krijgt dan een PDF-document met allemaal A4-tjes die je uit kunt printen.

Voorbeelden:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Je kunt deze posters gratis laten maken op:
http://homokaasu.org/rasterbator/
Hey, dat is erg cool!
pi_23021252
kan je dat soort dingen ook in CopyShops uit laten printen?

want ik heb geen printer
Doei.
pi_23021266
dit is echt gaaf namelijk, wil wel een gaaf plaatje voor boven mijn bed

deze foto heb ik zelf gemaakt en lijkt me wel het Rasterbaten waard..

wat denken julie

[ Bericht 47% gewijzigd door Faithy op 02-11-2004 13:10:08 ]
Doei.
pi_23021399
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:30 schreef Wazaa het volgende:
Je kunt ook een foto/plaatje op internet laten bewerken, zodat je er een grote wandposter van kunt maken. Je krijgt dan een PDF-document met allemaal A4-tjes die je uit kunt printen.

Voorbeelden:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Je kunt deze posters gratis laten maken op:
http://homokaasu.org/rasterbator/
Heb jij dat rode in de woon of slaapkamer?

Ik wil dat namelijk in mn slaapkamer gaan doen... erg gaaf met dat zwarte van de poster iig
Doei.
  dinsdag 2 november 2004 @ 18:58:58 #188
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_23029591
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 02:38 schreef Seb22 het volgende:
Koop een paar potjes verf bij een willekeurige doe het zelf zaak, of bij de hema voor mijn part... Leef je uit! Laat jezelf eens van je kunstzinnigste kant zien. En, geen gehannes met haakjes, plakband, of punaises.

Ikzelf heb pasgeleden een woning toegewezen gekregen, met heel veel grote witte muur... En ik loop met ideeen om dagelijkse dingen heel groot op de muur te schilderen, zonder het te laten overheersen. Denk aan een streepjescode van vloer tot plafond... en daarbij de cijfers van de code ook inschilderen... Alledaags, en toch ook niet... En wat kost een potje zwarte verf?

Of neem een foto, en bewerk deze zo, dat je er nog wel in herkent wat het moet voorstellen, maar dat het eenvoudig te schilderen is, ook op een goter vlak. Het werken met rasters is hierbij erg handig. Bewerk de foto bijvoorbeeld zo, dat er slechts zwart wit is, en dat de lijnen eenvoudig zijn over te nemen. Maak een print, teken deze over met behulp van rasters, en inkleuren maar. Lijkt me duidelijk.

Je moet er maar op komen, en houd het gewoon eenvoudig, dan kost het ook het minst...
wat een enorm leuk idee!

Een streepjescode! Super gaaf bedacht!

* zwahiel gaat straks even langs de praxis hier in de buurt, even snel zwarte verf met kwast halen
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_23214409
kickje

Die raterbator is wel erg vet!
Alleen het plakken tegen elkaar is erg lastig, vind het toch zonde dat je een randje/naadje ziet
Triumph - The most fun you can have between your legs in public.
pi_23214487
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 13:48 schreef Openminded het volgende:
Dit is de mijne

is dit met de rasterbator gedaan?
pi_23233056
ik heb een keer zon kerel aangesproken die die posters in de bushokjes vervangt, ik kreeg er 6 mee .
Daarna bij een vriend langsgegaan die bij de bios werkt, rondleiding achter de schermen gehad en 6 posters .
Nu is de helt behangen zal morgen foto maken..

Trouwens die rasterbator is leuk, maar regel dan wel a3 papier.. en neem niet je vriendin want dat word ooit je ex (ik heb nou een poster van 30 a3tjes waar ik niks mee doe )
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  vrijdag 12 november 2004 @ 16:23:29 #192
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_23269683
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:11 schreef wasda het volgende:
Je kan een pot schoolbordverf kopen, een deel muur/deur verven en je kan daar op gaan tekenen met krijt
Je hebt ook schoolbordverf met een kleurtje las ik laatst, dus niks saai zwart/groen schoolbordverf!
Je kan met verf ook "stencilen". Zo kan je foto's met behulp van zelfgemaakte sjablonen op een muur of op canvas kan verven, erg cool effect.

Gezien op www.stencilrevolution.com bijv deze

zie ook deze tutorial hoe je dat kan doen.
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_23291975
quote:
Op woensdag 10 november 2004 11:43 schreef Polleke83 het volgende:

Op dinsdag 21 september 2004 13:48 schreef Openminded het volgende:
Dit is de mijne

is dit met de rasterbator gedaan?
Yep, mooi geworden hè?
  zaterdag 13 november 2004 @ 18:37:14 #194
91986 brainiac11
the Maniac with Brains
pi_23292914
Heb nu een gigantische kartonnen donkey van shrek in mn kamer staan. gratis, van de supermarkt waar ik werk. Je moet gewoon is vragen waneer zo'n ding verwijdert wordt en hem dan die dag komen redden van de kartonpers.
  zaterdag 13 november 2004 @ 18:37:49 #195
91986 brainiac11
the Maniac with Brains
pi_23292929
-oeps, dubbel-

[ Bericht 95% gewijzigd door brainiac11 op 13-11-2004 22:47:50 ]
pi_23294322
die heb ik ook

moet ook nog die heks bij maar die ligt op zolder

ene muur

Muur 2

Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_23295734
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 17:53 schreef Openminded het volgende:
Yep, mooi geworden hè?
Zeker!
(maare, hoe heb je dat gedaan, zonder die stipjes?
pi_23295775
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 20:42 schreef Polleke83 het volgende:

[..]

Zeker!
(maare, hoe heb je dat gedaan, zonder die stipjes?
Die stippies zie je niet van veraf.
pi_23298593
Ons huis is versierd met m'n eigenengeschilderde schilderijen (niet iedereen kan dat, weet ik) en bloemen die ik zelf kweek (ligt ook niet iedereen)
Op m'n kamer hangen wat prints van acteurs e.d., een paar schietschijven waar ik op geschoten heb, en een t-shirt van het Russische 24-uursloop hardloopteam (sponsored by Reebok), maar dat is voor de fans onder ons.

Verder heb ik nog een hele hoop kruiden die ik van de zomer in onze tuin heb laten groeien geknipt en bij bosjes opgehangen op m'n kamer van mijn tweepersoons hoogslaper, ook een paar buideltjes ermee gevuld, ook opgehangen, staat best leuk al zeg ik 't zelf.

Je zou ook eens bij Action kunnen kijken - heel veel deco voor vrij weinig prijs daar, en wees er niet te vies van om af en toe de Zeeman binnen te lopen, heel vaak hebben ze leuke kaarsjes, potpurri, wierook, kandelaars, siersteentjes, e.d. voor tussen de tien eurocent en de twee euro.
pi_23298615
IKEA
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')