zelfs in the big apple scheveningen?quote:Op zondag 19 september 2004 11:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nu nog wel ja![]()
de winkel die open is, is mij te ver wegquote:Op zondag 19 september 2004 11:54 schreef capibar het volgende:
[..]
zelfs in the big apple scheveningen?![]()
Ook net wakker?quote:Op zondag 19 september 2004 12:24 schreef taart het volgende:
goedemiddag
nee nog niet uit gespeeld.quote:Op zondag 19 september 2004 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
nog niet uitgespeelt?
Goedzo! Ik vind hem fijner spelen op een console dan op de PC. En ik denk dat wanneer hem heb uitgespeeld dat ik gewoon weer overnieuw begin, het is gewoon een cool spel dat je blijft spelen.quote:Op zondag 19 september 2004 12:57 schreef Gamedemon het volgende:
kheb em dinsdag...khad em al uitgespeeld op de pc...kheb em voor xbox besteld
zijn dat die special features? Oude POPs? COOL!quote:Op zondag 19 september 2004 13:04 schreef Gamedemon het volgende:
kheb et ook besteld voor de oude PoPs die je unlockt
die oude heb ik nog gespeelt op zo'n gammel dos pctjequote:Op zondag 19 september 2004 13:04 schreef Gamedemon het volgende:
kheb et ook besteld voor de oude PoPs die je unlockt
Ik ookquote:Op zondag 19 september 2004 13:06 schreef capibar het volgende:
[..]
die oude heb ik nog gespeelt op zo'n gammel dos pctje![]()
Ohwjah! Die grote! Vet!quote:Op zondag 19 september 2004 13:19 schreef taart het volgende:
bij ons komt ook een kermis deze maand nog dacht ik, die is groot!![]()
Lijkt me niet zo verstandigquote:Op zondag 19 september 2004 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
Maar het blijft een geweldig spel. Deel 2 wil ik zeker hebben
Nog toffer! Ik vind dat echt cool! Ik ga hem echt wel halen!quote:Op zondag 19 september 2004 13:31 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo verstandig![]()
Deel 2 word wat geweldadiger, dus hoofden eraf slaan, koppen eraf etc.
[afbeelding]
Niks voor jou dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |