NEVER!!!!quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het [b[R[/b] woord! Hou er over op!
En btw ik heb bij dat nummer alleen dat stuk van Ali B gehoord
quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:35 schreef rockstah het volgende:
[..]
NEVER!!!!
rayman rayman rayman rayman rayman rayman rayman rayman rayman rayman
lekker boeiendwe moeten toch al 100 keer per pagina langs jou naam scrollen.
er is geen ontkomen aan.
een wankstahquote:Op zaterdag 18 september 2004 14:42 schreef mordradead het volgende:
ali b is een wigger
Alsjeblieft, ga me niet vertellen dat je voor die klinklare onzin betaald hebtquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:07 schreef RaymanNL het volgende:
Jeepers Creepers
Zeker nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:57 schreef mordradead het volgende:
huilie
Ik heb die film al een keer eerder gezien en ik vond hem hardstikke leukquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Alsjeblieft, ga me niet vertellen dat je voor die klinklare onzin betaald hebt![]()
Toen was hij toch 12 ofzoquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:11 schreef taart het volgende:
[..]
hij heeft rayman 3 toch ook gehaald?![]()
neequote:Op zaterdag 18 september 2004 17:10 schreef Roi het volgende:
[..]
Zeker nog nooit gedaan![]()
Ik was 15 hoor! Hij kwam in 2003 uit!quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:16 schreef GinaG het volgende:
Toen was hij toch 12 ofzo(Ik heb zijn levensverhaal niet gelezen zeker weten doe ik het niet...).
Maar hij is nu 16Dan zou hij toch nu al een BEETJE moeten weten wat voor bagger Jeepers Creepers is
![]()
Maar ik hou echt van dat soort films ik vind die echt leukquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Toen was hij toch 12 ofzo(Ik heb zijn levensverhaal niet gelezen zeker weten doe ik het niet...).
Maar hij is nu 16Dan zou hij toch nu al een BEETJE moeten weten wat voor bagger Jeepers Creepers is
![]()
Juist je bent een cultfanaat in wording? Ach dat is ook een manier om het te bekijkenquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar ik hou echt van dat soort films ik vind die echt leukLekker flauw, ik moest er gewoon omlachen terwijl het niet eens een comedie is
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |