ik weet genoegquote:User Comments: Jesus, can't anyone make a decent horror film anymore? (more)
User Rating: 5.4/10 (9,284 votes)
Je hebt serieus nog nooit gehoord van die film?quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:36 schreef pkwarts het volgende:
wat is jeepers creepers
* naar imdb.com gaat.....
Hij had het vast reuze naar zijn zin onder die steenquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt serieus nog nooit gehoord van die film?
ik had er wel van gehoord, maar geen idee of het comedy/drama/horror enz. was.quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt serieus nog nooit gehoord van die film?
zolang je apocalypse now niet hebt gekeken moet je niet beginnenquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hij had het vast reuze naar zijn zin onder die steen![]()
Ach ik ken tenminste de filmquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:10 schreef pkwarts het volgende:
[..]
zolang je apocalypse now niet hebt gekeken moet je niet beginnen
dat zeiden ze in de US al voordat die film uit was in de bioscoopquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:15 schreef RaymanNL het volgende:
wel cool dat op de DVD van Jeepers creepers opstaat: Amarica's nr 1 horror movie
Omdat hij pas 16 is, en stiekem van binnen roze met geel een ontzettendequote:Op zaterdag 18 september 2004 18:47 schreef Tain het volgende:
leuk dat je die plaatjes post, maar waarom?
je hebt firebird, dus wat doe je op de intertoys site?quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:35 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |