neeeee dit is net zo goed!quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:23 schreef pkwarts het volgende:
klotezooi, ik dacht dat je 5000 euro had gewonnen ofzo, of dat halo 2 gecanceld was......
Wat is daar zo leuk aan danquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:24 schreef Rahl het volgende:
[..]
neeeee dit is net zo goed!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuke fotoquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Dat ben ik, gister, and balance is my second nameom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kijk wel enorm debiel, maarja, dat was na 4 uur skimboardenquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Leuke fotoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat is daar zo leuk aan danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan toch ook niet helpen dat ik niet warm of koud wordt van lopende rode krokodillen zoals op dat eerste plaatjequote:Op vrijdag 17 september 2004 14:38 schreef Rahl het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat zij zegt (incl dat halo en rs baquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kan toch ook niet helpen dat ik niet warm of koud wordt van lopende rode krokodillen zoals op dat eerste plaatjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je weet toch dat ik eigenlijk alleen maar HALO en RS BA speelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je bent nog wel welkom hoor met black arrowquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:51 schreef Rahl het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja hoor wij hebben niets tegen ''rode lopende krokodillen'' liefhebbersquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je bent nog wel welkom hoor met black arrowom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:54 schreef Rahl het volgende:
[..]
stomme postbodeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
al de hele dag vrijquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:58 schreef taart het volgende:
vrijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:05 schreef Frankeinstein het volgende:
ik heb ook maar 3 uur gehad..
Tainquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:37 schreef Tain het volgende:
zo bijna 10 uur aanwezig op mijn werk en bijna alles af
waarom moet ik nou altijd eten als south park is?quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:38 schreef Rahl het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.@ South ParkJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop